- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ruti
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #938 üzenetére
nem csak mindig a következő szezontól lép életbe az új súlyelosztás?
tehát a chevik a következő szezonban kapják meg a most "kiharcolt" jussukat?javítsatok ki, ha nem így van
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz IreN!CuS #940 üzenetére
Javítom magam.
"Hosszú idő óta először fordul elő, hogy a Michelisz Norbert által is vezetett BMW 320 TC nem hordoz büntetősúlyt egy hétvége folyamán. A köridő kalkulációk alapján a BMW 320 TC és az SR León 1.6T nem kap büntetősúlyt Oscherslebenben, míg a Chevrolet Cruze marad 40 kilogrammon, a Volvo C30 pedig 10 kilogrammal könnyebb lesz korábbi súlyánál."
Z0C! A kigyorsításon szerintem mindenképp hátrány a plusz súly,de nem vagyok szaki ebben.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #942 üzenetére
ez igazából sok mindentől függ. Állórajtnál lehet előny a plusz súly, ha hátul van a BMW-ben és ezáltal jobban be tudnak tapadni a kerekek ahelyett h kipörögnének. Az autó viselkedését is megváltoztatja féktávokon, kanyarokban attól függően, hogy hol van. Az biztos, hogy nehezebb kocsival nő a féktáv, de ha hátul van a plusz súly, az a féktávon akár segíthet is a hátsókerekes autónak. Azt is mondtam előbb h kanyarban is más a viselkedése. Hát kanyar bejáraton, azaz fékezés közben ugye segíthet jobban lenyomni a terheletlenné váló hátsó kerekeket, de könnyebben előrelendülhet az autó háta (legalábbis szimulátorban ezt tapasztaltam F1-ben és NAGT-ben is), viszont élesebb bekanyarodás érhető el vele ami van akinek teccik, van akinek nem. Tehát én azt vettem észre hogy ha hátrafelé tolod a súlyeloszlást és hátsókerekes a kocsi, akkor élesebben lehet megkezdeni a kanyart mert valahogy könnyebben kitörhet féktávon a feneke (annak ellenére h elvileg több súly marad hátul féktávon). De cserébe a kanyar kijáraton sokkal stabilabb lesz a feneke, mintha előre lenne tolva a súly.
De van itt más is, ami nagyon fontos és felülbírálhatja a dolgokat, a gumi melegedése. Mert ha hátul már olyan sok súly lesz hogy túlmelegednek emiatt a gumik, akkor az is instabil autót eredményezhet kigyorsításon is. Ha elöl hűvösek a gumik és emiatt zavaróan alulkormányzott az autó, akkor érdemes előre tolni a súlyt kicsit, és így kicsit lejjebb megy a hátsó hőmérséklet és feljebb az első gumik hőmérséklete és ez meg is szüntethetné az alulkormányzottságot, de mint mondtam, ha előre tolom a súlyt, alulkormányzottabb is lehet az autó, mert pont hátra tolt súllyal lehet élesebb bekanyarodást elérni (kicsit olyan farolás style).
De ezek csak ilyen szimulátoros tapasztalatok. Azért a versenyzőn is sok minden múlik, van aki szereti ha kanyar bemeneten túlkormányzottabb a kocsi, van aki azt szereti ha kőkemény stabil a féktávon. -
zodo
nagyúr
válasz IreN!CuS #1017 üzenetére
Ahhoz képest hogy ez csak egy "éljük túl" futam volt még akár dicső mennybemenetel is lehetett volna.
El sem tudom képzelni mi történhetett és mit érezhetett a csapat minden egyes tagja de én majdnem sírva fakadtam. Nagyon sajnálom hogy így alakult.
Remélem az egy hónap "pihiben" lesz rá mód hogy teszteljenek és kiderüljön mitől döglik a légy és a véghajrában fontos pontokat, helyezéseket tud majd magáénak a csapat.
Hajrá Norbi, hajrá csapat!
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz IreN!CuS #1277 üzenetére
"A WTCC-betétprogramként futó ETCC-ben (Európa-kupa) is van ám magyar, akinek lehet szurkolni: Tim Gábor Peugeot 407-essel, Ferenc Ficza Alfa Romeo 156-ossal nevezett. Ezek az autók szívómotorosak, a WTCC-k meg ugye 1,6 literes turbók több mint 300 lóerővel és 400 Nm-rel, 6 fokozatú X-Trac szekvenciális váltóval és 1,1 tonna alatti önsúllyal."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz IreN!CuS #1300 üzenetére
Közben már 2 órája kint van ez, csak nem figyeltem: [link]
A szélárnyékozással volt gáz, meg a forgalommal. Pedig a Q1 alapján, ha Wéber tényleg mangenta volt, remélhetőleg nem pályalevágással, akkor ennél sokkal jobb is lehetett volna. Gondolok itt egy 5. és egy 6-10. közötti hely valamelyikére.[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz IreN!CuS #1750 üzenetére
igen, mert a szerencsémnek köszönhetően pont az ehavi fizum van fillérre pontosan kiszámolva.... nagyon agyalok azon a 6k-n. ami könnyit, hogy lehet sikerül autót szereznem, és nem kell héveznem... de ez még nem fix, mert autóval részben halál. jobb ha most kimegyek, és keresek parkolóhelyet
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
!Overdose!
őstag
válasz IreN!CuS #1924 üzenetére
A lépcsőn ülés engem is irritált, de azt kell, hogy mondjam, hogy ti sem választottatok túl jól ülőhelyet. Minél előrébb kell ülni, annál nagyobb eséllyel tudjátok követni a futamokat anélkül, hogy valaki kitakarná. Én mindent láttam az első sorból, pedig jóval később érkeztünk, mint ti. Ami engem kifejezetten bosszantott az a sűrített levegős kürt volt egy kissrácnál.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Sandormaster
aktív tag
válasz IreN!CuS #1924 üzenetére
Hát ez sajnos ilyen, tavaly még több anyázás volt "üljmárlebzmg!"
Nyilván nem lehet kiszűrni az ilyet teljesen, az még oké, amikor mindenki feláll, de a napernyősök tavaly kikészítettek
Baseball sapka, napolaj, napszemüveg és csókolom, vagy legfelső sor és akkor ott senkit se zavar.
Én 4.30kor keltem, fél 7-re voltunk a ringen, de akkor már álltak a bejáratnál, de megérte, mert legfelső sorba be bírtam ülni Gold 4-be, de mivel a lépcsőkön álltak így a székre kellett állnom, hogy lássam az érkező autókat.mephi666: na most már képben vagyok...minden téren, thx
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1924 üzenetére
Ez ilyen, nálunk kicsit alacsony a szurkolói izé..., és nagyon győztespártiak vagyunk, mert akkor nem kell aggódni, és persze sok a kivetített személyes kompenzáció is...sok versenyen voltam, és a 90%-n kerültem a magyarokat, sok rossz élményem van sajnos.
szóval ez ilyen, semmi jóval nem tudlak biztatni, más helyet kell keresni, kevesebbet kapsz látványban, de a személyes jelenlét a fontos. Te kint voltál és ez fontos. neked, Norbinak, Gabinak, Zengőéknek,... egy szurkolói klub jobban jár, de amit egy néző jelent a versenyen az körvonalazhatatlan, de nagyon-nagyon fontos.
Amikor nincs néző az rettenetesen elkeserítő.[ Szerkesztve ]
-
ruti
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #1924 üzenetére
naszóval...én is beszámolok tőmondatokban, mert most jutottam pc elé, ha "én sem bántok meg senkit" (ez milyen szöveg már, mé' bántanál meg, akit nem érdekel, ne olvassa a topic-ot )
*vasárnap hajnal: M2 -> M0 -> M3: mint kés a vajban (persze, mert időben indultunk, ugyanis tavaly a kertek alatt mentünk, és bedugultunk röpke 2 órára)
*újdonság volt a rendőri forg.irányítás + parkoltatás kulturáltan, semmi káosz, nincs fejetlenség, tetszett
*kapun belépve a VEZESD.HU-t népszerűsíteni hivatott fekete-piros cuccban enyhén fullos macska, jó hogy addigra csak 2 sörön túl voltam túl, mert nagyobb bátorságomban megkértem volna
valamire... a kezét
(aztán a célegyenes végi operatőr srác is "megtalálta", ha emlékeztek, a race2 előtti szünetben asszem)*szóval kb 7:45, a Gold4-en még éppen lehetett válogatni helyet...nem volt kérdés a hely, csakis a bevált 1-es kanyar, AZ előzési pont, szembe a kivetítő...a tribün középmagasságában... helyben vagyunk (látom sokan voltunk Gold4-en, lehet egymás közelében, és nem is tudjuk )
*hát a warm up-ra bizony a tribününk megtelt, a melegítés kezdése előtt 20 perccel már csak lépcsőre lehett kucorodni...nem alaptalanul mondta Lantos Andris, hogy a Gold4 a legjobb hely a legkitartóbbaknak
*terveim szerint minden lényegeset venni próbáltam kamerával, de igazából úgyis leszedem HD-ban, meg összegyűjtöm a YT-videókból a jobbakat, jövőre csak a hangulatot fogom venni...mert az bizony nem megy át a képernyőn, és LEÍRHATATLAN
*az első futamot visszanézve, abból a koccból Norbi nagyon szerencsésen jött ki, ha nincs ott O'Young Norbi beforog, és VÉGE...de szerencsére megtámaszkodott a seat-on, és versenyben maradt
*fájó pont volt az az egy pozíció, amit Coronel az utolsó körben elvett...azért érdemes visszanézni azt a kört Coronel szempontjából , a rutin meg az évek...el kell ismerni
*Auto GP-re fölmentünk próbaképpen a 12-13-as kanyarba, hát a lelátó kongott, abszolut nem jött át semmi a hangulatból...roham vissza a race2-höz helyet (vissza)szerezni a Gold4-en...máshova, de sikerült
*Race2: arról a startól nincs mit mondani...a tribün majd leszakadt...szokva vagyok a hangzavarhoz és szurkoláshoz kézimeccsről, de ettől felállt a szőr a hátamon...ott senki nem volt csöndben, le a kalappal
*a "maradj ülveeee"-t 1-2-szer én is elordítottam az elején, csak úgy megszokásból...de igazából nem bántam, úgysem lehet végigülni, ez így volt rendjén!
*a csajok olyan lassan értek körbe, hogy ráuntunk, szétszívott a nap, elfogyott a sör, Thomson ladáját mindig megtapsoltam, így a többi orosz gépcsodát fájó szívvel, de kihagytam, elindultunk haza, viszonylag a "nagy tömeg" levonulása után
*paddock-ban nem voltam idén, maradtam le valamiről? tömeg volt? meddig lehetett közel férkőzni?
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Ventur@
senior tag
válasz IreN!CuS #2474 üzenetére
+1
Egyébként meg:
Slovakiaring teszt -> Sonoma -> 2 dobogó
Slovakiaring teszt - Suzuka -> ? dobogóHa csak egy dobogó is lennem, már az nagyon király hétvége lenne. Lényeg hogy Oriola előtt végezzen Nobi, de még Coronel előtt is jó lenne .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!