- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddt500hu
veterán
válasz #65675776 #13476 üzenetére
Ezt a: "Mind a kettőnek átütötték könnyedén az orrát, mind a kettő több ezer tonna vizet nyelt be emiatt." részt részletezhetnéd. A legutolsó vizsgálatok után már az sem biztos, hogy a Bismarckot elsüllyesztették és nem pedig a legénysége süllyesztette el.
A Tirpitz orrát meg csak a 6t bomba ütötte át semmi más.
A Bismarck-osztály páncélzata messze a legjobb volt a kategóriájában. Amit 50 000t-ból ki lehet hozni azt a németek kihozták. -
olivera88
veterán
válasz #65675776 #13476 üzenetére
Milyen 3 Yamato osztályú hajó? Csak 2 volt. Jó múltkor írta valaki itt a fórumon ha jól emlékszem h Bismarck inkább kevés vizet nyelt, Yamato nyelt csak sokat, pont az miatt mert nem volt jó a védelme.
A Tirpitz meg a RAF sorozatos támadásainak köszönhetően volt sokat javításon, párszor meg lett bombázva, és a törpe tenger alatt járok is támadták.LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
olivera88
veterán
válasz #65675776 #13484 üzenetére
A törpe tengerállatjáró támadással kapcsolatban:
A közvetlen károk igazából viszonylag mérsékeltek voltak.
A sérülések azonban összességében véve nem voltak súlyosak, különösen ha figyelembe vesszük, hogy azokat milyen nagy erejű, kéttonnás robbanószerkezetek okozták. A vízbetöréseket hamar megfékezték, a dőlést korrigálták. A hajótest, a vázszerkezet kisebb sérülései és deformálódásai ellenére, nem szenvedett komolyabb szerkezeti károsodásokat.A bombázással kapcsolatban meg:
A Tirpitzet valóban az orrán találta el egy Tallboy. Az 5,4 tonnás bomba keresztülment a két felső fedélzeten, majd a vízvonal felett átszakította a hajó oldalát, és közvetlenül mellette, a vízben robbant. A hatalmas detonáció a csatahajó teljes orr részén, mintegy 30 méter hosszan felszakította, vagy elgörbítette a lemezeket. A hosszanti és keresztválaszfalak egyaránt deformálódtak, a lemezek varratai felszakadtak. Az orr részen sok borda is megsérült, a robbanás okozta rázkódás miatt pedig ismét megrongálódtak a turbinák talapzatai, illetve sok optikai távolságmérő tönkrement.
Figyelemreméltó azonban, a súlyos károk ellenére milyen, viszonylag kis mennyiségű víz került csak a hajóba. Összesen valamivel több, mint 800 tonna víz ömlött csak be az orr rész legsúlyosabban sérült első 24 méteres szakaszába.
Az orr rész sérülései önmagukban véve nem veszélyeztették a hajó úszóképességét vagy harckészségét, azonban a deformálódott orr szinte mozgásképtelenné tette a hajót. Önerejéből a csatahajó legfeljebb tíz csomós sebességgel volt képes haladni, ami, az orr részen tátongó lékekkel együtt, teljesen alkalmatlanná tette a nyílttengeri bevetésekre.Ez nagyon jó érték, ha összehasonlítjuk például a japán szupercsatahajók hasonló jellegű sérüléseivel. A Yamato orrába például Leyténél egyetlen 227 kg-os bombatalálat következtében 3.000 tonna víz ömlött, a Musashi pedig néhány hónappal korábban egyetlen, az orrát ért torpedó miatt 4.000 tonna vizet vett fe
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
ddt500hu
veterán
válasz #65675776 #13484 üzenetére
1. Bey a Scharnchorst kapitánya volt nem a Bismarck-é.
2. A Nelson-osztálynak döntött övpáncélja volt amit nem a külső lemezekre erősítettek hanem azon belül volt. Ami annyit jelent, hogy még a kis kaliberű gránátok is komoly vízbetörést okozhattak hiába nem ütötték át a citadellát. Annyi hátránnyal járt, hogy többé maguk az angolok sem alkalmazták ezt a fajta páncélépítést.
"A Nelsont már elkészültekor, sőt, már tervezése idején is súlyos kritikák érték, melyek többsége a hajó páncélzatát érte. A legfőbb kifogások a keskeny páncélöv, a gyengén védett tat, és a sehogyan sem védett orr, illetve az ugyancsak gyengén, vagy sehogyan sem védett közepes kaliberű tüzérség, és tűzvezető állások miatt érték a hajót.
A páncélzat a hajó hosszának alig a felét védte, a vízvonal felett nagyjából két méteres magasságig. Efelett, illetve ez előtt, a csatahajók ugyanolyan védelmet kaptak, mint egy kereskedelmi hajó, vagyis semmilyent."
1940 decemberében a Kanadából visszatérő Rodney erős viharba keveredett az Észak-Atlanti-óceánon. Ilyen körülmények között nem volt semmi szokatlan abban, ha a hajó súlyosnak tekinthető fedélzeti károkat szenvedett, vagy a hajó belsejébe behatoló víz okozott károkat, például a villamos hálózatban. A Rodney azonban a viharban léket kapott az orrán, méghozzá több helyen is. A víz több helyiséget is elárasztott, például a lánckamrát, és részben a torpedóvető csövek helyiségeit. Különösen nagy gondot jelentett, hogy a leginkább veszélyeztetett rekeszben az egyik víztelenítő szivattyú maga is víz alá került, a másik bedöglött, a harmadik pedig egymagában nem volt képes megbirkózni a bezúduló víztömeggel, még a hordozható szivattyúkkal együtt sem. A kárelhárítás végül egy ideiglenes vezetékrendszert épített ki, melyre a szomszédos rekesz egyik nagy teljesítményű szivattyúját kötötték rá. Kétnapi munkával végül így sikerült úrrá lenni a helyzeten. Az eset utáni nagyjavításon a hajó orr részének lemezelését megerősítették, ám néhány hónappal később újabb lékeket fedeztek fel, ezúttal középen és a taton."Ennyire volt jó a Nelson védettsége és ha vízbetörésről beszélünk valszeg nem volt olyan vízvonal közeli találat amitől ne került volna több ezer t víz a hajóba. Sőt mint látjuk ehhez elég volt egy vihar is.
3.A King George V. páncélzata ugyan sokkal jobb volt (a Nelsonénál) de megint csak all or nothing rendszerű annak minden előnyével és hibájával együtt. A fő páncélöv 126m hosszú volt ami a hajó 56%, ergo az orra és a tatja páncélozatlan volt, valamint 12 400t volt a páncélzat súlya ami csak 32,5% a hajó összsúlyának. A Bismarcknál ez az érték 18 700t és 40%. A Prinz of Wales-t egyetlen torpedótalálat megnyomorította.
4. Nem a Tirpitz orrát célozták? A háború előtti próbákon 2500m magasságból végeztek bombázási teszteket álló hajókra, aminek nem működött a légvédelme. A legjobb találati arányuk 4% volt. Örültek ha a hajót eltalálták nem még külön az orrát.
-
olivera88
veterán
válasz #65675776 #13489 üzenetére
Akkor nézzük meg az all ír nothing szerint épülő Jean Bartot milyen súlyos sérüléseket szenvedett ami az Amerikaiak szerint legjobb volt mivel az hasonlított legjobban az Amerikaiak hajójaira.
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
válasz #65675776 #13476 üzenetére
Egeszen csinos ferdites, szerintem tul sok Okunt es Shattered Swordot olvastal.
"...Mind a kettőnek átütötték könnyedén az orrát, mind a kettő több ezer tonna vizet nyelt be emiatt. Pont az ilyen dolgok miatt voltak úgy vele először az amerikaiak, majd később a britek és franciák, hogy nem foglalkoznak a nem létfontosságú részek páncélozásával..."
A Tirpitz nem vett reszt igazi tengeri csataban, nehezen uthettek at az orrat. Ami atutotte, az a Tallboy volt, ami meg nem is letezett, amikor a hajo pancelzatat terveztek - ami nem mellesleg sokkal ellenallobb volt, mint ahogy terveztek. A Bismarcknak sem a vedtelen orr-resze kapott talalatot, hanem a pancelov alatti resz a hajo elejen. Maga a talalat nem csokkentette volna a hajo harckeszseget onmagaban, viszont az uzemanyag elkezdett omleni a hajobol es mivel Norvegiaban sem, meg az eszaki tartalyhajokbol sem vett fel uzemanyagot, e ket tenyezo egyutt okozta, hogy vissza kellett (volna) ternie javitasra.
Masreszt, az altalad emlitett nemzetek mar korabban elkezdtek az "all or nothing" pancelelrendezes hasznalatat, a ket nemet hajo sorsa semmilyen hatassal nem volt ezekre. Ami kivaltotta ezt a pancelelrendezest, az az amerikaiak hulyesege es a jutlandi csata. Az amerikaiak a lotav novekedesere szamitottak, noha az igazan hatasos lotav sosem ment 8-10 km fole, a brit admiralitas pedig nem volt hajlando beismerni, hogy a hajoikon a legelemibb tuzvedelmi szabalyokat sem tartottak be, ezert kitalaltak a meset a gyenge fedelzeti pancelrol.https://www.coreinfinity.tech
-
ddt500hu
veterán
válasz #65675776 #13489 üzenetére
Amit írsz azzal semmi probléma nem lenne ha közben nem a Bismarckot ostoroznád, hogy sok vizet nyelt be.
Holott az all or nothing rendszer egyik "mellékhatása" pont az, hogy iszonyú vízmennyiség kerül bele.A 80-100mm-es páncélzat nem azért kell mert megállítja a lövedéket(a fedélzeti páncél egyébként megteszi a becsapódási szög miatt) hanem azért, hogy lelassítsa és aktiválja a gyújtószerkezetet még mielőtt a hajó kényes részeit elérné. Nagyon nem mindegy, hogy a páncél alatt 2-3m-el vagy 15m-el robban a lövedék.
Ha megnézed akármelyik találatot kapott all or nothing rendszerű hajót mindegyik borzalmas sérüléseket szenvedett a páncélozatlan részeken ami súlyosan veszélyeztette a hajó harckészségét. Legyen szó a Jean Bart-ról, Yamato-ról, Nevada-ról. Ilyen sérüléseket a Bismarckon nem találtak pedig a végén már 2,5km-ről lőtték 406mm-es ágyúkkal.
Jütland-nál az derült ki, hogy az angolok csata közben a legelemibb szabályokat sem tartották be. A minél gyorsabb tüzelés érdekében nem zárták be az ajtókat, ezért amikor a lövegtorony találatot kapott az ott berobbanó lőszer lángja egészen a lőszerraktárig csapott vissza.
Ezt az angol szakértők jelentették az admiralitásnak, akik szó szerint lesöpörték az asztalról a jelentést.Az, hogy a Hood mitől robbant fel sosem derült ki.
[ Szerkesztve ]
-
olivera88
veterán
válasz #65675776 #13531 üzenetére
Hát ha azt nézzük lényegében akkor az összes csatahajó felesleges volt. Már az Iowa építésekor hogy tudták repülőgép hordozóké lesz a jövő, ezért se készült el a Montana osztály.
A Scharnhorst és Gneisenau nem is voltak úgy mond igazi csatahajók, cirkálók ellen voltak inkább.[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
válasz #65675776 #13531 üzenetére
Nyugodtan folytathatjuk itt is, mar korabban is targyaltunk ki hasonlo temakat.
A nem aktivalodo gyujto csak addig jo, amig nem a pancelfedelzetbe csapodik, mert ha igen, akkor a teljes, fokuszalt robbanoero oda fejti ki a hatasat.
"...A másik következménye a csatának az volt, hogy a vízszintes páncélzatot megerősítették a későbbi hajókon, mert a nagy távolságról leadott lövések főleg azt veszélyeztették..."
Ismet a legenda. Mint irtam, a hatasos lotav sosem volt tobb 8-10 km-nel. A Scharnhorstnak volt egy iszonyu szerencses talalata a Glorious-on 24 km-rol nagyon jo latasi viszonyok kozott, meg a Massachusetts talalta el a mozdulatlan Jean Bartot 22 km-rol. Ezektol eltekintve a rovidebb lotav volt az uralkodo trend, amint azt lathattuk a tortenelem folyaman. A Hood 14-15 km-re volt a Bismarcktol, amikor felrobbant. Ez annyit jelent, hogy a becsapodo lovedekek ~10-12 fokos szoget zartak be a vizszintes fedelzettel, azaz egyszeruen nem uthettek at az angolok altal vekonynak titulalt fedelzeti pancelt.
Nem mellesleg az angol csatacirkalok fedelzeti pancelzatat nem a Dania-szoros utan erositettek meg, hanem Jutland utan - teljesen feleslegesen.A kormanylapatok es hajocsavarok minden hajon serulekenyek, nem lehet elegge megvedeni oket, ergo ezt konstrukcios hibanak nevezni nem egeszen okos dolog (persze ez a marhasag is Okunek muve). A Kirishima vesztet is ugyanugy egy beszorult kormanylapat okozta, mint a Bismarcket, de ott valahogy senki nem emleget konstrukcios hibat, mint ahogy a PoW-nel sem, amikor a csavartengelynel torpedotalalatot kapott. Persze utobbi eseteben az is elfelejtodik, hogy attol az egyetlen talalattol az egyebkent is elegtelen villamos teljesitmennyel rendelkezo csatahajo teljes gepeszeti es villamos rendszere kartyavarkent omlott ossze.
"...A PoW is kapott találatot az övpáncél alatt, ami át is ütötte a hajótestet és a torrpedóválaszfalig jutott, mégsem volt ez a sérülés a hajóra nézve veszélyes..."
Duma. "...Az utolsó 38 cm-es gránát a vízvonal alatt mintegy 8,5 méter mélységben találta el az angol csatahajót. A gránát átszakította a torpedóvédő rendszer válaszfalait, és végül a belső, 22 mm-es válaszfal előtt akadt el, azonban nem robbant fel. Ez igen nagy szerencse volt, ugyanis a lövedék a hátsó kazánházak mellett, a jobb oldali dízelgenerátor terménél találta el a hajót, s ha itt felrobban, igen nagy vízbetöréseket, s a jobb oldali kazánház és turbinaterem szinte biztos kiesését okozta volna. A károk viszont így nem voltak jelentősek. A lövedék által szakított léken a torpedóvédő rendszer tereit a sérülés helyén elöntötte a víz, illetve a sérült üzemanyagtartályokból olaj ömlött a tengerbe. A sérült belső válaszfal miatt kisebb vízbetörések keletkeztek a generátorteremben is..."
A Prinz Eugen egyik AP lovedeke bejutott az egyik raktar melletti loszerkezelo helyisegbe - oriasi mazli, hogy nem robbant fel, kulonben a Hood sorsara jut a PoW is. Ha az all or nothing pancelelrendezes annyira jo, aruld el, hogy a fenebe jutott be a vedett zonaba egy kiloveskor 122 kilos robbanolovedek?
"...Arra kíváncsi leszek, hogy ha bekerül a KGV a játékba, akkor szimulálva lesz-e, hogy a négyes tornyok mennyire megbízhatatlanok voltak. A Bismarck elleni csatában is kiesett a PoW és a KGV esetén is rövid időre legalább egy-egy torony. Mindenféle ellenséges behatás nélkül..."
Valojaban ez nem teljesen igaz. Amikor 6.13-kor a PoW visszavonult a csatabol, Az Y torony teljesen uzemkeptelenne valt, igy ekkor a csatahajon csak 2 uzemkepes agyu (!) volt.
"...Ezzel tisztában volt Hitler is, nem is igazán akarta engedni sokáig egyetlen nagy hajó építését sem..."
Ezt nem tudom, honnan vetted, de ebbol egy szo sem igaz. Hitler igenis akart tengeri flottat, a Bismarck-osztaly tervezese meg titokban, 1933-34-ben elkezdodott, joval a Scharnhorstok elott. Nem is az angolok ellen keszult, hanem a francia es olasz csatahajok ellen, de mikor Anglia belepett a haboruba, kenytelenek voltak bevetni oket az angol kereskedelmi hajozas ellen - ami persze egyebkent tenyleg marhasag, a vilag (akkor) legjobb csatahajoival bananhajokat hajkuraszni. Erre a celra egyebkent a csunya ikrek sokkal jobban megfeleltek, kisero cirkalok es rombolok ellen siman gyoznek, a sebesseguk pedig lehetove teszi a csatahajok eloli menekulest - ahogy majdnem megtortent a Scharnhorsttal is 43 karacsonyan.
"...A Scharnhorst és a Gneisenau el is menekültek amikor meglátták egy konvoly mellett a Ramillies-t..."
Igen, meg elfutottak a Renown elol is. Mas kerdes, hogy miert. Ahogyan irtad, parancsuk volt a tengernagyoknak, hogy ellenseges nehez hajokkal csata csak akkor vallalhato, ha nincs mas lehetoseg. Pelda: a csunya ikrek 1940 juniusaban Marschall tengernagy parancsnoksaga alatt Norvegiahoz hajoztak, hogy lojek a harstadi kikotot. Mivel az angolok mar korabban kiuritettek a helyet, a tengernagy nem loveti a semmit, hanem a partok elott cirkal, hatha elkap 1-2 visszavonulo angol hajot. Igy akadt horogra a Glorious, az Ardent es az Acasta. A gyozelem utan Mrschallt azonnal kivagtak a flottabol. Lutjens a Dania-szorosban nem is akart visszaloni az angolokra, a tuzparancsot Lindemann adta ki.
"...Megcseréled a két nemzet nevét, és megkapod a saját véleményed..."
Ez fail. A vilag legjobb csatahajoi az Iowak voltak, minden ketseget kizaroan - noha nagyon kivancsi lettem volna egy olyan tengeri utkozetre, amelyben ok sebzest osztanak es sebzest kapnak. Ellenben sem a japanoknak (minosegi acel hianyaban), sem az angoloknak (know-how hianyaban) nem volt sem a Bismarckkal, sem az Iowakkal osszemerheto osszemerheto hadihajoik. Nem allitom, hogy a Bismarck nem volt mentes hibaktol, de az ellenfelei gyengebbek voltak nala. Az egyetlen dolog, amiben az europai kortarsai megeloztek, az a tuzvezetes volt. Miutan az utolso csataban gyakorlatilag az egyik elso sortuz elvitte a kozponti tuzvezeto allast, a nemet hajo nem tudott talalatot elerni az angol hajokon. A nemetek nem ismertek fel a radar jelentoseget, igy sem a felderitesuk, sem a tuzvezetesuk nem epult erre.
[ Szerkesztve ]
https://www.coreinfinity.tech
-
félisten
-
félisten
válasz #65675776 #13929 üzenetére
Sajna annak se mindig,sőt... illetve cirkálóval igen, de csatahajóval ezekre a német papírokra (Königs, Nürnberg) gyakorlatilag 80% overpen... 10% pen, 10% dev strike.
HE-vel jobb szívatni őket... Königsen is gyakorlatilag egy jól sikerült csatahajó HE salvo elront mindent... motor, kormány, torpvetők, ágyúk.. gyújt 1-2 tüzet.. csinál 4-6k sebzést.. megismétled 1-2 alkalommal és helo, leég a francba, miközben már szétlőttél rajta mindent.. míg ha folyamatosan AP-zod, lehet, hogy folyamatos overpen lesz. Kirov is ilyen amúgy, rengeteg overpen van rajta vízvonalon is. Régebben az Atlanta volt ilyen, az viszont meglepő, de mostanában szinte minden salvomból összeszed 1-2 citet.Amúgy.. tény, kite-olásban nagyon jó a Tenryu, de ez minden cirkálónak fontos.. és én azt vettem észre, hogy direkt támadásban is kifejezetten jó... pont mert nagyon kicsi... mégy orral a csatahajó felé (nyilván ha csak ő van a közelben, és nem kapod 5 felől az ívet közben) figyeled, mikor tüzel, kis kormánymozdulat az egész salvot kikerülni, majd kiteszed a torpokat... mindkét oldalon 2 állás, ha ügyes az ember, nem fognak dodge-olni..
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
válasz #65675776 #13941 üzenetére
Hát sok ilyennel fogsz találkozni... még csak nem is low tier sajátosság... tele van ilyen idiótákkal a játék. Fogalmuk sincs a játékmechanikáról, de még csak logikai érzék sem sok akad.
Más. Az új map állat jó szerintem. A Shards. Igaz, meghaltam 50k sebzéssel a Gneisenau-ban, mert jobb híján bementem capelni A-ra, csak rám rontott egy Minekaze és egy Königsberg. Azt nem lehetett kitorpedobeatelni.
-
Razermazer
őstag
válasz #65675776 #13941 üzenetére
Köszönöm a választ ddt500hu szerintem is egy Scharnchorst lesz. De egyébként a francia vonal jó lesz ám nagyon, jó hajóik voltak mikor a németek lerohanták őket, gyakorlatilag ki is iktatták a képletből a flottájukat. A terv részükről az volt hogy hadrendbe állítják a saját sorukba, de elmenekült a francia flotta, már ami tudott, mivel a drága barátok Anglia részéről jöttek és bekopogtak megsemmisítvén a flottájukat, legalábbis egy részét. Másik
felét a legénysége pusztította el.Egy kettő marad Vichy-franciaország szolgálatában érdemben nem szóltak bele a történelembe már. Itt egy link nagyon jó nehézcirkálóik voltak és csatahajóik, amik erősen havaznak a Dunkerque vonalra.
[link] Remélem jönnek majd szépen sorjában, az angol vonal is durva lesz ha kész lesz.Nem tervezem én azért olyan hosszúra hogy wows-ok nem is inkább a hajók hanem inkább a sok nubian készít ki, ezért is lenne jó majd teambe, vagy divisionba nyomni(12-es szinten vagyok már tehát adott). Írjátok már meg nekem privbe ha van ilyen prohardver szoba vagy mi.
Nagyon jó lenne ha a K.U.K-is belevennék[link] egy Szent Istvánnal azért megtáncoltatnám a cirkálókat, de erre vajmi kicsi az esély, mikor még az olasz flotta sincs látómezőbe, de biztos lesz az is, szépen lassan töltik fel majd a hajókat. A tankos részleg mióta megy egyébként? azt is imádom mármint a tankokat, de a hajókat még inkább ezért is regeltem erre.
Sic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz #65675776 #14115 üzenetére
Csak a csatahajókat hanyagold, gyere rombolózni mid-tier.
Aoba-n amúgy nagy kaliberű ágyúk vannak, simán betép 4-5k-t per HE salvo. AP-ja is elég jó, ha oldalt mutatsz neki.
Első tüzet sosem oltjuk el csatahajón. Hadd égjen vissza lehet gyógyítani. A megoldás az orrukat mutogató vagy "angled" cirkálókra, hogy töltesz te is HE-t, és megmérhetitek, kinek nagyobb... Elég kétszer felgyújtani, ő úgysem bír visszatölteni hp-t..Most meghoztad a kedvem egy kis Serious Sam 2-höz, ez nem volt szép.
[ Szerkesztve ]
-
Razermazer
őstag
válasz #65675776 #14115 üzenetére
Mivel arcad a jaték ez ilyen is lesz. Ennyi játékidő után tejesen kristálytiszta, hogy téves vonalat választottam én is. Ebben a játékban csak jól mutatnak a csatahajók, a legjobbak sorrendben romboló felfejlesztve nincs ellenfele jó kezekben egy 7-8-9-10-es rombolónak, utánuk jönnek az anyahajók csapatmunkába mindent letarolnak, aztán jönnek a cirkálók, és végül a csatahajók.
Rombolók anyahajók megnyerik a csatát míg a csatahajók csak vadásznak egymásra. Úgyhogy erősen japán anyahajó vonal lesz, talán még a rombolók is onnan a legjobbak(magas szinten), de most jöttek klassz orosz rombolók és ott a lengyel is nem is drága egyik sem. Azért a gneise-ig elmegyek még aztán csókolom.daa-raa szerintem nézd meg a steam-es steel oceans-t az neked való, ott kilehet használni a csatahajó előnyét. Egy problem van amerikai szerver nem éppen lagmentes bár mentésnek a német proxy hasznos és ajánlott is.
Sic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"
-
Razermazer
őstag
válasz #65675776 #14130 üzenetére
Jogos mester, gyakran keverjük és helytelenül használjuk ahogy én is, repülőgép-hordozó ez a helyes megnevezés
Anyahajó max hidroplánt szállított amit daruval emeltek a fedélzetre 20 század első felében használtákSic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"
-
félisten
-
ledgeri
nagyúr
válasz #65675776 #14266 üzenetére
Fentről le a tier változik, balról jobbra a "Best"-ség csokken. Vagyis nekem így teljes volt...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Chabe89
addikt
válasz #65675776 #14266 üzenetére
Akkor inkább úgy mondom, hogy pár hajó egyáltalán nem kéne, hogy szerepeljen rajta. Persze oda is van írva, hogy nem személyes vélemény, de erre a listára én nem alapoznák semmit.
Szerk.: Szomorú hír, de amilyen lendülettel berakták a training Room-ot, olyan gyorsan ki is vették egy hotfix-el.
[ Szerkesztve ]
-
redzsi
senior tag
válasz #65675776 #15377 üzenetére
A korabeli Corsair, Zero, Wildcat vadászok minden bizonnyal jobbak voltak nála.
De a brit hajófedélzeti vadászok? Hát a SeaHurricane egálban lehetett vele, de a Fairey Fulmar, Firefly, kizárt dolog. Ezeket lemosta volna a T verzió, mint ahogy meg is tette a Me-109E2-3 amiken ugye a tengerészeti messzer alapult. Ezért az RN ki is vonta az első vonalból a Fairey vadászokat.
A 109T nem volt a legjobb változat, de az európai fronton ahol, és amik ellen használták volna, kielégítő lett volna a teljesítménye 39-40-ben.[ Szerkesztve ]
-
redzsi
senior tag
válasz #65675776 #15386 üzenetére
Ez tiszta sor. Én csak erre válaszoltam: Már '40-ben sem volt versenyképes egyetlen akkor rendszerben levő hajófedélzeti vadásszal sem..
(#15389) daa-raa
A vége felé meg leírja miért használja az anyahajó kifejezést. Szerintem nagyon korrekt cikkeket írt, jó meglátással, elfogulatlanul. Le a kalappal, csak kár hogy abbahagyta.Bocs mindenkitől de megint jövök egy Ibukival, csak hogy on is legyek:
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
ddt500hu
veterán
válasz #65675776 #15427 üzenetére
Ettől függetlenül Ő megindokolja miért használja rá ezt a megnevezést.
Szó nincs arról, hogy ne ismerné a repülőgép-hordozó kifejezést.
Az, hogy ez más szakértő szerint nem helyes már vélemény kérdése.
Vitasd a cikk egyéb pontjait de ezen fennakadni....szerintem több mint szőrszálhasogatás. -
olivera88
veterán
válasz #65675776 #15532 üzenetére
Ha olvastad amiket írtam mostanság akkor láttad h én meg pont arra panaszkodok h sokszor nincs gyújtás.. Hiába célzok felépítmény vonalában teljesen, képes beadni 6-7 non pent egy salvoból.. Valamelyik nap meg szemből ugyanez Belfastal, jött egy Gneinesenau tőlem 7-8 km re, én meg belenyomtam 6 non pent elölről.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
válasz #65675776 #15536 üzenetére
Nagyon fugg attol, mivel kerulsz szembe: Cleveland csak ranez az ellen hajojara es az mar eg is, de tegnap Konigsberggel is ragyujtottam az eget is Scharnhorstra, Yorckra, Amagira, mittomenmegmire. Nekem valsz adta az rng, de a Cleveland tipikus tuzcsiholo.
https://www.coreinfinity.tech
-
olivera88
veterán
válasz #65675776 #15536 üzenetére
Hát csak épp mégis ritkán gyújt a nonpen, van h két tűzet is csinál ha sok pen van egyszerre.
Szerencse. Én még egyszer se lőttem nekik citet ha jól emlékszem, de ettől függetlenül tudnak nagyot kapni, még akár szemből is.sh4d0w A Scharnhorst nagyon szereti a tüzet, ég mint szalma.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
dokee78
félisten
válasz #65675776 #15542 üzenetére
Jujj ott voltál?
Sajnálom,ha épp akkor szidtam a saját csapatom.
Utólag,mindig bánom,de a csata hevében felidegesítem magam.Igazából az a baj,amint kilőnek engem azonnal szidni kezdem a teamet.
Pedig saját hibámból történik.
Mi a felhasználó neved,ha nem titok?olivera88
Képernyő két szélére hogyan lehet kitenni a hajókat?[ Szerkesztve ]
-
válasz #65675776 #15539 üzenetére
Az Omaha nem hires a gyujtasrol, de ezenkivul az is lehet, hogy a BB kapitanya ezt a skillt fejlesztette. Konigsberggel, Nurnberggel is volt, hogy semmi penzert nem tudtam ragyujtani a hazat az ellenre kb. 90 talalatbol.
A csatahajot nem detonaltad a torpedotalalattal?
https://www.coreinfinity.tech
-
ddt500hu
veterán
válasz #65675776 #15576 üzenetére
Megközelíthetjük több irányból is a dolgot, de a játék szempontjából nincs sok értelme.
Itt adva van egy alap max. szórás ami a Gneisenau-nál 240m, a Scharnchorst-nál 261m.
Ebből kell kiindulni, nem abból, hogy a valóságban az egyszerre kilőtt sok lövedék zavarta egymást és amikor 0,1mp késleltetéssel sütötték el az ágyúkat már a felére csökkent a szóráskép.
Itt ilyen tudtommal nincsen. A játékban a Gneisenaunak pontosabbak az ágyúi. Pont.
Az, hogy egyébként te tudod-e, hogy mennyit kell elé tartani egy hajónak megint más kérdés.
Nekem 33.36% a találati arányom vele. Ami jobb mint a teljes átlagom ami 29.93%.
A nagy csatahajók közül nálam a Tirpitz a legjobb ilyen téren és a North Carolina a legrosszabb. -
ddt500hu
veterán
válasz #65675776 #15578 üzenetére
NM-val nekem is 21% de az 1 éve volt.
Valójában nem lövök sokkal pontosabban csak megtanultam mikor melyik hajóra érdemes lőni.
Ahogy haladsz előre neked is látványosan fog javulni. Elvileg.Mert hát pl. oliverünk állandóan szidja a Zao-t, hogy nem gyújt de csak 28% vele a találati aránya, holott az egyik legpontosabb hajó a játékban.
Vagy az FDG amit most vett és csak 24%-ot lő vele.
Szóval az emberi tényező mindig játszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Renault, Dacia topik
- Parfüm topik
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PC Game Pass
- EA Sports WRC '23
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari