Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    válasz chatran #7400 üzenetére

    Mikor nyissunk Case-t vagy Claim-et?

    Amennyiben a megjelölt időn belül nem kapod meg a küldeményed, először érdemes az eladóval felvenni a kapcsolatot, és tőle érdeklődni a csomag holléte felől. Abban az esetben, ha az eladó nem válaszol, vagy nem tesz lépéseket a megoldás érdekében, akkor érdemes megnyitni a Case-t, és ha muszáj, abból a Claim-et.

    Szerk.: PayPalon 180 napod van claimet nyitni idén januártól, szóval még belefér.

    Mi az a Refund?

    Az eladó által visszautalt vételár, vagy kártérítés.

    Ha vissza kell küldenünk az eladónak a terméket (és PayPallal fizettünk), lehetőségünk van a visszapostázás díját a PayPalon keresztül visszaigényelni:

    A promóció 2015. január 1. után és december 31. közti vásárlásokra vonatkozik.
    12 alkalommal van lehetőség, alkalmanként maximum 9300 Ft-ig visszaigényelni postaköltséget.
    Ez a lehetőség kötődik az eladó által vállalt visszaküldési időtartamhoz -Van, aki nem vállal.-, amit Pl: az eBay-n a Payments lehetőségek alatt van, Returns, és nem a garancia (Guarantee) meghatározása, amit az eladótól függően több, kevesebb időtartam.:
    Returns: 14 days money back, buyer pays return shipping ( vagy 30, vagy 60 nap)
    Returns: No returns or exchanges, but item is covered by the eBay Money Back Guarantee- opens in a new window or tab.

    Más webshop, ahol lehet PayPal-el fizetni, adhat több, vagy kevesebb időt.

    A feladás után kell egy nyomtatványt kitölteni, mellékelni a szükséges igazolásokat és e-mailben elküldeni.

    A lehetőség aktiválása:

    Get your return shipping costs refunded.

    Activate in 1 Click
    Néha elsőre nem jön be, nyugalom, újabb próba, ha ezt látod:
    Please try again later.
    Sorry, we’re having some issues completing your activation. Please try again shortly.

    Link a nyomtatványhoz.

    Request a refund.

    Bővebb információ a fenti oldalon és itt

    A jobb oldalon a körben lévő +-ra kattinva olvasható a bővebb tartalom.

    Ha szükségünk van. rá éljünk vele.

    Készítette : V/

    Ha weblapon a support nem reagál, PayPalon nyitsz. Leírod szépen a bajod, tönkrement, etc etc. Szépen mindent ami a "kezedben van". Itt lesz ha jól emlékszem 8 napotok levelezni egymással (vevő + eladó). Ha nem egyeztek meg, és vagy nem reagál, eszkalálni kell, ilyenkor lép be a PayPal védelem. Megvizsgálják az ügyet, és döntenek. Ha a Te javadra, akkor visszakapod a PayPalon a pénzt.

    [ Szerkesztve ]

    havri

Új hozzászólás Aktív témák