Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • op9

    aktív tag

    válasz #72042496 #1745 üzenetére

    nm!

    Rátapintottál a lényegekre :).

    Visszapillantó:
    Egy objektum, viszont a Material ID különbözik, és csak a TurboSmooth-nak köszönhető, h nem élesek a kerekítések. Erre először Multi/Sub-object materialt tettem. Majd (asszem) a Multi/Sub-object-nél a materialokat kihúzogattam újabb slotokba Instance-szel, és így lett egy műanyag anyagom, meg a kocsi anyagja. És nem kellett a visszapillantó miatt még egy Slotot állítgatni.
    De most próbáltam ki megint, uhogy működnie kell.
    Ezt a megoldást amúgy nem láttam sehol, szal, lehet, h szebben is meg lehet oldani, de működött.

    Ablatörlő:
    Én a harmadik megoldást választottam :) (mivel az FFD nem jutott eszembe, a Bend-et meg nem ismertem, de sztem az nem is annyira jó).
    Lemodelleztem, merőlegesen ráforgattam a szélvédőre, és Soft Selection-nel ráillesztettem a szélvédőre. Tökölős meló, sztem FFD-t használj. Legközelebb én is azt fogok.

    A v-ray-jel nem lesz probléma. Egyszer beállítod úgy, ahogy a tutorban szerepel (meg elmented), és gyors is lesz.

    How Bad Do You Want It?

Új hozzászólás Aktív témák