Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz IG55 #199097 üzenetére

    Akadt egy kis technikai gond.
    Megrendeltem kártyát 1000Ft feltöltéssel. A PlayIT Card app nem engedi hozzá adni,mert már van tranzakciós története, de a profilom egyenlege 0Ft. Szerintem ez egy rendszerhiba lehet.
    A kátya aktív és rajta van az 1000Ft. Most írtam nekik, hogy gond adódott kártyahozzákapcsolással.

    Amúgy az első rendeléskor 1000Ft vagy nagyobb feltöltés esetén nincs kártyakibocsájtási díj(500Ft-nál nem tudom már hány ezer forint),de havonta 199Ft a havidíja,ami nem egy nagy összeg.Csak utánvételes kifizetés lehetséges, az oldalon nincs mód kifolizetésre.
    A kártyán nincs név,csak egy 8számjegy a név helyén.

    Várhatóan holnapra érkezik meg a válasz. A mellékelt telefonszámot nehezen,de felvették,bár technikai segítséget sen tudtak nyújtani, a weboldalon kint lévő számon is csak egy alap tájékoztatást mond be az automata.

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák