- Milyen okostelefont vegyek?
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
sport2-ön most indul a második futam
wwazze Tasi mit rajtolt
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
sultansmith
senior tag
Csak én nem találom, hogy hol lehet nézni az időmérőt élőben? WTCC
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
Minstrel
senior tag
válasz sultansmith #7803 üzenetére
Eurosport2-ön lesz, de attól tartok Magyarországon nem, mert mi a közép-európai ES2-öt kapjuk vagy valami ilyesmi és itt bundásliga lesz. [WTCC PROGRAM – MARRAKESH, 2017]
-
vlevi
nagyúr
válasz sultansmith #7803 üzenetére
Hosszabbitas.hu-nirta Lanti, hogy a magyar eurosporton sajnos mas kozvetitesek miatt nem adjak.
Tényleg a wtcc app,vagy valami? Multkor olvadtam olyanrol, hogy az egyik ilyesféle elérést ingyenessé tették. Mondjuk nem nagy élvezet szaggatós 160p videót nézni tableten... -
guftabi96
addikt
Van valahol normális minőségű stream?
#KeepFightingMichael
-
Bozso68
senior tag
válasz sultansmith #7809 üzenetére
Hol nézitek?
Mod:
Habár inkább egy felvételt megvárok.[ Szerkesztve ]
-
Atomantiii
őstag
Eurosporton nálatok is van egy alap sercegés a magyar hangsávon? Nagyon idegesítő.
-
Motion_Blur
félisten
Pfff Nagy Danitól nagyon amatőr volt hogy SC alatt nem zárkózott fel...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bozso68
senior tag
válasz Motion_Blur #7813 üzenetére
Félreértésből automatikusan a technikai gondok miatt kiállni kényszerült Huff-ot követték a boxba, amíg a Huff előttiek már a pályán mentek a megtisztított célegyenesben. Gondolom, speed limit van, ezért nem zárkózhattak utána.
-
Vyndree
őstag
válasz Motion_Blur #7813 üzenetére
Dani benézte és Huff után kiment a boxba. Nagyon unalmas futam volt Dani kiesett mert odacsapta, Norbiék vonatoztak, Chilton előzött kettőt, Coronel meg elbukott egy első helyet.
-
-Mike-
addikt
Kabaré ez az egész wtcc így. Vicc. Kevesen vannak, marha drága. Jól nézzétek meg idén, meglepődnék ha a szezon után ez még folytatódna.
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos minden gesztusból úgy látszik hogy Monteiro az a figura a csapatban, akire építenek, aki a nagy puszipajtás, Norbinak nem sok ideje van helyre tenni a dolgokat.
7 pont persze nem a világ, Monzában viszont ütni kell stabilan a portugál pojácát.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
XFishboneHUN
senior tag
Tudom, hogy Marrakesh, de ez a vonatozás és ez a 15 autós felállás elég uncsi volt. A WTCC nem ezt érdemli, de sajnos megindult a lejtőn...
De azért szép volt Norbi!!
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Winner_hun
félisten
-
guftabi96
addikt
válasz Winner_hun #7819 üzenetére
Lehet nem leszek túl népszerű, de ez a pálya szerintem sokkal rosszabb, mint az eredeti volt.
Ezt a mostani verziót kukázni kellene a francba.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Vyndree
őstag
Az egész WTCC-t át kéne dolgozni. Az autók tegyük fel jók, bár a britekkel és a DTM-mel össze nem hasonlítható, pedig ez lenne a World*. Normális pályákat kéne keresni, még legalább 2-3 gyári csapatot és olcsóbbá, vonzóbbá tenni. Viszont ha ezen az úton haladnak Mike-nak igaza lesz, jövőre nem fogjuk látni őket.
Persze én nem értek hozzá, csak itthonról ezt így látom. -
A Zéé
addikt
válasz Vyndree #7823 üzenetére
új gyártó nem nagyon fog jönni.
Nem azért, mert drága a sorozat, hanem azért, mert az erős piacokon nem tényező, és nem is lesz, mert ahol erős, és komoly hagyománya van az autósportoknak, ott mindenhol megvan a saját nemzeti bajnokság (DTM, BTCC, Super GT, vagy akár a NASCAR). Az ilyen kis piacok, mint Magyarország, Marokkó, vagy akár Portugália, ahol 1-1 helyi hős miatt még nézőközönség is van, az pedig nem elég hozzá.Olcsóbbá tenni nem lehet, így is sokszor eléggé komolytalan, ha még a mostaniból is visszább vennének, akkor még komolytalanabbá válna.
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
válasz Vyndree #7823 üzenetére
Nem csak normális pályák kellenek, hanem el kellene ereszteni az FIA részéről ezt a: "csak akkor VB, ha van x gyári csapat és megyünk x kontinensen" mentalitást.
A "király kategóriában" mennyi gyári csapat is van? 4!!! AMG Mercedes, Scuderia Ferrari, Renault F1 és a McLaren Honda. 8 gyári versenyző....a 20 fős mezőnyből! Itt is, ha nem lennének privát csapatok, már rég bedőlt volna az egész.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
[CS]Blade2
addikt
Ha túraautó VB, akkor ennek kellene lennie a legjobbnak minden szempontból a túraautó kategóriában, ami minden mást bevonzana, ha így lenne.
Ha ez lenne a legjobb, akkor a legjobb pilóták itt akarnának versenyezni, és nem más szériákban, a legjobb gyártók itt akarnának Janik lenni, mert azzal tudnának Janizni, hogy a legkeményebb csúcs szériában elől vannak.
A probléma, hogy a széria ezt nem tudja. Azt már igen, hogy aki nem ide való az lemorzsolódott, akinek nincs pénze az hátul megy valami old timer géppel, de azt még nem, hogy 5-8 gyártó azonnal ide csoportosítson át mindent.
Nem tudom, hogy melyik a legjobb széria, de a tippem az a DTM. A DTM-ből kell WTM-et majd WTCC-t csinálni, ezt a meglevőt pedig beszántani.
-
emre
veterán
válasz [CS]Blade2 #7826 üzenetére
Esélytelen.
A DTM-et egyik /nem német/ autógyár sem fogja támogatni azon egyszerű oknál fogva, hogy a sorozat nem alkalmas az új bevezetésre kerülő középkategóriás kocsijuk reklámozására. Márpedig a WTCC-t hosszú évek óta ez tartja fenn. (Alfa, BMW, Seat, Chevrolet, Lada, Citroen) mind csak addig voltak benne gyári szinten érdekeltek amíg feltétlenül szükséges volt reklám szempontból, ami az adott jármű esetében a bevezetés után maximum 2-3 év, plusz az előkészületek, azaz kizárólag 5-6 év viszonylatában gondolkodnak. Mondjuk a Honda ezt is elbaszta, nekik már többe van a hús mint a leves. Aztán a gépeket kiadják üzemeltetésre ebből még bejön egy kis pénz, és viszi tovább a gépezetet. De hogy a WTCC-ben egyszerre 4-5 világmárka gyári szinten képviselje magát arra nagyon kicsi az esély. Szóval számomra ez nem igazi verseny, hanem egy mesterségesen fenntartott marketing gépezet. Ezért olyanok a csapatok és a pilóták is amilyenek.
Nézzétek meg mi történt pár éve a WRC-vel, egy csomó gyár és pilóta kiszállt, ami nagyon jót tett a rallycross-nak és az IRC-nek.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
A Zéé
addikt
Egy út van, ami ez a cikk után talán egyértelműen a csúcsra emelhetné a sorozatot: hibrid meghajtás a megszokott, hétköznapi autós kaszniba.
WEC-hez hasonlóan 2-3 eltérően kidolgozható konstrukcióval, és ezt a 3 éves homologizációs időt, meg joker rendszert eltörlve hagyni kibontakozni a mérnököket.
Enélkül biztos nem fognak gyártók jönni, de még egy ilyen lépéssel se biztos.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Vyndree
őstag
Nem tudom melyik noob csapat volt Zengő vagy a M1RA, de akik tegnap mentek Bahrain-ba fél tonna motorolajat akartak feladni a repülőre, természetesen mind elvették tőlük. Zengőéknek talán már van annyi eszük, hogy (tengerbe nem visznek vizet?) ilyet nem adnak fel repülőre, mikor ott még a csapból is az folyik.
-
-
Vyndree
őstag
Keszthelyi Vivien az Audi TT Cup 2017-es szezonjában az első hivatalos teszten a mindössze 16 éves magyar pilóta a negyedik legjobb időt autózta a Hockenheimringen. Így tovább.
Úgy tudom Vettel öccse is ott van a mezőnyben. -
Male
nagyúr
Hétvégén WEC Silverstone... Tudja valaki, hogy az Eurosport Player adja-e a teljes futamot? ( E1-en lesz közvetítés majd 17:15-től, de ez csak a vége... )
-
Motion_Blur
félisten
TCR-ben is megy a kabaré, nem hogy közvetítés, még live timing sincs, Zengőék is csak tippelni tudják a szabadedés végeredményét.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
emre
veterán
válasz Motion_Blur #7837 üzenetére
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Motion_Blur
félisten
Időmérést én nem láttam a hétvégén, csak végeredményeket.
Tassi és Ficza is elsüllyedhet, 20+ mp-et kaptak 9 kör alatt és iszonyat rosszul helyezkedtek forgalomban.
Norbinak viszont megvan az első győzelem, csapattulajdonosként
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hermanyi
őstag
válasz Motion_Blur #7840 üzenetére
Tassinak állítólag rosszalkodott a motor ,nem volt benne craft .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-Mike-
addikt
Hát hogy megy át a Toyota a Maggots-Beckets-Chapel kombináción, HÁT AGYABETEG!
-
Male
nagyúr
válasz Atomantiii #7838 üzenetére
Köszi, sajnos műholdam nincs
-
biker
nagyúr
válasz Motion_Blur #7844 üzenetére
azért Nash is gazdagon pályán kívül előzte Tassit
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ebayer
tag
Azért az érdekes, hogy Borkovic semmilyen büntetést sem kapott a pályán kívüli előzésért.
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #7844 üzenetére
hát meg kell tanulniuk még az adok-kapokban közlekedni. Ez a második futam azért elég kemény volt, szinte minden körben volt legalább 1 kilincs a kilincsnek akció, ami néha látványosan összezavarta őket.
viszont
sajnosazt kell mondjam, hogy nagyon úgy áll, hogy TCR >> WTCC. Ez a két futam egészen olyan volt, mint amiért annó a wtcc-t is megszerettem. Lökhárító lökhárítón, folyamatosan 2-3 autó egymás mellett a kanyarokban, változatos dobogók.Just a simple Lineman...
-
Motion_Blur
félisten
Nekem nem tetszik a TCR-ben hogy ennyire mesterségesek az erőviszonyok... jól mennek időmérőn az Astrák, erre a futamra lebutítják őket... ez szánalmas. A következő az lesz hogy távirányítással visszavesznek a mototerőből ha valaki ellép a versenyen?
Pilóták sincsenek olyan szinten mint a WTCC-ben.
Amúgy Sport2-n ki volt a csaj kommentátor? Kb. végigröhögcsélte a futamokat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #7848 üzenetére
jah, ez a folytonos súlyozgatás része nekem se tetszik, ebben tényleg jobb a wtcc-s szabályzás.
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kés topik
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs