Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz ledgeri #22383 üzenetére

    A ballisztika, mint olyan nem változott az évezredek során. Már legalább 60 éve létezik rá függvény (egyeneltrendszer), ami alapján számolható a pálya. Van benne vagy nyolc változó, és egy része másod, más része meg egyenesen harmadfokon van. Szóval számolni nem volt egyszerű sokáig, ezért használtak táblázatokat és egyszerűsített formulákat. Mára már real time számolható, de a WG számára láthatóan nem megy a dolog. Lásd a nemrégiben betett screenshotot. De nem csoda, nem is akarják megcsinálni rendesen, elvégre akkor nem tudnák kényük-kedvük szerint befolyásolni a csaták kimenetelét. A csalás az egyetlen dolog, amit real time számol a játék.

    Egyébként nem értem hogy van az, hogy mások a legapróbb manőverrel el tudják kerülni a lövedékeim. Én meg majdnem 180°-os fordulatot teszek, machinálom a sebességem, de csakazértis a hajóm közepén csapódik be minden. Rendszeresen látom, hogy az utolsó 1-200 m-en megváltozik a lövedékeke irányvektora. Mintha legalábbis vonzaná őket a hajóm.

    Mondjuk az egész irányzási rendszer hót tré. Továbbra sem értem mi a túrót számít, hogy a cél be van-e fogva, vagy sem. Ha én 12 km-re irányzok, akkor 12 km-re repüljenek azok a szerencsétlen lövedékek. Ne 10-re, és ne 15-re.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák