- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG G6 - hozza a kötelezőt
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2150 üzenetére
én is most fejlesztettem.
A döglődő 17es crt-m lecseréltem egy 19es belinea 101920 tft-re.
sajna van 2 pixelhibám, de már hozzászoktam. Legalább monitor képe gyönyörű.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
atm*RefeeZ
tag
hali
miért lehet az hogy beteszem fontsba a betűtípust és max nem látja?thx előre is -
veterán
válasz atm*RefeeZ #2152 üzenetére
telepítetted?
én úgy szoktam, hogy start menü->beállítások->betűtípusok, és új betűtípus telepítése... ezután a photoshop már meg fogja enni...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz atm*RefeeZ #2152 üzenetére
jah, sima bemásolással nem mindegyiket eszi meg max (másse)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
atm*RefeeZ
tag
uh fenébe...bíztam benne hogy valahogy életre lehet kelteni de ezexerint cumi...thx
-
veterán
feltettem a maya 8-at... most nézek valami lehetőséget .x mentésére... Eddig tetszik
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nah, utánanéztem, hogy hogy lehet megoldani az átmenetet Maya 8 és Maya 7 közt... Gondom ugyanis az volt, hogy Maya 8-hoz eddig nem láttam sehol .X exportert, és még a Deep Exploration sem csinálta meg a maya 8 támogatást a programjához... Enélkül viszont nem tudom betenni a modellt a motorba... Maya 7-tel pedig normálisan ki volt már építve a workflow... Szóval a megoldás az, hogy nem mb-be, hanem ma-ba kell menteni, megnyitni a file-t szerkeztésre, és átírni a 8.0-kat 7.0-ra (vagy 4-5 helyen azt hiszem...). Ennyi az egész, utána már megeszi a 8-as modellt a 7-es is... (bonyolult modellekkel nem próbáltam még, lehet, hogy azzal lesz valami gond... egy gyorsan modellezett poly nonfiguratívot viszont tudott...)
Pepecs munka igaz, de mondjuk nem kell gyakran bepakolgatnom a motorba a modellemet, max 3-4x...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #2156 üzenetére
Én is feltettem a Maya 8-at, de nem tok vele mit kezdeni...
-
Nyúltáp
senior tag
válasz YODA mester #2158 üzenetére
meginogtál hitedben fiam?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
miért is?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2160 üzenetére
A hitetlen Maya felé kacsintgat
najó..egyszer én is felraktam anno..asszem még az 5öt
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
maya 7-8 RULZ!
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
atm*RefeeZ
tag
na akkor egy remek kérdésem volna.ki yoda mester mestere?sztem ilyen nem volt a történetben.valaki segítsen,míveletlen vok sw-ban
-
TrollBalint
addikt
nem tudjátok tutorial videokat honnan lehet leszedni?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Nyúltáp
senior tag
válasz atm*RefeeZ #2164 üzenetére
dártvéder idomított galapagos-i teknőse...előtte cipész volt
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet egy egy Meshsmooth-al ellátott karaktermodellt kiteríteni, hogy a textúrát meg tudjam hozzá csinálni?
Ha a Normal mapping-et választok, akkor automatikusan olyan pici részekre szedi szét, hogy nem ismerem ki magam rajta. Jó lenne, ha én tudnám megadni, hogy mely részegységekre bontsa szét.
(Az unfold MApping-nél is hasonlóan átláthatatlan a dolog...)Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
-
veterán
sajna a Maya 7-es beállításaimat nem tudtam átvinni Maya 8-ra, így többé-kevésbé azzal ment el az időm, hogy a MEL scripteket, beállításokat, billentyűparancsokat...stb mindmind egyesével átmentsem... Ennek leellenőrzéséhez csináltam egy kis doodle modellt (tehát vagy 20-30 percet modelleztem, kép nélkül, de ez meg is látszik a modellen), hogy kiderítsem, mi az, amit még lehagytam az átírásban, illetve csináltam még meg... ez lett az eredmény:
[link]
még egyszer mondom, csak pár perces modellezés eredménye...
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
amúgy mondanám, hogy nézz fel d21-re, még nagyon régen írt sikasi egy nagyon jó unwrap-os tutorial-t, csak sajna még nem pofozták össze oldalt.
Menth.:
A töltény formájú hajtóművek a legjobbak egyből be is ugrott róluk egy jó ötlet. (amit uccse fogok soha a büdös életben megcsinálni ...esetleg vmi speedmodelingen)Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #2174 üzenetére
Itt most melyik a végeredmény..?
-
veterán
A legfelső... A legfelső kép CG, meg alatta a bal oldalon lévők...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
pont tegnap néztem én is, akartam is linkelni...brutális
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
[link]
új ap contestStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Sziasztok!
Egy gyors válasz kéne egy buta kérdésre...
Valamit elállíthattam a 3dsMAX-omban, mert amikor egy testet forgatok az arc rotate selection-nel, akkor csak egy kockát mutat a progi a teljes smooth and highlights helyett...
Hol lehet ezt visszaállítani??
Köszi!!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Hali!
Újra aktuális a 2168-as hozzászólás. De most csak annyi a kérdés, hogy az UNWRAP UVW-nél hogy lehet a modellen különböző felületeket megadni? Természetesen egyet ki tudok jelölni, de hogy tudok több kijelölést eltárolni? Az a célom, hogy én magam tudjam megadni, hogy mely felületekre bontsa szét a testet. pl.: hát, has, stb...
Köszi!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Aquiles
csendes tag
Sziasztok!!
Tud vki segíteni? Csináltam házbelsőt felosztva több helyiségekre. A nappaliba tettem egy omni-t aminek bekapcsoltam a shadow-ját is. Ennek ellenére a padló a többi szobában is erősen rikít. Nincs semmilyen árnyékvetődés a falak által.
Nagyon örülnék ha valaki helpelne ...
Előre is köfi http://aquiles.atw.hu/room01.jpg <<< itt a kép is.
[Szerkesztve] -
veterán
válasz YODA mester #2184 üzenetére
ha maya lenne, kikapcsolnám azt, hogy a fény hasson az objektre...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Aquiles #2183 üzenetére
Csak egy omni-t raktál le?
mert nagyon úgy néz ki, a kép, mintha 2 vagy több omni lenne és nem lenne mindegyiken benyomva a cast shadow (ha 1en nincs bepippantva, akkor szokott ilyesmit csinálni)
2es verzió, hogy felnyomtad padló self illum-játAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
összedobtam egy vid tutorialt unwrap-ról. Remélhetőleg benne van minden, amire kíváncsi vagy.
[link] (~12MB)
Azért gyorsan összefoglalom, a dolgot:
Először is külön material ID-t adok minden, unwrapoláskor külön kezelendő felületnek (így könnyebb kezelni a szétszabdalt felületet, mivel unwrap editorban mat ID szerint is ki lehet jelölni face-ket...gyakorlatilag olyan, mintha selection set-eket használna az ember)
hozzádobom az unwrap módosítót
select face módban sorban kijelölgetem az előzőleg mat id-kel felszabdalt felületeket, és szépen bepasszintom őket editorban. (a face-ek kijelölése után nyomkodott ''planar map'' gomb teríti ki 2D-be a kijelölt polykat)
aztán hozzádobok egy textúrát, oszt joccakát.
ui.: editorban fontos, hogy a felszabdalt felületek arányosak legyenek nagyjából egymáshoz, mivel egyébként a modell egy adott méretű felületéhez különböző mennyiségű pixel jutna. értsd.: a modell különböző területein más-más lenne a textúra felbontása.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
jah, itt egy link a codec-hez:
[link]
thx MenthAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
nálatok így meg? nem is tudom, melyik a bonyolultabb, a tietek, vagy a mienk mindjárt én is összeütök egy gyors videót, hogy maya 8 alatt hogy megy...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2191 üzenetére
hja, maxos körökben így dívik
amúgy első lépés (mat ID-s szétszabdalás) nyugodtan kihagyható. Én is csak azért szeretem alkalmazni, mert később unwrap editorban megkönnyíti a kijelölgetéstAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
megint behalt a nagymoncsim
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na akkor itt van a maya-s mappolásom, legalábbis úgy, ahogy szoktam csinálni...
a kommentár itt lesz:
tehát a videón elsőnek a mappolandó modell van... egyszerű kis modell, semmi gond nem lesz vele...ha megnézzük az uv-ját, láthatjuk, hogy ugyanaz, mint anno a kiinduló kockáé volt... pedig mostmár nem kocka a kocka... ezen kell alakítani... ha ráteszünk egy textúrát, látszik is a gond... gyakran a legegyszerűbb letörölni az egészet, és 0-ról megcsinálni... az a módszer, amit alkalmazok, az a saját módszerem ( ), mivel mostanában low poly game modellezést csináltam, és ezen belül is nem organikus modelleket (pl az ajtó ), így ez a módszer erre kényelmes... csak összerakni nem volt egyszerű... tehát mint a videón is látszik, írtam egy scriptet a planar mapping-ra. Ez nem tesz mást, mint minden kijelölt face-re rátesz vetítősíkot, beállítja egyezményes méretre, majd kilép a kijelölésből, de megmarad a face nézet... (a dolog szépséghibája, hogy ezt history törléssel oldja meg, ami ilyenkor már nem gond, mert a modellen már nincs változtatás, illetve az, hogy jelen esetben csak az object1 nevű objektumon tudja ezt megcsinálni). paint selection tool-lal kijelölgetem azt a facet vagy faceket, amiket be akarok borítani, és elindítom a scriptet (később hotkey-jel) csak mint látjátok, nem írtam át a modell nevét, ezt most pótoltam... amikor készen lettem, látszik, milyen kaotikus lett az uw map... ezt nem lehet festeni, ki kell egyenesíteni...én szét szoktam pakolni elsőnek őket, de erre nincs igazán szükség, mivel a MoveAndSew úgyis mozgatja a darabokat... ezután megnéztem, hogy hogy is állnak a darabok, és elkezdtem a moveandsew parancs
segítségével összemozgatni, kötögetni a darabokat úgy, hogy ugyanolyanok legyenek (elől és hátul, a két kéz...stb...) a differencia csak a tetőn és az alján van, hisz a felső és alsó face mindkét oldalra csatlakozik, de ha összekötjük, egy hosszú darabot kapunk, pedig négyzetesre szoktunk törekedni... na kb ennyi, szerintem bonyolultabbnak néz ki, mint a max-ban, de nem kell félni, egyszerű az (főleg ha az ember írt 1-2 scriptet, és minden hotkey-en van...) persze macerás, ha sok face van, és ha ezeket minimális torzítást sem engedve mappoljuk, hisz akkor soksok kis darab lesz, de azért a workflow szerintem ígymár egész hatékony...
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2194 üzenetére
hmm, ez a move and sew elég jó fjúcsörnek tűnik..asszem max-ban nincs ilyesmi, de jobb ha megnézem, mert ilyenkor szokott az lenni, hogy ''jééé ilyen is van''
ezt leszámítva nem különbözik két módszer..mondjuk planar mapping max-ban egyszerűbbnek tűnik. bibibí
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
jelentem létezik ilyesmi, bár picit trükkös a használata, még nem igazán jöttem rá. Unfold mapping néven fut.
Viszont találtam még pár hasznos dolgot Pack UV's - szétpakolja szépen a különböző UV clustereket, és a Flatten mapping, ami úgy próbálja méretezni az UV clustereket, hogy nagyjából arányosak legyenek.
Nem is rossz.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
YODA mester
senior tag
Tök frankón nem vágom miről van szó...
-
veterán
válasz Nyúltáp #2196 üzenetére
természetesen a maya-ban is van lehetőség automata szétpakolásra, ami berendezi a darabokat négyzetesbe, de általában jobb eredményt érek el kézzel (jól műxik, de ha kézzel csinálom, akkor van lehetőségem megvágni, és máshova illeszteni darabokat, mert tudom, mi mihez tartozik, és ha egy helyre pont beillik valami, vágok/szabok). azért néha hasznos ez is (pl sok face szétszedéséhez, mint a videóban is volt, csak mint látjátok, kiszúrta a szemem a megoldás ) Amúgy a 8-as maya-ban van egy olyan kapcsoló, amivel uv rendezésnél meg lehet tiltani, hogy átlapolódjanak a darabok... pl ha elsőnek összeilleszted az átlapoló elemeket (ami mindenhol ugyanazt a textúrarészt kapja), utána ha ezt bekapcsolod, lehet rendezni a darabokat rendesen, nem kell tartani, hogy ütközne...
na csináltam egy videócskát az új UV feature-ökből, legalábbis kettőből...
[link]
az arányosságról meg annyit, hogy pont azért írtam ezt a scriptet, hogy minden tökéletesen arányban legyen... 100%-ban arányos (ha nem, azt kézzel csökkentettem le, pl olyan helyeken, ami úgysem látszana...)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2198 üzenetére
Yoda:
nah így kommentár nélkül nem igazán tudtam milyen fjúcsörre kéne figyelni..de az overlap azért átgyütt
jah, pack uv's nem jó végeredményhez, mert nem tölti ki túl szépen az üres területeket, de legalább 2-3 perces munkát meg lehet vele spórolni, nem kell kézzel szét tili-tolizni clustereket.
De flatten mapping továbbra is jónak tűnik, mivel magától belövi az arányokat, utána már csak szépen el kell rendezgetni UV-katAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
gólya
tag
Sziasztok!
Lenne egy nagy gondom, amibe a segitségeteket kérném.Mégpedig az, hogyha elinditom a progit betöltésnél ujraindul az egész rendszer, de előtte olyat ir ki, hogy a hardver károsodás megelőzésének érdekében ujraindul a rendszer.Nem tudom hogy mi baj lehet a gépemmel, de remélem tudtok segiteni, előre is köszönöm.
A konfig: Asus A7n8x-e deluxe
Barton 2500
2x512mb ram
Gf 6600gt
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Metal topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Mini-ITX
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen