- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MSM TOOL
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrszitya
senior tag
válasz arpeen2 #42877 üzenetére
Már most is ki lehet kapcsolni a chatet az alábbi mod segítségével: BattleMessenger - Chat filter & antispam
Ahogy a nevében is szerepel, elsősorban az üzenetek szűrésére készítették el, de persze itt nem a gyári megoldásra kell gondolni, ami csak a csúnya szavakat cenzúrázza.
- Ebben gyakorlatilag bármilyen szót felvehetünk a feketelistára, ami gyakorta hangzik el, és zavar bennünket (lemming, lemmings, idiot, noob, stb.)
- WN7-re is be lehet lőni korlátozást, azaz mondjuk 500-as érték alatti játékos nem üzengethet nekünk, ha úgy óhajtjuk (XVM kell hozzá)
- Ha ez még nem elég, és egy-két drága úriember átesne a rostán, majd pittyegető hadjáratba kezdenének, akkor pedig életbe lépne az üzenetek maximális számának (pl. 3 db) egy adott időintervallumban (pl. 7 sec) való korlátozása is
- Ja igen, a hullákat is el lehet hallgattatni benneA beállításokat a .conf fájlban lehet átírni, ki és bekapcsolni.
Hasznos cucc, na...
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
On lags…
- it is now confirmed that the EU1 server was moved to Amsterdam
- this movement was not caused by the current issues! It was in the making for quite some time, as indicated by the fact it was done practically instantly, where the physical moving of the EU server would require days of downtime, while Wargaming simply switched to ID
- currently, EU1 is running on something that was previously “EU3″ and was prepared for this move, Russian sever RU3 is running on something that was unofficially designated EU4 (it was also moved from Munich)
- the reason both servers were moved from Munich to Amsterdam is unknown
- apparently, Wargaming servers are not the source of the lag issue, the routing is – a new route via Cogent (SS: whatever that is) was created and is in use. My contact’s words: “I suspect they’ve screwed up the BGP or the balancing on the new route” (I better quote it, I have no idea what that means)
- there is currently a massive DDOS attack going on, based on something called “NTP MONLIST”, Wargaming is not the target specifically, but this attack might be clogging the routes
- at this moment, WG RU in Minsk is directly involved in the situation, there is pretty much a gag order for the WG EU employees about it: even if they know, they aren’t allowed to tell you anything, that hasn’t been officially approved. Which takes time.(by For The Record)
-
mrszitya
senior tag
@DVlad; @Zsolt_72
Ez egy hiba az új patchben. A hírek szerint javítják majd, és ahogy elvileg régebben is, csak a Tank Ász fog majd megjelenni, ha újból eléri az aktuális szintet az ember.
@HáGé #44637
Hang modokkal kapcsolatban én azt tapasztaltam, hogy ha csak (lightosabb fájlméretű) motor és ágyúhangcsomagot teszek fel, az nem befolyásolja érdemben az FPS-t. Pl. a találati hangok viszont annál inkább.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz mcwolf79 #44758 üzenetére
Orvosság fagyási hibára kilépésnél:
Elvileg az aims.pyc fájllal van probléma, a febr. 13 után készült/frissült célzó modokban elvileg már javítva van.
Konkrét helye: res_mods\0.8.11\scripts\client\avatarinputhandler\aims.pycEbben a zoom modban megtalálod például: http://wothungary.hu/news.php?extend.633
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #44796 üzenetére
Van sima perf. rating is, de Vitiris modjában a WN7-et takarja a teljesítmény szó.
-
mrszitya
senior tag
-
mrszitya
senior tag
válasz #43783936 #45576 üzenetére
Bennem leginkább a T7-es meccsek maradtak meg, ezen a szinten gyakorlatilag ugyanaz a konzekvenciám nekem is, mint amit a VBAddict-os stat is tükröz.
Nagyrészt T29 vs. nagyrészt Tiger meccsen többször nyertünk a németek ellen, mint vesztettünk.
7-es AT-vel vegyes a kép. Ha nagyon sok került be belőlük (7 és 15-ből) egy csapatba, akkor uralták a teret. -
mrszitya
senior tag
válasz Simulacrum #45618 üzenetére
Csak a konkrét tankokra vonatkozó statokat nézve, a játékban valószínűleg tier 7-ben a T29 egyszerűen jobb/hatékonyabb tank, mint a Tigerek vagy az IS (legalábbis csapatban, az 1 vs 1 mindig más tészta).
Mint tudjuk, az amerikaival jól lehet "hulldownozni" a jó ágyúsüllyedés és a kemény torony miatt, vagy például a Tiger-t egyáltalán nem lehetetlen felgyújtani a frontjának megfelelő pontját lőve, stb.vBAddict stat - csak egy pár adatot emelnék ki:
T29 / Tiger I (P) / IS
* kiosztott átlagseb: 956.2 / 839.6 (831.0) / 778.4
* bekapott sebzés: 992.6 / 1,256.6 (1,184.0) / 1,049.3
* átlagkill / csata: 0.8 / 0.7 (0.6) / 0.6(Data for this statistics is based on 2.05 Mio public random games of the last 30 days with 61.40 Mio tanks participated. Effects of premium accounts, daily and event bonuses have been removed.)
-
mrszitya
senior tag
válasz diegho #45633 üzenetére
Azért mondom azt, hogy van igazság abban amit írsz, mivel szerintem a Tigrist elsősorban a neve miatt, a T29-et meg az adatai/statjai miatt választják sokan. Aki meg stat/adatlap/replay alapján választ, általában jobb játékos is. Szóval valószínűleg tényleg ügyesebb egy cseppet a T29 játékosállománya.
Ettől függetlenül @dfsz34 érve is jó: "Nem értem ezt, ilyen alapon a T29 játékosok is csak játszanak..."
(Szerk.: na jó, a HP és a ROF miatt is igazad lehetne. )
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
A LAG okairól egy kis hivatalos állásfoglalás:
Röviden a lényeg:
1. egyik hardverük nem viselte jól a nagy hálózati terhelést, ezt már orvosolták
2. egy szinten technikai jellegű probléma is van, de erről nem árultak el bővebbet egyelőre
3. (többek között) a téli olimpia miatt jelentősen megnőtt a forgalom a neten (a stream közvetítések révén elsősorban) az elmúlt hetekben, így a netes forgalmat a szolgáltatók részben alacsonyabb prioritású útvonalakra kénytelenek terelni, ami növeli a válaszidőt és a csomagveszteséget
4. az EU-s hálózati infrastruktúra története legnagyobb DDoS támadását szenvedi éppen mostanság ("400 Gigabit/s of additional malicious traffic")A 3. és 4. pont megoldása nyilván nem rajtuk múlik, de együttműködve a szolgáltatókkal dolgoznak az ügyön. Azt nem tudják megígérni, hogy egyik napról a másikra minden jobb lesz.
(Forrás: FTR)
-
mrszitya
senior tag
válasz #35692544 #45769 üzenetére
Tisztázzuk a dolgokat a modok telepítésével kapcsolatosan:
* Kezdjük mindjárt a kis saját esti mesémmel.
1. rész - Anno raktam fel a bevált szinkronomat a WOT-hoz, a friss patch-hez, hogy milyen jó lesz nekem, juhú. Hát nem jött be a dolog, valami változott az új verzióban, és elszállt a legénységi szinkronhang. A 'hüle gyerek' meg biztonsági mentést nem csinált, mer' minek az, ha addig jó volt, probléma nem lehet.
Mi volt a hiba => egyrészt nyilván a bizt. mentés a cserélt fájlokról, másrészt erre nem is lett volna szükség, ha a teljes audio mappát átmásolja az ember a res_mods/0.8.x könyvtárba, és itt ír felül csak a jövőben minden audiofájlt a kívánt hangmoddal
2. rész - Anno raktam fel egy dizájnos célkereszt modot, és sok mást mellette. Fogalmam sem volt róla, melyikük okozhatja azt a kellemetlen kis problémát, hogy a játékban eltünteti a feliratok egy részét, helyettük csak egy id-t megjelenítve. Nem kevés időbe tellett megtalálni a célzóban a hiba forrását. Ebben az esetben a res/text/lc_messages mappába írt bele a mod, itt cserélte le az egyik olyan fájlt, mely a játékban található feliratokért felelős, ám a felülírt állomány ezúttal is régi verziójú, így hiányos állapotú volt.
Mi volt a hiba => egyrészt nyilván a bizt. mentés a cserélt fájlokról, másrészt erre nem is lett volna szükség, ha a teljes text mappát átmásolja az ember a res_mods/0.8.x könyvtárba, és itt ír felül csak a jövőben textfájlokat a kívánt moddal
3. rész - Anno raktam fel valamilyen modo(ka)t, melyek közül egy (pár) - nem tudom melyik(ek) lehetett(ek) az(ok), furcsa jelenségeket, fagyásokat, váratlan kilépéseket okoztak néhanapján a játékban.
Mi volt a hiba => még két mappa maradt, amit feltétlen érdemes átcopyzni a res_mods/0.8.x-be, a gui és a scripts. Feltehetően a scriptekkel volt problémám.
* Következmény: újratelepítés vált szükségessé, mert ha sok mod van, egyenként nem nézi végig az ember, mit kellene kimenteni bizt. okokból...
* A helyes mod telepítési eljárás:
A WOT esetében a modok telepítése előtt érdemes a játék főkönyvtárának "res" mappájából az alábbiakat átmásolni a modok számára fenntarott "res_mods/0.8.x" mappába. Mindezzel számos, modok okozta hiba megelőzhető!
res/audio => res_mods/0.8.x/audio
res/gui => res_mods/0.8.x/gui
res/scripts => res_mods/0.8.x/scripts
res/text => res_mods/0.8.x/textMegjegyzés: ha már előtte össze-vissza - nem figyelve mit és hova - telepítgettük a modokat, ez nem biztos hogy segít rajtunk...
* Miértek röviden:
Ha a res_mods/0.8.x/audio-ba beteszünk egy kizárólag legénységi szinkront tartalmazó hangmodot, azt fogjuk tapasztalni, hogy nem lesz semmilyen hangunk a szinkronon kívül, mert ha itt van audio könyvtárunk és benne valamilyen állomány, csak innen fog beolvasni a WOT a továbbiakban hangfájlokat, az eredeti res könyvtárral nem foglalkozik. Ugyanez a helyzet például a text és a többi mappa fájljaival.
Ha mindent átteszünk mod telep előtt a res_mods-ba, egy csomó hibaforrás kilőve, és innentől kezdve nem kell biztonsági mentés.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz #63761920 #45791 üzenetére
Ha átcopyzod a res/0.8.x/audio mappát a res_mods azonos helyére, akkor mint írtam, minden egyes hangfájlt innen fog beolvasni a WOT. Eztán szabadon garázdálkodhatsz ebben a modos audiomappában a hangfájlokkal, hiszen ha valami nem működik, az biztosan az adott hangmod hibája lesz, és ha nincs kedved végigzongorázni a mod által betett állományok törléséhez a mappát, csak törlöd a res_mods-ból kompletten, és újra bemásolod a tisztát a res-ből.
Én ezt a filmes magyar szinkront használom például: "Filmekből összevágott szinkron 3."
Viszont még korábban kivettem belőle az egyik fájlt (pontosabban kettőt), mivel kicserélték benne a bázisfoglalás szirénahangját egy roppant idegesítőre, így biztosan csak az alábbi két fájl kompatibilis a jelenlegi verzióval: ingame_voice.fev, ingame_voice.fsb. (Ezeket töröltem: GUI_bank01.fsb és gui.fev).@Mogyesz75
Igaz, ez előfordulhat. FPS érzékeny gépekre én úgy vettem észre, a komolyabb hangmod csomagok felrakása sem ajánlott. (Konkrétan például a találati hangok gyanúsak nálam ilyen szempontból.)
@nyunyu
Igazad van, de sajna a többség úgysem néz bele, mi hova pakolászik/szemetel. Én sem tudtam sokáig, mi micsoda, mi a helyes eljárás, aztán a batonywot felvilágosított.
Én a res text-et is másolom, de figyelek rá én is, ha egyik mod cserél benne valamit, akkor az frissítve van-e az aktuális patch-hez. Pl. a YasenKrasen-féle chat és stat mod is ilyen - ezért én sem szívesen teszem fel, vagy ott az általam használt célzó mod, de az ő esetében csak egy text fájl volt, amit magam átírtam az újhoz.
-
mrszitya
senior tag
válasz Scheff #45885 üzenetére
Nem feltétlenül. Az imént linkelt oldal ugyan csak egyedül WN8-t mutat már, de például a Noobmeter továbbra is 4-féle teljesítménymutatót jelenít meg (eff, wn7, wn8, saját mérés). Ők azt írják a WN8-al kapcsolatban, hogy az egy feljavított WN6 tulajdonképpen. Emiatt is, plusz az adatbázis-szerver kapacitása, költségei okán azt nem számítják tovább (a többiek sem).
Szerintem a WN7 még megmarad egy ideig a stat. oldalak többségén, de az XVM-ben már a 8-at látjuk (illetve talán nem mindben).
Stat oldalak melyike mit számol: http://wiki.wnefficiency.net/pages/Sites_using_WN_Efficiency
Mennyi az az annyi, skálák összehasonlítása: http://www.noobmeter.com/calculatorDescriptions[link]
Expanded compared to WN7 in both directions, but with the same average. Bad players get lower ratings than they did for WN7, good players get higher ratings than they did for WN7.
Amúgy készül már a WN9 is (VBE: Vehicle Based Efficiency néven), hogy még "boldogabbak" legyenek sokan.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
Ezt érdemes még elolvasni WN8 vs. WN7 témakörben:
Main differences with WN7
- WN8 has much more weight on damage than on kills, which was reversed in WN7. What allowed us to put more weight on damage was that WN8 uses per-tank normalization instead of the average tier-based normalization WN7 used.
- Per-tank normalization in WN8 now allows a fair comparison of players playing only highly effective tanks for their tier (think Wft100, Foch155, Hellcat, T49, T18, T29, the old Su-26, etc.) versus players who have played many lines, with many tanks.
- Due to per-tank normalization, light tanks and SPGs are now more fairly compared to other tank types in WN8 (they received lower WN7 than other tank types). Despite not being able to use spotting damage, WN8 expects less damage of light tanks, while WN7 expected the same as other tanks of the same tier.
- No tier-based penalty is introduced. Low tier tanks are measured fairly against high tiers, whereas in WN7, you could raise your score artificially by playing a mix of low and high tiers, and were penalized if you only played low tiers. However, you are expected to do VERY well in low tiers to gain WN8 points as opposed to playing high tiers. -
mrszitya
senior tag
válasz DaveNo1 #45911 üzenetére
Filozofálgassunk egy kicsit: egyetlen mérőszám alapján vajon meg lehet határozni egy játékos minden kvalitását, erényét, a pillanatnyi stresszességét, vagy a pingátlagát? Vagy mondjuk, a WN7 képes volt arra, hogy a tankerünk minden egyes járgányára vonatkoztatva megkülönböztetett értéket jelenítsen meg?
Nem egyformán teljesítünk az egyes tanktípusokban és tankokban (ide kapcsolódik még az is, amit diegho említ => stock vs. full állapot), sőt meccsről meccsre is változik a hatékonyságunk a biológia és a fizika miatt, nem beszélve a szerencséről. Az XVM azonban mindig ugyanazt a számot mutatja rólunk.
Ez a WN7 idején is így volt. Én akkor is láttam kék és lila játékosokat meghalni, és a végén - nem ritkán - piros játékos által meccset lehozni (nagy tierben is)...A WN8 sem lesz/lett perfekt mérőszám, de a 7 sem volt az. Majd megszokja az ember.
Szerk.: a vbaddict és más jobb stat oldalakon külön-külön, az egyes tankjainkra vonatkozóan is láthatjuk nemcsak a winrátát, meccsszámot, hanem a wn7/8 értéket.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz Drenadar #46235 üzenetére
Ez a session stat "szemetet" nem tartalmaz, nem ír felül text (.mo) fájlokat. Amúgy ez az "eredeti" session stat cucc, csak kicsit testre szabva, angol verziót nem is csináltak még belőle (8.11-hez), de legalábbis nincs közzétéve. Szóval ha jó az orosz , itt megtalálni: link
A YasenKrasen, Locastan, stb. is elvileg ez alapján készült anno, csak egyik-másik ugyebár szépen felülír pár (vagy valamennyi) text fájlt, amiből jöhetnek a problémák...
A Wothungary-s linken a screenshot nem lett cserélve, de magában a csomagban van egy friss screenshot, meg leírás.
-
mrszitya
senior tag
XVM-ben, mint említették, az előzetes esélylatolgatás könnyen kikapcsolható. Aslain-félében például alapból is ki van, az ő legújabb verziójában a meccs utáni eredményablakban viszont már megjelenik ez a stat. Így nem idegesíti magát már a meccs elején az ember...
Én az XVM-et nem tiltanám amúgy, csak a funkcionalitását korlátoznám. Játék közben maximum annyit engedélyeznék, hogy kettő, de maximum három kategóriára ossza a játékosokat színnel jelezve, számot nem közölve (jó, rossz, unicum). Utólag lehetne csak bővebb adathoz jutni az adott ellenről.
Plusz - mint volt is róla szó a játék fejlesztői részéről, aki nem szeretné, hogy lássák a statjait, legyen rá opció a kliensben vagy a fiókban az elrejtésre.
--------
Gold ügyben tényleg talán az lenne a legjobb, ha külön korlátoznák, mennyit vihetünk magunkkal (CW-re mondjuk enyhébb szabályokkal).
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #47731 üzenetére
Hatékonyság mérésére a WN7-et és/vagy a WN8-at érdemes használni. Több dolgot vesznek figyelembe, illetve arányosabban számolják el a dolgokat.
Nem olyan rég beszéltünk arról a topicban, hogy WN8 már próbál pl. a könnyű tankokkal is kegyesebb lenni, vagy hogy igyekszik nem annyira feltupírozni azon játékosok mutatóját, akik állandóan T49, M18 és hasonló OP-nak mondott géppel tolják.
-
mrszitya
senior tag
válasz Bingisz #47779 üzenetére
Hát, ezen "fantasztikus" iromány szerzője, tényleg valami "csodálatos" mentalitással rendelkezhet, ha ezt ennyire fontosnak tartotta közölni az internet népével. Nem igazán értem, mit akart ezzel.
Én ezt még a FB-ra sem engedtem volna meg kirakni az admin helyében, semmi haszna... bár lájkvadászatra tökéletesen alkalmas.Én is azt szeretném, hogy mindig, minden lövésem betaláljon, hogy atombombányit sebezzek és állandóan csak nyerjek, csak azt nem tudom, úgy mit élveznék rajta, akár már rövidebb távon nézve is...
@Drenadar
Én szeretem az egész AT-szériát, AT-2-vel van az egyik legnagyobb csataszámom, de pl. az AT-7-tel is sokat nyomtam már. Ha az ember figyelembe veszi egy T95 vagy mondjuk egy TOG jelenlétét a játékban, akkor mindjárt nem is olyan lassúak, a top fegyvereik meg teljesen jók.
Ezzel persze nem azt mondom, hogy nincs igazság abban amit írsz, mert van. De én megtanultam velük elég jól játszani - pontosabban a hozzájuk szükséges játékstílust (ami a t.ü.r.e.l.e.m.r.ő.l i.s s.z.ó.l ), így tudom őket kedvelni.
-
mrszitya
senior tag
válasz Máté94 #47792 üzenetére
Dehogyisnem, mindegyik AT-vel lehet egyszemélyes hadseregeskedni... Na jó, a 8-as és a 7-es már nem alkalmas rá. AT-2-vel viszont jómagam nagyon gyakran játszottam heavy-set, imádtam.
Egyik 8 killes csatám ezzel a géppel van, de még ma is emlékszem egyik kezdeti, régi meccsre is vele, amikor a tomatók 3-4-5-en álltak körbe, és kb. négy percen át lőttek minden irányból, közvetlen közelről.
A jelenlegi sebzésrekordom meg AT-7-tel van.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz dfsz34 #47955 üzenetére
Egyébként mindegyik AT-ra érdemes megfontolni a repeszpáncélt. AT-2 esetében például, tier 5 környékén akad jó pár HE ágyúval / trollgunnal felszerelhető tank, amik őt is hamar, csúnyán lesebezhetik. Ilyenkor szinte garantált valamelyik legénységi tag halála is.
Nagyobb tierekben pedig azért már akad pár olyan játékos, aki a megfelelő helyzetben HE-re vált egy AT ellen, artykról nem is beszélve.
-
mrszitya
senior tag
Ide is beteszem: magyar fordítás a tiltott modok listájáról, ha valaki "nem beszélni english".
-
mrszitya
senior tag
válasz Viktoár #48437 üzenetére
Megfontolandó elsőre inkább a bia, ez a SU már jó rossz álcaértékkel bír, így túl sokat nem fog segíteni az álca rajta. Aztán a 6. érzék és jöhet az álca szerintem. Sofőrnek másodikra vagy harmadikra kuplungégető.
Ebben a legénység képességeiről szóló cikkben az artynak is szentelve van egy rész, olvasd át: link
-
mrszitya
senior tag
Miért megy folyton a személyeskedés ebben a topicban? Ez a szabályok szerint még mindig nem megengedett. Ilyesmire az SG fórum való, ott mindent szabad...
Meglehet ezt kevésbé gyerekesen is tárgyalni, vagy nem?De ha már az "arty-party" a téma, úgy látom, ma még nem nagyon volt "gold-sírás", úgyhogy muszáj pótolnom: olyan szép dolog, mikor a fantasztikus, okos, ügyes, aranyos pro(?) játékosok mindenáron szemből akarnak átlőni, mert ugye a hellcat vagy cromwell rettentő lassú járművek, amikkel képtelenség volna gyorsan mozogni, irányt váltani, kerülőt tenni, így mindenképp goldra van szükség a túléléshez.
Egy esetben egy kék cromwell, másikban egy kék hellcat játékos, már a meccs elején golddal küldte, ráadásul mindkét meccsen legalább 3-4 csapattársuk is a közvetlen közelben volt).
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz sebijani1982 #48527 üzenetére
Igen, és a játékosok 99,9%-a utálja mind a goldot, mind az artykat. Persze nyilván a maradék 0,1% szereti, ha artyval szedik ki a játékból, előtte meg a kék és lila játékos golddal szedi a hp-ját, amit akár a klán révén ingyé' szereztek be, így hát mér' ne statpadderkednének vele random csatákban is néha.
@04ahgy
Ez egy jó felfogás, fő az optimizmus.
Nekem ma még "csak" pár 3-3-as és egy 4-4-es arty-s meccsem volt, egyikben össze is jött egy pascucci legalább.
-
mrszitya
senior tag
válasz 04ahgy #48531 üzenetére
Tracer:
A nyomjelzést kivették tudtommal is pár patch-csel ezelőtt, és ahogy mondod, csak az artynál maradt.Köszönöm egyébként, hogy kezdő
hülyéneklettem beállítva , de akkor elmondom, általában ott pihen pár darab (tanktól függően) aranylőszer is a rekeszben. Nekem viszont nem szokásom a meccs elején azzal szórni a népet. Csak akkor használom, ha úgy érzem, a meccs múlik rajta, vagy valami plecsni, esetleg viszonzásnak, ha valaki felidegesít vele.
Egyszer direkt én is kipróbáltam néhány meccsen át a "lőjünk csak goldot" dolgot egy Churchill III-mal, wn7 egyből ment is az egekbe. Ha folytattam volna, olyan szép kék lennék én is hamar, mint a korábban említett kedves, aranyos, okos kék játékosok, akikkel ma találkoztam.@sebijani1982
Ha rajtam múlna, sem gold, sem arty nem lenne a játékban... pontosabban a jelenlegi formájában nem. Többek között @diegho is említette már, hogy sokkal jobb lenne, ha például szimplán lekorlátoznák az egy csatába vihető goldlőszerek számát. Ennyit kellene csinálniuk, és problem solved.
Egy csatában max. 1 (na jó, 2) arty. Probléma orvosolva.
Egy csatában max. 3 TD vagy brutális nerf mindegyik nagyot sebzőnek. Probléma orvosolva.Ezerszer élvezhetőbb egy csata, amikor a nehéz tankok birkózása a döntő, nem a gold, nem a td, nem az arty. Ez az én véleményem, de Serb azt mondta nekem, mikor közöltem ezt vele, hogy: "how terrible!"
-
mrszitya
senior tag
Egyébként nektek nem volt véletlen frissítés a klienshez? Nekem töltött le ma egy az előzővel talán pont azonos méretű, úgy 1,5 MB-os csomagot, de infót nem találtam róla.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz Mister_X #48823 üzenetére
AT-15A: csak annak javasolható, akinek nagyon sok tapasztalata van, jól ismeri és boldogul az AT-szériával. Tény, hogy elég sok hátránya van, de jó játékkal sok pénzt keres. Csak a Panther/M10 előzi meg átlagbevétel tekintetében a tierjében. AT-7 ellenben majdhogynem az utolsó (36. jelenleg) a tierben a jó magas fenntartási költségei miatt, úgyhogy vele például nagyon nehéz farmolni (rettentő pontosnak kellene lenni vele mindig, és/vagy sokat sebezni persze).
Ami kiemelendő, vagyis amit ki kell használni vele, az a löveg elforgathatósága, ami azt hiszem a legjobb talán a játékban a fix tornyos tankokkal összehasonlítva (-25/+25°). Szóval sniperkedős kempelésre alkalmasnak tűnik egy jó nagy bokor mögül, álcafestéssel, hálóval, álca skillel, távcsővel, bár a frontját a nagyobb tierben sokaknak nem fogja átlőni.
-
mrszitya
senior tag
Ez normális WN8-nál? Mármint - a session stat szerint - ennyivel magasabbra mér a WN7-hez képest jó körök esetén? Mind az öt meccs T-150-nel volt, de erre a WN7 úgy talán 1900-2000 környékén lenne nagyjából.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz rolio1 #48875 üzenetére
Én készítem ezt a modot, de csitt. Most tesztelem kiadás előtt, azért is a kérdés, hogy normális-e ez az erős túlszámolás a wn7-hez képest. Közzéteszem majd rövidesen, ha lesz megerősítés.
@Chris0321
Olvastam a cikket, de a személyes tapasztalatokra vagyok kíváncsi elsősorban. Bár lehet, fel kellene raknom a vbaddict feltöltő cuccát, az minden meccsre külön tud mérni.
-
mrszitya
senior tag
válasz mrszitya #48874 üzenetére
Nos, nem voltatok valami közlékenyek, de szerencsére a vBAddict szoftvere besegített. Úgy tűnik, ezek az ultra nagy wn8 értékek valóban teljesen normálisnak(?) számítanak. Így kiderült például, hogy egy mai 7 killes, kempelős (Murovanka) vereségem T29-cel, 8.264 pontot ér WN8-ban (bár igazából a WN7 is vicces => 5.596 pont). Screenshot
Persze a rossz teljesítményt azért a WN8 sem díjazza: egy másik meccsen ugyanezen tankkal, nulla sebzéssel (csak spot dmg) 145 WN8 pontot zsebeltem be, a WN7 itt 265 volt.
No mindegy, így mindenesetre már merem publikálni a Session Stat modom WN8-as verzióját. (A korábbi verziót is aktualizáltam, amit a Wothungary-ről tölthettetek le: a WN7 színskála és ikonok módosítva.)
(Egyébként a Vitiris által tegnap, a Wothungary-re feltöltött session stat már a csaták után automatikusan, oldalt felugró eredmény ablakba is beírja a WN8-at, ha valakinek ilyen kell.)
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz Chris0321 #48967 üzenetére
Chris0321 (#48967)
Lehet végülis, hogy felmegy stat mod mellé, de akkor az én modomban ki kell kapcsolni a jobboldalt felugró csata utáni státuszüzeneteket. Ezt az exel.cfg fájlban tudod megtenni (res_mods\0.8.11\scripts\client\mods\exel\exel.cfg), különben elképzelhető, hogy az én modom és Vitirisé is egyszerre jelenítené meg ezeket, vagy egyik sem működne, nem tudom igazából.
A módosítandó sor: "overrideSysMsg" - true érték helyett false
Mister_X (#49009)
Felteszem igen, jól mér, mert a vBAddict szoftvere ugyanazokat az értékeket mutatta többszöri ellenőrzés után is.
Plusz a mod publikálása után noobmeterre is ránéztem, és a kb. 8-10 erősen kiemelkedő csatával (1-2 rossz volt csak benne), amit a teszt alatt mentem, kb. 3300-as wn8-at mutatott, ez hihetőnek is tűnt, de a szoftver is valami ilyesmi átlagot rögzített.
Eztán még játszottam 8 meccset, de már hihetetlenül rossz sebzési eredménnyel (de még csak nem is direkt ), és így "helyre is állt a rend", mert borzalmas, 600 körüli wn8 átlagot kaptam már csak erre.Szóval röviden úgy tűnik, szó szerint nagyra értékeli a kiemelkedő teljesítést...
-
mrszitya
senior tag
Sajnos alkalmazkodni kell a jelenlegi helyzethez... Tulajdonképpen akármilyen képességű tankkerrel futsz össze, ha úgy ítéli meg, hogy nehéz elbánni a gépeddel, vagy többet pattan rólad, egyből küldi rád az aranyat.
Ettől függetlenül továbbra is elég jól játszható a WOT (heavy-vel is), de az arty- és a TD-özön mellett az utóbbi időben már az aranyesőre is mindig számítani kell.Tankfüggő egyébként a dolog, hogy mennyire kapod a "sárgát", pl. a T-150-emre nem ritkán ezt küldik egyből, de ennek ellenére is (nagyon) jól játszható, ha elég ügyes az ember.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #49646 üzenetére
Nagy tévedés, nekem az egyik kedvenc tankom volt...
-
mrszitya
senior tag
válasz ddt500hu #49734 üzenetére
Ugyanez az én esetemben:
AT-2 57% wr + 1.45 sérülési arány + 44%-os túlélés (1061 csata)
AT-8 47% wr + 0.91 sérülési arány + 37%-os túlélés (238 csata)
AT-7 59% wr + 1.21 sérülési arány + 45%-os túlélés (292 csata)
(AT-15 még nincs elég adatom, csak 5 csatám van vele)Szóval: "Mindet szerettem, de a számok azt mutatják nálam, hogy az AT-8 a leggyengébb közülük. Nem szar, de a másik kettő jobban muzsikál."
---------------------------------------------------------------
Más:
Akinek kilép, és van fenn hangmod (pl. Gnomefather vagy Kriegstreiber-féle WWIIHWA történelmi hangok), kezdheti ezzel a hibakeresést. Nálam is ez volt a hiba oka.
-
mrszitya
senior tag
-
mrszitya
senior tag
válasz dfsz34 #49817 üzenetére
Én mondjuk továbbra sem értem, miért ennyire problémás a WN8-at megszokni. Kicsit nagyobbak a legtöbb esetben a számértékek, kicsit más a színezés, ennyi...
A WN7 sem árult el több információt a játékosok pillanatnyi lelki állapotáról, vagy arról, hogy a konkrét tankkal emberünk milyen hatékony, avagy azt hogy épp a fiók tulaja, illetve annak 10 éves gyerkőce játszik, stb. Aztán fordított esetben, ha a piros játékos jelentős fejlődésen ment át az utóbbi csatákban, a WN7 is hallgatott erről, nemcsak a 8.
Biztos vagyok benne, hogy a WN7-es időkből is van mindenkinek olyan emléke, hogy a zöld, kék, lila játékos idő előtt feladta a harcot, vagy iszonyat bután kilövette magát. Nekem van egy pár ilyen a memóriámban, ahogy olyan is, hogy piros játékosok taktikusan játszottak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD