Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lall

    veterán

    Ide az off-ba leírom mi történt, miért tartott 3 hónapig a csere.

    Bevittem a Nokia Care-be július közepén a telefont egy A4-es oldal hibalistával, merül, melegszik, szarok az illesztések, vibrál a képernyő, eldobálja a gsm jelet, porosodik az előlapi kamera stb... Átvették annak, rendje módja szerint, a srác még meg is jegyezte, hogy ez durva. Itt jegyzem meg, hogy az átvételi elismervény amit adtnak egy kalap szar, kitöltetlen semmi, semmiben nem felel meg az ide vonatkozó GM rendeletnek, ez a későbbiekben fontos lesz. Ezeidőben küldtem levelet is a Nokiának, hogy az A4-es oldal hibalistámat vizsgálgathatják, de szerintem jobb lenne cserélni a telefont, mert kb. minden ki kell cserélni benne (bepróbálkoztam). Vissza is írtak, hogy megvizsgálják a hibákat és ha a javítás költsége...blablabla... 2 hét után megint írtam, hogy mi van már a telefonnal. Jött a válasz, hogy a hibákat javították a telefon nemsokára megérkezik a leadott helyre. Beballagtam, de ugyan az a készülék javítatlanul fogadott, mondván a telefonon fizikai sérülés látható és csak a sérülés kijavítása (önköltségen) után javítják. Természetesen nem vettem át a készüléket, mert nem volt rajta semmilyen sérülés mikor leadtam, ha lett volna jegyzőkönyveznie kellett volna annak aki átvette. Innen kezdődött a perpatvar. Írtam a Nokiának, hogy ne szórakozzanak, azt írták javították, bemegyek és itt meg azzal fogadnak, hogy sérült a készülékem. Nokia visszaírt, hogy a debreceni Nokia Care arról tájékoztatta őket, hogy én már sérülten adtam le a készüléket. Innentől átadtam a stafétát az ügyvéd barátomnak, aki levelezett, Nokiával, debreceni Nokia Care-el, mindenkivel. Közben felhívott privát számról, egy srác, hogy Ő a Nokia Care-ben dolgozott, de kirugták miattam!!! :Y Ugye én is tudom, hogy sérült volt a készülék. Elmondtam neki, hogy ne szórakozzon velem, nem tum és ha az is lett volna (mondjuk mert én nem veszem észre), akkor neki átvételkor rögzítenie kellett volna ezt vagy nem átvenni és hogy az egész átvételi jegyzőkönyvük egy nagy rakás szar, mert semmiben nem felel meg a GM rendeletenek, amire egyébként a jobb felső sarokban hivatkoznak is a barmok! Közben a Nokia ügyvéd és haverom levelezgettek, perrel fenyegetőztünk stb..., de ennek ellenére is 2x beprbóálkozoztak még. 1. Visszaküldték a Jabilhoz, akik megállapították, hogy sérült a sarka a készüléknek és nem javítják. Tényleg????? És hogy javíttassuk önköltségen mi. Magyarul, újra bepróbálkoztak 2. És ez a durvábbik. A nokia ügyvédnője telefonált a havernak, hogy valaki egy telefonbeszélgetésben elismerte, hogy sérült volt a készülék és ezt ők rögzítették. Kérdezi. Micsoda? Engem biztos nem hívott senki, enegm hívott a pityergős Nokiás gyerek, aki beakarta ismertetni velem a semmit. Itt ment fel véglegesen a pumpa az ügyvéd havernál is (akinek a készülék a tulajdonában van) és írt egy szívhezszóló levelet, hogy a gatyájukat leperli mindannyiuknak (Nokia, Nokia Care, Ügyvédnő). Gondolom itt befostak, hogy egyik szánalmas trükkjük sem jött be, mert küldött utána egy levelet, hogy a debreceni szerviz magára vállalta a hibát és javítják. Ezután még 2 hét volt a telefon csere.

    Őrület! Egyáltalán az, hogy megtörténhet, előfordulhat ilyen 2013-ban Magyarországon. Hogy meri ehhez nevét adni egy Nokia? Mennyibe lehet egy ilyen szar nekik 20.000 Ft? Ennyiért érdemes lejáratni magad? Hajbókólnék a kibaszott vásárlóért, ha így állnék, mint Ők, nem különböző csapdákat állítanék neki, hátha nem kell benyelnem 20 rongyot. Az eszem megáll, komolyan mondom. Gariztattam már pár dolgot, de ilyet életembe nem láttam.

    Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

Új hozzászólás Aktív témák