Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • crok

    nagyúr

    válasz Danecay #4062 üzenetére

    Sajnos kb. ugyanez, vagyis hasonló van nálam is.. megy is rá kétnaponta a hibajelentés.. hátha összegyűlik elég egy hónap alatt (30 napjuk van ugyanis érdemben válaszolni). De "megnyugtató" hogy ezt nem csak ezen a készüléken látom.. még csak nem is kizárólag Xiaomi-n.. első telepítés után 3..4 napig ment, olyan 8 fizetés.. aztán paff.. aztán ugye adattörlés, vissza belépés, kártya hozzáad.. megint ment 1..2 napig.. és ez ismétlődik azóta random akit csak ismerek és Raiffeisen-es és használná. Még azt is mindíg beleírom az email-ekbe, hogy borzasztó informatív ám a hibaüzenet, mert se egy telefonszám, se egy emailcím, se egy FAQ link vagy QR kód vagy füstjel vagy bármi hogy akkor erre tessék a megoldásért fáradni vagy zároltuk de x perc/óra/nap/hét és feloldjuk vagy valami vagy bármi. Zárolták. Paff. "Rendben" gomb és jónapotkívánok'. Most olyan 5 napja jó (kopp-kopp), fizettem egy tucatszor.. de most hogy leírtam biztos megáll megint mint a szeg, majd regelhetem vissza a kártyát.. nem az a 3..4 perc az életemből hanem hogy az így használhatatlan, hogy azon feszengj hogy most akkor a terminálnál lesz-e gond vagy nem-e lesz gond vagy mi lesz :((( Pedig nagyon bizakodó voltam, és tényleg ment az első install után egész "sokáig", mármint ahhoz képest amit azóta produkál(t) az app..

Új hozzászólás Aktív témák