Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Wesder #89367 üzenetére

    Simán igaz lehet, sőt a gameplay videóban látszott, hogy csillagtrendszer térkép a központi csillag gravitációs kútját is jelöli. Vagyis akár ennek is lehet jelentősége. Igazából az, hogy közelebb, vagy messzebb van egy adott bolygó, hold (ugyanis összesen lesz a bolygoból és holdakból több mint 1000) az "élhető" zónától, az nem jelenti azt, hogy nincs rajta élet. Sőt az, hogy benne van az se jelenti, hogy van rajta. Simán meg lehetne csinálni, hogy pl. egy bolygónak ha nincs mágneses tere akkor ott nagyobb a sugárzás, vagy ha kötött keringésű akkor (tehát csak egy napos és egy sötét oldala van), akkor ha közel van a központi csillaghoz akkor az egyik oldala maga a forró, míg a másik oldala maga fagyos pokol. Ráadásul ilyen estben pl. a légkör is reagálhatna rá (vagyis hatalmas szelek lennének).

    De olyannak is örülnék, ahol pl. számít az adott égitest légkörének az összetétele (vagyis pl. egy héliumban gazdag légkör esetén minden külső hang nagyon magas lesz, míg pl. egy kén-hexafluoridos légkör esetén meg minden hang mély).

    Vagy pl. az adott bolygó gravitációja is számítana (NMS esetén nem számít, de pl. Elite esetében azért elég kellemetlen ha egy több G-s bolygón leugrasz akár pár méterről.

    Ezen ötletek nagy részét igazából nem olyan nagyon nehéz megoldani, hiszen puszta változok is lehetnek.

    Ja és az is jó lenne ha lenne opció arra, hogy ki lehessen kapcsolni azt, hogy vakumban terjed a hang...

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák