- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
it Egyre népszerűbb Japánban a CatsMe!, ami egy AI-alapú mobilos app – és megmondja, ha fájdalma van a macskának.
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatja a készülő játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoleee83
addikt
válasz Wesder #31773 üzenetére
Nem mondtam egy szóval sem az ellenkezőjét.
Az évenkénti FIFA + egyéb sportjátékok már most is akár "system seller"-ek lehetnek a GPU-val sokaknál, milliók vesznek csak ezért konzolt, bár engem semennyire nem érdekel egy sport játék sem.
A Bethesda játékai szintén megdobhatják majd az eladásokat, nekem a kedvenc játékaim a Bethesda alatt jelennek meg pl.
Ha az MS tovább akar bővülni, max csinálnak egy drágább GPU-t és elérhető lesz még pár száz játék, bejött ez az előfizetéses dolog nekik, nem hiába gondolkodnak mások is ebben az irányban.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
negyven2
veterán
-
Bep
senior tag
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #31824 üzenetére
Abszolút, csak emlékszel, gyakorlatilag a horrorjátékok keletkezése óta óta valamilyen tps nézetet alkalmaztak a nagyobb címeknél.
Tuti kijavítanak, de szerintem a Fear volt az első játék, amiben horror elemek voltak fps nézettel és sikeres is tudott lenni, előtte a Resi, Alone in the Dark meg a Silent Hill uralta a pályát.
És a Fear után is előbb indie fejlesztők kezdtek fps horrorokat csinálni és ezek is inkább a régi point and click kalandjátékokból fejlődtek ki.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz Wesder #31841 üzenetére
Nem volt nagy dolog. 1-2 éve Xbox One Topikban megcsináltuk a teljes listát, most hozzá raktam azokat akik itt megadták és csináltam ennek egy külön rovatot. De köszi!
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
senior tag
-
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #31949 üzenetére
Igen. Ezek még Tech 5 engine-re épülnek (amivel a Rage is kijött).
A folytatás és a mellék epizódok már az id Tech 6 engine-t használják (Doom 2016). A legújabb, id Tech 7 pedig ugye a Doom Eternal-al debütált.
Viszont azt azért tudni kell, hogy id Tech 7 PC-n kizárólag Vulkan alapú rendelésre képes (DirectX-re nem).
Illetve az engine inkább pörgős FPS játékokra alkalmasabb. Open World játékokhoz jobb választás még mindig az Unreal engine, mint ez (vagy egy saját engine).
Amúgy már a 2011-es Rage is 60fps-el ment X360/PS3-on (minding is főbb szempont volt az id Tech a 60+ fps mint a többi dolog).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #31977 üzenetére
Ennek nincs köze hozzá.
#31976: főleg a Wolfensteinnél volt kisebb probléma az élsimítás a régebbi idtech motoros játékok közül minden platformon. Alapból az a gond, hogy 4x anisotropic filteringet használ a motor by default, ez még PC-n sem volt állítható és shooterekhez nem a legjobb megoldás sajnos.
Megoldás nincs rá, viszont én is csak az Old Bloodnál vettem észre néhol, szerintem csak bug néhány textúrán.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Wesder #32109 üzenetére
nehéz meghúzni így egy vonalat. elméletileg pl. a Blood&Wine is már egy fajta felkészülés/próba volt a CP-re. Beauclair-rel kezdték ezt a veryikális világépítést (és miként lehet a memóriát menedzselni) ami NightCity alapja. meg a W3 utolsó évében már elég komolyan ráálltak [link] ... szóval a 6 a minimum
Life, Uh, Finds A Way
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #32109 üzenetére
Attól még 7 éve készül.
Amúgy nem tudni pontosan, mikor kezdték el a tényleges kódolást, ezek a projektek, jelen esetben a W3, W3 DLC-k, CP egymás mellett futnak, átcsoportosítják az embereket, felvesznek újakat, szóval nyugodtan lehet 7 évet mondani.
De amúgy a 4 év is rohadt sok lenne, ekkora cégek egy AAA játékot rövidebb idő alatt összeraknak jobb minőségben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Steve1207
veterán
válasz Wesder #32114 üzenetére
Én azért nem bánnám, ha ilyen kritikán aluli játékokat kapnánk sokszor más fejlesztőktől Elég ritka, hogy valami 100 órára úgy kösse le az embert, hogy még van mit csinálni, máskor meg már azt keressük 20 óra után, hogy legyen már vége. Most 90-nél van még a főszál vége, 8 mellékmelóm, 9 megbízásom, 3 rendőrségi és az autókkal nem is foglalkoztam. Plusz ahogy 1-1-et megcsinál az ember még mindig bővülget.
Amúgy, ha már bugok, 4-5 nagyobb hibán kívül csak apróságok voltak nálam eddig, de már érződik néhol, hogy még dolgozhattak volna rajta..
-
mike1334
veterán
-
Wesder
félisten
válasz Wesder #32161 üzenetére
Úgy néz ki a szolgàltató végre képes a 21. szàzadi minimum 100mbps-es netet adni, ugyan is az eddigi 30mbps helyett most 60-80-100-120 között ugràl a letöltésem. Jól indul ez a 2021.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Hardcore café
- Opel topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...