Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pc360

    addikt

    válasz SoulReaver #10805 üzenetére

    Én az oroszoknál úgy csinálom, hogy van 5 csapatom, amire a 3 fighter ágat fejlesztem. Az egyik ágból 2 gépet is használok, az 5. csapattal pedig majd bombereket és attackereket tesztelek (most egy régebbi kedvencem csücsül rajta backup gyanánt, ha egy air dominance pályán kifogynék a lehetőségekből - egyébként én csak árkádozok). Mindig a kinézett utóddal cserélem a kedvenceket, de van, hogy kihagyok 1-2 lépést is; nem vásárolom meg az összes új gépet, csak azt, ami tényleg szimpatikus és előrelépés az előzőhöz képest. Így van most:

    - Yak-9K - a brutális bomberkiller fegyverrel, de ezt cserélni fogom Yak-UT-re
    - Yak-3P - univerzális, stabil gépecske, a legtöbb killt ezzel hozom
    - I-185 (M-71) - keményen mászik, jól fordul, pörög-forog, rakétát is viszek vele
    - La-9 - ha kibírom, hogy full kifejlődjön, ez lesz a leggyorsabb elkapóm

    Szóval, ezek így kialakulnak majd nálad is, ha a komolyabb gépeknél érzed majd a különbségeket. A teljes kifejlesztésükhöz kell majd rengeteg türelem, mert amíg nem történt meg, az adott gép még az elődeihez képest is hátrányokkal indul. Használd mindig a információs wikit, nagyon sokat megtudsz belőlük!

    A csapatoknál a saját belátásom szerint egyébként semmi mást nem érdemes fejleszteni, mint a Pilot résznél a G-Tolerance, Stamina, Vitality triót, és a Ground Service fülön belül a Reload Speed és a Weapon Maitenance sávokat. Ezek azok, amik közvetlenül befolyásolják a harcok kimenetelét.

    A következőre szerintem én is a németekkel kezdek. :)

    [ Szerkesztve ]

    Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

  • PAtr0n

    addikt

    válasz SoulReaver #10805 üzenetére

    Örülök, hogy segíthetek. Sokan voltak itt akik csak sírtak, de nem vették azt amit tanácsolunk nekik.

    AB-ban nem esik át a pilóta. Van olyan hogy túl nagy G-t kap, és beájul pár mp-re, olyankor nagyon korlátozottan irányítható a gép, és a kép is homályos.
    Átesésről akkor beszélünk, ha a gép sebessége annyira lecsökken, hogy repülési tulajdonságait elfeledve, zuhanni kezd a föld felé hassal, általában pörögve (ez a dugóhúzó effektus). Nagyon nehéz kiszedni belőle a gépet, de nem lehetetlen. AB-ban, ilyennel nem találkozol, de még RB-ben sem. SB-ben viszont gyakori "barátod" lesz. :)

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák