- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- uleFone Power
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
YODA mester
senior tag
DreamScape rulez... Amit láttok az egy Plane és egy Omni...
-
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1652 üzenetére
Ma este már lehet én is tudni fogok ehhez hasonló kafa tengereket gyártani fél perc alatt!
Ha valakit érdekel, akkor itt árulnak egy magyar nyelvű 3ds max 7 Bibliát: [link]
Nem ingyenreklámnak szánom, azok után, hogy rögtön elkezdtem rontani a kolléga boltját, ez igazán belefér.
[Szerkesztve] -
veterán
Ezt a felnit fogom lemodellezni a videótutorom során... a gumin, illetve a gumi és a felni találkozásán kívül mindent lehet kritizálni Még mielőtt elkezdem felmondani a szöveget...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #1654 üzenetére
namostcsakazértis a gumit fogom szidni
noszóval kis bevel mehetne mintázatra (ugye nem displace?)
felnihez egy szubjektív véleményem lenne. Nekem picit vékonynak tűnnek a hablahablablák. mittomén hogy híjjam őket. no de gondolom tudod mire gondolok.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #1654 üzenetére
Ja, küllő ropi lett... De űberkőnig a többi...
-
YODA mester
senior tag
Én most a Sötét Oldal 2 snittjeit csinálom... Nagyjából ilyeneket, de ez csak 2 layer, mert a többi hajó nem lett rárenderelve ezen a képen:
-
veterán
Nos a kerékről valóban lemaradt a bevel, de majd teszek rá
a robi küllő meg ilyen, spec gyári fotóról lett egy az egyben modellezve...
[link]
A képről meg annyit, hogy jó lenne, de nekem zavaró az a tűz, de nagyon...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #1659 üzenetére
Zavaró a tűz..? De hát ha eccer ég...
[Szerkesztve] -
veterán
[link]
mellesleg nem az zavar, hogy tűz van ott, hanem az, hogy valahogy a minősége és megvalósítása nem illik bele a képbe... egy blur lehet, hogy segítene, vagy egy kis parcicle belőle... passz, de így nem élethű valahogy...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #1661 üzenetére
huhh nagyon klassz ez a video
tűz tényleg furcsa ,kicsit tömörnek néz ki vagy mi , bár lehet , hogy csak állóképen ilyen.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #1661 üzenetére
Picsába.. Én is akarok ilyet..!!!
-
lacko81
tag
Régebben volt nekem egy jó kis fej modellezős tutoriálom, de sehol nem találom. Tud valaki címet adni?... Valami olyasmi volt nekem, hogy fényképet körül kellet rajzolni, a vonalakat összekötni és az így kialakult drótvázra rá kellett tenni valami mesh-akármit és abból lett a fej No ilyen tutoriált ha tudtok, akkor szívesen fogadnám.
A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.
-
no2oxide
csendes tag
Sziasztok! Nagyon kezdő vagyok a 3DS világában. Melyik az a 3D Studio Max széria amihez a legtöbb plugin létezik? A 4-es? Mert ahogy nézeggettem ahoz van a legtöbb tut. + plugin és sok egyébb marhaság. Melyik Maxot szedjem le? A 7-es megvan de pl füvet nem tudok benne csinálni. Vagy a 7-eshez is van sok plugin? PLZ! HELP!
Mennyi az évi keresete??? Ki az az Évi?????
-
Nyúltáp
senior tag
válasz no2oxide #1668 üzenetére
7es-t vagy 8as-t használd.
Nem érdemes az alapján dönteni, hogy melyikhez van több plugin...sőt. A sok plugin épp azt jelenti, hogy az alapprogram rengeteg funkciót nem támogat, amiket külső pluginekkel lehet csak megoldani.
Tehát, végülis minnél kevesebb plugin van egy programhoz, annál jobb
értem?
ajánlom, hogy tanulmányozd át a max összes eszközét.
füvet plö elég egyszerűen lehet készíteni a 3as verzió óta létező scatter-al.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
no2oxide
csendes tag
válasz Nyúltáp #1669 üzenetére
köszi mindent! használom a 7-est!
és hogyan érem el ezt a ''scatter-t''?
Vizet, hogyan tudok csinálni?
Nah, és felosztok több oldalra egy alakzatot (legyen az kocka v. gömb) és szeretném az egyes ''oldalakat'' esetleg megnyújtani, vágni kihúni stb... ezt hogyan tudom megcsinálni?Mennyi az évi keresete??? Ki az az Évi?????
-
Nyúltáp
senior tag
válasz no2oxide #1670 üzenetére
Scatter: create panel/compound objects/scatter (create legördülőmenüben lehet könnyebben megtalálod)
Víz: Van beépített víz shader. Material editorban töltsd be. Persze übergagyi. Élethű víz készítéséről meg könyvet lehetne írni
Uccsó kérdés: Olvass utána editable mesh-nek. (neten rengeteg tut foglaalkozik vele, de manualban is benne van minden)
ui.: igazából ahogy látom nagyon az alapoknál tartasz. Mindenféleképpen ajánlatos beszerezned egy 3dsmax bibliát, nem muszály a legújabbat, a 3ashoz írt is tökéletesen megfelel az alapok elsajátításához, mert ezek nem olyan kérdések, hogy x mondatban válaszolni lehetne rájuk.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
no2oxide
csendes tag
Köszi Nyúltáp! Megtaláltam mindent. Kb. 2-300 mbnyi (PDF) könyvet szedtem le + kb 3-4 gb-nyi (AVI+Text) tutorialt. Nagyjából minden készen áll. Köszönöm mindent. Ohh.. Még 1 Hyper-Super-Mega-Giga-Ultra gagyi kérdésem lenne....
...egy bizonyos alakzatra textúrát hogyan tudok ráhúzni? Hogyan érem el ezt a menüt és az extráit?
Ui.:Nem óceánt akartam csinálni, hanem egy vödör vizet
Még1x köszönök szépen mindentMennyi az évi keresete??? Ki az az Évi?????
-
atm*RefeeZ
tag
megnyomod az ''m'' betűt a billentyűzeteden és ott a kis gömbre kattintasz és áthúzod az alakzatodra többnyire vagy mikor bent van az ''m''- re bejövő menü akkor kiválasztod az alakzatot és a menüben vagy ablakocskában vagy ahogy tetszik ,kiválasztod amit rá akarsz húzni és kicsit lejjebbe ebben az ablakban van ilyen hogy ''assign texture to object'' vagy valami ehez hasonló és arra klikk asszem egy (kocka -> gömb) a jele de lehet nem...kb 2hónapja maxoztam utoljára éshát felejt az ember...valahogy jobban mint ahogy tanul...
-
glenbenton
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!!! -
glenbenton
csendes tag
Acad2005Hun és 3DStudioMax7 párosítás esetén, ha a CAD-ből importálok mondjuk egy hengert, akkor a 3D-ben már alapban töri az ívet.
Az importálásnál az autómatikus smooth bekapcsolt.
Régebben ezt az Acad2004En és a Max6-os esetén nem csinálta.
Mi lehet a probléma? -
Nyúltáp
senior tag
válasz glenbenton #1677 üzenetére
öhh.
Hát autocad->3dsmax átmentés, nem tartozik a legeccerűbb feladatok közé.
Legalábbis én elég sokat szívtam vele, mikor egy épületről kellett látványtervet készítenem.
Már nem emlékszem sajna, hogy mi volt a megoldás
Ha maxban utólag nyomsz rá smoothot, nem segít?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz no2oxide #1674 üzenetére
Ezeknek keress utána:
Material editor(anyagszerkesztő), UVW mapping.
Előbbiben tudod elkészíteni a shadered, amit később ráhúzol modellre. UVW mapping meg azt adja meg, hogy milyen módon feszítse rá max a textúrád a modellre.
De én is azt ajánlom, hogy folyamatosan haladj.
Először modellezzés->textúrázás->render/bevilágításAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
válasz OtheriS #1680 üzenetére
Ahogy én azt csinálnám:
Henger, elforgatva, 2-es subdivision cap értékkel
[link]
Ebből letöröljük a nekünk nem kellőeket... 1. lépésben:
[link]
És másodikban...
[link]
De valóban mily csodálatos a gyermeki elme (by Yoda, és bocs, főleg ha még gyerek se vagy, csak nem lehetett kihagyni ), valóban, a legegyszerűbben Tube-bal lehet megcsinálni, csak sosem használtam, így nem is tudtam, hogy van benne
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
glenbenton
csendes tag
válasz Nyúltáp #1678 üzenetére
Szia!
Köszönöm a választ!
Végül is sikerült megoldanom a problémát.
Az import parancs után a felugró ablakban minden pipát kivettem (még az auto smooth-t is) és mindent 0-ra állítottam.
Az eredmény már sokkal jobb volt.
Ezután az auto smooth-t bepipáltam és az eredmény tökéletes lett.
Érdekes, mert a régebbi párosítás esetén ez az importálás olyan dolog volt, hogy nem is foglalkoztunk vele, klikk, aztán jólvan.
Úgy tűnik ennél a párosításnál más volt az alapbeállítás.
Nem értem a logikáját, de most már mindegy.
glen -
OtheriS
csendes tag
válasz Menthirist #1682 üzenetére
Igazából az Edge-ket akartam kihuzni 1szerre.
De így is jó. -
veterán
-
Shalala
senior tag
Hello!
Kezdo vagy meg 3dsmax-ban es most csinaltam egy egyszeru modellt. Arra lennek kivancsi hogy azt hogyan lehet megoldani hogy egy testbol csak nehany poligon-t akarnek bizonyos materiallal bevonnni a tobbit masmilyenre szeretnem? -
#72042496
törölt tag
-
-
#72042496
törölt tag
válasz Shalala #1688 üzenetére
Annak idején nekem sem működött ez a fajta módszer, lehet, szintén neki kellene állnom...valami emberi időben rá is nézek mit tud ez a Multi/Sub-Object Material!
Megvolt az első ''éles'' 3ds max órám! Nagyon állat, megtanultuk a Lathe módosító használatát és a Loft modellezés módszereit. (Már itt is volt újdonság, tehát igencsak hasznosnak tűnik ez a kurzus - még ha kreditet végül nem is kapok érte. ) Az óra végén a Tepot objektumot kellett lemodellezni.
Egy jelenetben figyelt a saját és a beépített Teapot, a tanár először összekeverte őket. (Az elején még könnyen vagyok. )
Vizsgafeladatként lehet egy bonyolultabb modellről előadást tartani, szóval azt hiszem ez a rész kipipálva.
Féléves házi viszont lesz, majd biztosan kérek Tőletek tanácsot/segítséget...elég gáz lenne megcsünni vele.
A gépezet pedig finomodik, csak az apró részleteket elég macerás szépen belemodellezni, s nem is tudok minden nap foglalkozni vele. De valamikor már csak elkészül. -
Szőrös
veterán
no csináltam ilyet is [link] ahogy nézem az arányokat kicsit elbaltáztam de már az elején elcsesztem picit (kabinnál látszik ) majd csinálok másikat is.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Shalala
senior tag
Egy gyors kerdes: Miert van az hogy ha rajzolok egy plane-t akkor csak az egyik oldalat latom? Hogyan lehetne megoldani hogy mindket oldalrol latszodjon?
na meg1: barmit rajzolok minden poligon keresztbe van vagva egy vonallal. Ezt el lehet tuntetni?
[Szerkesztve] -
delta9
senior tag
válasz YODA mester #1658 üzenetére
kedves mester. távolról sem szeretnék beleszólni a nagyok dolgába, tekintettel arra, hogy én nem is értek a max-hoz, csak photoshopozom, de én egy ilyen járműnél találat esetén nagy tomboló tüzet és gomolygó, látványos füstöt tudnék elképzelni. előre is elnézésed kérem, hogy belerondítok a munkádba, de valami ilyesmi-re:
[link] -
#72042496
törölt tag
válasz Shalala #1691 üzenetére
A max felületmodellezésre használatos, s a felületeknek egy oldala van. Ha látni szeretnéd a másik oldalt is, akkor azt külön be kell állítani a Viewport Configuration panelen. Ezt a panelt többféleképpen is elérheted:
- Customize menü -> Viewport Configuration
- Az adott viewport nevére jobb kattintás, majd Customize
- A jobb alsó sarokban levő viewport-navigációs gombok valamelyikére jobb gombbal kattintva is ez az ablak jön fel. (Talán ez a legegyszerűbb.)
Itt a Force 2-Sided opció bepipálása után látod majd mindkét oldalt. Arra figyelj oda, hogy renderelésnél továbbra is csak az egyik oldal fog látszódni!
Az Customize Viewports bal alsó sarkában levő Apply To kereten belül tudod állítani, hogy csak az aktuális/aktív vagy az összes viewort-ra értelmezze a megadott beállításokat.
A Direct3D driver sajátossága, hogy háromszögenként jeleníti meg a modelled. Szerintem állítsd át OpenGl-re a driver-t, ha jól tudom, a 6600GT és a 3ds max is jobban szereti.
Customize -> Preferences -> Viewports -> Display Drivers/Choose Driver, itt OpenGL bepipál. A 3ds max-ot újra kell indítani a beállítások érvénybe léptetéséhez.
Remélem tudtam segíteni, s nem írtam hülyeségeket.
szerk: delta9: Az a tűz az büntet, nagyon kafa!
[Szerkesztve] -
Shalala
senior tag
Koszonom mindkettotoknek a segitseget.
Van meg egy lama kerdesem
Kivancsisagbol megneztem az audi a3 video tutorialt eleg erthetonek talaltam , es gondolom nem rogton auto modellezessel kene kezdeni, de kedvet kaptam hozza.
(Persze nem ez lesz az elso, a 3dmax-ban levo tutorialokat szinte teljesen vegig csinaltam, meg csinaltam meg par masik tutorialt is)
A lenyegi resze a kerdesnek az, hogy csinaltam mar blueprintrol modellt, de ha ezt a kepet [link] szetvagom es megkapom pl ezt [link] , akkor miutan beteszem 3dsmax-ba kapok egy ilyen ocsmany felbontasu valamit: [link]
Eddig nem volt ilyen problemam es most hiaba probalkozok barmivel nem sikerul jo felbontasban berakni -
OtheriS
csendes tag
A 3DSMax, mennyire ölheti a vinyókat? Mert akárhányszor elkezdem, 1-2hét múlva a vinyom kihal...
Eddig 2db 80gb-s és ma egy 160as, 1 hete tettem fel rá a 3DSMax-ot.. -
#72042496
törölt tag
válasz Shalala #1695 üzenetére
Nagyon kafa az a tutorial, kezdd el bátran, ha netán elakadnál, szívesen segítünk!
Gyenge felbontás...ha jól emlékszem (hazautaztam, így hétvégén nem vagyok max közelben) a Customize -> Preferences -> Viewports menüben tudod állítani a megjelenített képek felbontását. Mindkét opciót told csutkára (512 azt hiszem), ez meg kell hogy oldja a problémát.
OtheriS: Hogy érted, hogy ''kihal''? Elromlanak, vagy mi? Ha ez így van, akkor ott más probléma lesz. Nézz körül az alaplap, ill. táp környékén!
Nekem több, mint fél évig egy 80GB / 7200RPM / 8MB / SATA Maxtor DM9, kb. két hónapig egy 250GB / 7200RPM / 8MB / ATA WD Caviar, szolgálta ki, jelenleg (kb. két hónapja) egy 74GB / 10000RPM / 8MB SATA WD Raptor tolja a talp izé...max alá valót, egyikkel sem volt semmi probléma. (Havonta egy töredezettségmentesítést azért nem árt lefuttatni.)
szerk.: Huh, még én is szerettem volna kérdezni pár dolgot, de inkább holnap. Most rohanok Barátok közt-öt nézni, utána pedig késő lesz; nyugovóra térek.
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz OtheriS #1698 üzenetére
Még arra tudnék gyanakodni, hogy rossz a a házad szellőzése, s megsülnek a vinyók. Az is előfordulhat, hogy az új tápod rossz, de lehet, hogy egymás után hibás HDD-kbe futottál.
Javaslom, tüntesd fel a géped tulajdonságait az adatlapodon, s érdeklődj mondjuk a [link] topic-ban.
Azt, hogy a 3ds max ölné a merevlemezeket, kizártnak tartom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Házi hangfal építés
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen TV-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.