- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #27351 üzenetére
Kíváncsian várom, az ingyenes változatot játszottam PS4-en, szóval most a teljes pakk jó szórakozás lesz hosszú időre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Call of the Sea eltűnt a Game Pass appból valamiért. Eddig ott volt a hamarosan érkezik szekcióban, de most nem listázza és a kereső sem találja.
Hírt nem láttam erről, szóval remélem csak mobil app hiba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nézem ACG új Cyberpunk videóját (még nem a review), ez komoly, hogy a konzol verziók a szarosak és azokat nem engedte a CDPR tesztelni? Ez annyira classic EA-Ubisoft húzás.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Bigmasterl #27464 üzenetére
Hát egy játékért ne cserélj konzolt szerintem. Hosszabb távon viszont megéri.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz gabriel26 #27481 üzenetére
Egyetértek, engem a grafikája amúgy a Bioshock Infinite-re emlékeztet, az pedig egy nagyon kedves játék számomra, úgyhogy ez már alapból 10 pont a Griffendélnek.
Amúgy jellemző, már a legelején elakadtam,
betekertem a kódot a bőröndünkben és nem nyílt ki. Újra átolvastam a naplót, mondom lehet valami jobban eldugott szám kell, de az istennek nem találtam semmit, úgyhogy ránéztem youtube-on és a kódom jó, de még mellette meg kell nyomni azt a gombot. Elszoktam a kalandjátékoktól nagyon. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Phoen|x #27507 üzenetére
Hát ez sokkal színesebb, meg főleg a világos és arany színek dominálnak, mint Columbiában. A Bioshockra is jellemző volt ez a meseszerű de reális art, itt ugyanez van, minden valóságos, de épp annyira elnagyolt, hogy ne legyen teljesen realisztikus.
Amúgy a játékmenet a modern játékok közül az Uncharted puzzle részeire hajaz leginkább, lehet ezért is tetszik nagyon így az elején.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz IntelKiller7 #27561 üzenetére
Meg Stadia is valami ilyesmit. Az egyetlen hiánypótló feature ott a Youtube integráció.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha most elkezdem szedni GP-ből a Destiny 2-t az már akkor a next gen változat igaz? Vagy még a régi és majd cseréli meg patcheli magát.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Call of the Sea chapter 3-ban ezt a puzzle-t valaki el tudná érthetően magyarázni? [kép]
Belőttem a három frekvenciát a hajón, aztán megtaláltam a mostani vízállást jelző sziklát meg hozzá jeleket a diavetítőn, a naptár alapján lezártam a luykat is, mert 7-e van, de pl. nem értem, hogy a három frekvenciának meg a kis pianónak mi köze az egészhez, mert nem tudtam vele semmit csinálni. A másik, hogy ez a konverzió a jobboldal tetején mit is jelképez, mindegyik kapcsoló kétállású volt az orgonánál és nem úgy tűnt, hogy közük lenne egymáshoz vagy nemtom... Megoldottam végül, de nem mondanám, hogy tudom, mit miért csináltam a végén. [ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Call of the Sea
Jaaa, szóval az volt a lényeg, hogy az orgona paneljén azon a három jelen át folyjon a fekete trutyi, ami a mostani vízállásnál korrekt. Bakker, nagy mákom volt, mert ahogy kapcsolgattam a kapcsolókat, mindig visszamentem a panelhoz és megnyomtam a gombot és egyszer csak elindult az orgona. Amúgy tényleg nagyon erős Lovecraft vibe járja át a játékot, sőt easter eggeket is pakolnak bele (kép), de nekem mégis sokszor a Prometheus jut eszembe róla. Mondjuk az is erősen épített a lovecraft-i hagyományokra, a pletykák szerint még Guillermo del Toro At the Mountains of Madness adaptációját is amiatt fújták le, mert nagyon hasonlított volna a Prometheusra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
A Microsoft Store GPU kedvezményeket csak akkor tudom igénybe venni igaz, ha konkrétan nekem van GPU előfizum, nem a Home társnak?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #28072 üzenetére
Az a Gang Beasts jól is jön, holnap csapatunk haverokkal.
Leszedtem mindent GP-ből, amiben akár szemernyi couch coop lehetőség van.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Hunt3r22 #28090 üzenetére
Next gen patch, miket nem kívánsz, hát a játék alap változata szigszalaggal alig marad egyben. El nem tudom képzelni, áprilisban milyen állapotban lehetett ez a program, ha most ilyen.
Good guy CDPR meg külön tapsot érdemel, hogy pont azokból a változatokból nem adott review copy-t, amik a leglényegesebbek lettek volna.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Call of the Sea épp szed egy 5,7 GB patchet. A játék maga 10,2, szóval valami súlyos lehet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #28072 üzenetére
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Számomra az furcsa kicsit, hogy mikor a Naughty Dog volt a célkeresztben, akkor mindenki azt mondta, hogy várjuk meg a Last of Us 2-t és mikor megjelent a játék, akkor egyből piedesztálra lettek emelve, mert egy tényleg remek terméket tettek le az asztalra, hiába volt szar a kommunikációjuk, hiába jön több oldalról is az az info, hogy toxic (lehet) a környezet náluk, de a játék maga minden szempontból top notch.
Most itt a CDPR, gyakorlatilag ugyanazt művelték idén, sőt, az én szememben rosszabbak, mert direkt nem mutatták a prev gen verziókat, nem engedték tesztelni őket, mert tudták, hogy szar. Mindemellett delay delay hátán, állandó crunch, nevetséges kommunikáció, egy minimálisan sem transzparens és sokszor amatőr cég benyomását keltették.
Megint az volt, hogy várjuk meg a végeredményt. Megvártuk. Minősíthetetlen szerintem az elmúlt egy év ismeretében, amit ez a játék képvisel jelenleg.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezt te sem gondolhattad komolyan, nagyobb cég értékben, mint a Ubisoft, és ugyanannyian dolgoznak ott, mint a BoWare-nél mondjuk. Pont ez a baj most, hogy nincs mentség erre a végeredményre, az meg külön röhej, ahogy kommunikálták az egészet, jöttek a bullshit night city wire videók a marketing részéről, miközben a játék esett szét a fejlesztők keze között.
Nem pletykák voltak, pont ez a baj.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #28508 üzenetére
Dark Tide jóféle lesz a Vermintide-ok után várós.
A Perfect Dark trailer viszont iszonyat generic képet mutat még.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Zoleee83 #28548 üzenetére
Tudod, pont ez a szomorú a mostani helyzetben, hogy a fejlesztő hibáira az a válasz, hogy itt az új gép, és a brute force megoldja és ezért elnézzük nekik. Szvsz ez nem megoldás a problémára.
Arra már rég nem tudok mit mondani, hogy a játékosok bekajálják ezeket a produktumokat, a GTA is nevetséges volt a maga idejében, az AC Unity, Arkham Knight szintén és most itt van ez, tökéletesen beleillik a sorba.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Egyrészt csak PC kódok mentek ki és ott van legjobb állapotban a játék, másrészt egyszerűen elnézik neki a technikai hibáit. Ugyanaz zajlik a tesztelők között, mint ami itt a topikban, le van szarva, higy hulladék az összes port.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz AMD Power #28977 üzenetére
Csak kíváncsiságból: ha ez nem 2020-as graf, akkor mi az?
Engem amúgy érdekes, de a platformolás nem zavart, ellenben ezek az rpg-snek tűnő fejlesztések nagyon zavarnak, fejlesztheted a fegyvert, páncélt, magadat, modokat telepíthetsz, a menürendszer is fárasztó hozzájuk.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Beletoltam egy tucat órát a Destiny 2-be és egészen hihetetlen számomra, a Bungie mennyire konzisztens dizájnt illetően immáron lassan három évtizede.
Ma már kevesen emlékeznek rá, de a Halo nem egy váratlan és véletlen beletenyerelés volt a tutiba, a 90-es években a Marathon trilógiával a Bungie tulajdonképpen megcsinálta a Halo korai verzióját, a sztori hátterétől (emberiség vs több idegen hadsereg, világpusztító szuperfegyver, majd egy ősi gonosz megfékezése) kezdve a tényleges cselekményig (szuperhumán, szótlan főhős, segítő AI, gonosz AI, illetve az AI rampancy) sok minden visszaköszönt a későbbi játékaikban.
De ami még ennél is jobb, hogy ha az ember elővesz mondjuk egy ellenfelet, fegyvert, menüt a Marathonból akkor egyértelműen végig tudja vezetni, hogy az adott dizájn végül hogy fejlődött a Destiny 2-ig, úgy, hogy végig koherens maradt az adott játékkal: sosem érezni azt, hogy a Halo a Marathonból nyúlt volna, vagy a Destiny a Halo-ból.
Basszus, már csak a logók alapján lehet tudni, hogy a Marathon és a Destiny is Bungie játék, mert szinte senki nem használ rajtuk kívül hasonló, főleg ívelt vonalakból álló rajzolatot, manapság a képregény kultúrából fennmaradt pajzsok meg egyszerűbb betűk, szövegek dominálnak. Emellett a zenéik is, hiába más-más zeneszerző nevéhez fűződnek, "Bungie zenék", nagyon erős a soundtrack a D2 mögött is, ugyanúgy, mint korábban minden játékuknál.
Sajnálom amúgy, hogy írásban, narratívában egyszerűen nem tudnak felnőni ehhez a folyamatos magas minőséghez, mindkét Destiny-nél az az érzésem, hogy a történet csak egy gyenge, laza keret a játékmenethez és a multiplayer feature-ökhöz. Szerencsére ebben viszont top notch mindkét játék, utoljára talán pont az ingyenessé váláskor a New Light során élveztem ennyire fps-t, mint most a D2 teljes pakkot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #29219 üzenetére
Röccenés nélkül fut, másodpercek alatt tölt be mindent, hatalmas élmény.
Nálam 70GB, de kétszer töltötte le, mert leszedi a "régit", aztán felülírja a next gen változattal, elég hülyén van megoldva szerintem.
Másrészt ez azért így nem a teljes Destiny 2... kiszedték gyakorlatilag a három alap kampányt, komplett bolygókat, gyakorlatilag a Forsaken kieggel lehet kezdeni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #29228 üzenetére
Most se lehet. Mire elindítottam a Forsaken kampányt 12 questem volt.
Ráadásul úgy vették ki az alapjáték sztoriját, hogy semmit nem módosítottak hozzá, gyakorlatilag a narratívában ott maradt egy vákuum, visszautalgatnak olyan dolgokra, amik az új játékosok számára meg sem történtek. Teljesen azt az érzést kelti, hogy le van szarva a kontinuitás, csak a content legyen meg.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #29230 üzenetére
Hát a D2 Game Pass-ben 67 GB, leszedi, utána meg leszedi a 70GB next gen update-et.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #29251 üzenetére
Tudom, olvastam az elméletet mögötte, biztos, hogy az idő előrehaladtával sűrűn fogják cserélgetni a vaultban a cuccokat. Csak jelenlegi formájában nem egy koherens, sztoriközpontú élmény a játék, bár már a D1-ben sem volt túl fontos a történet (sajnos).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #29255 üzenetére
Nem zárja ki egymást a kettő.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem most pont az a bajom, hogy amit az appban törlök, az legközelebb megint megjelenik az appban.
Gondolom boxon kéne törölgetni őket, mert folyton leszedi a felhőből a backup példányt vagy ilyesmi, de na, miért van ott akkor a törlés gomb, ha nincs értelme...[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Zoleee83 #29589 üzenetére
A CP 2020 alapkönyv az a tabletop szerepjáték használati utasítása.
Hyggelig szerintem a Cyberpunk 2077 világa könyvre gondol, az nagyalakú enciklopédia jellegű cucc, sok kép, sok leírás, minőségi darab. Tudod, mikor még a szaga is jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #29600 üzenetére
Nekem is megvan. Lehet amúgy igazad van, nálam azért fért bele az enciklopédia státuszba, mert nagy, mutat képeket és megmagyarázza őket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Fallout 76
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Xbox tulajok OFF topicja
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Crypto Trade
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest