Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akooos

    veterán

    Igazatok van, általában ha rendelek valami nagyobb értékűt, akkor videóval nyitom ki. Most nem láttam szükségét, tekintve, hogy eddig sosem volt gondom az MS-től érkező csomagokkal, hiszen profi módon vannak becsomagolva. Van kép arról, hogy milyen állapotban érkezett be hozzájuk, azt mondta a support, hogy sértetlenül, de feladás előtt nem csináltak képet.. (gondolom nem kell).

    Csináltam pár képet még, hogyan volt berakva a dobozba (itt nincs rajta az a vékony, puha takarószerű cucc, ami rajta volt...). Ha "szép" a doboz és sértetlen rajta a seal, akkor is videóztatok volna?

    Ha szállítás közben sérül, akkor nem kéne látszódnia a dobozon és a hungarocellen is valaminek? Ez pont olyan, mintha a sarkára ejtették volna. Küldtem a supportnak is képeket, majd hívnak...

    Szerk.: igen, természetesen hivatalos MS garanciás ügyintézés volt, nem valami magánkodás, még másfél évig gyári garancia van a Boxon (vagyis így már nem tudom...)
    A panaszt az MS-nél megtettem, elküldöm azért a UPS-nek is emailben, bár a csomagolás ténylegesen sértetlen...

    oriic: pont beleillik a dobozba és rajta van az eredeti MS-es fuvarlevél, ami nem újraragasztott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák