- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz ledgeri #22383 üzenetére
A ballisztika, mint olyan nem változott az évezredek során. Már legalább 60 éve létezik rá függvény (egyeneltrendszer), ami alapján számolható a pálya. Van benne vagy nyolc változó, és egy része másod, más része meg egyenesen harmadfokon van. Szóval számolni nem volt egyszerű sokáig, ezért használtak táblázatokat és egyszerűsített formulákat. Mára már real time számolható, de a WG számára láthatóan nem megy a dolog. Lásd a nemrégiben betett screenshotot. De nem csoda, nem is akarják megcsinálni rendesen, elvégre akkor nem tudnák kényük-kedvük szerint befolyásolni a csaták kimenetelét. A csalás az egyetlen dolog, amit real time számol a játék.
Egyébként nem értem hogy van az, hogy mások a legapróbb manőverrel el tudják kerülni a lövedékeim. Én meg majdnem 180°-os fordulatot teszek, machinálom a sebességem, de csakazértis a hajóm közepén csapódik be minden. Rendszeresen látom, hogy az utolsó 1-200 m-en megváltozik a lövedékeke irányvektora. Mintha legalábbis vonzaná őket a hajóm.
Mondjuk az egész irányzási rendszer hót tré. Továbbra sem értem mi a túrót számít, hogy a cél be van-e fogva, vagy sem. Ha én 12 km-re irányzok, akkor 12 km-re repüljenek azok a szerencsétlen lövedékek. Ne 10-re, és ne 15-re.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...