Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alg

    veterán

    válasz sith7 #7691 üzenetére

    Olyanok mint a T-rex... a mozgást veszik észre ;]

    Egyébként egy idő után már nagyjából lehet tudni hogy a meccs elején hol biztonságos és hol veszélyes közlekedni, honnan lehet ellenségre számítani, melyik bokrokat kell sasolni, melyik ház mögé kell belőni stb. Mint a timing attack SCII-ben ;)

    Plusz néha a kipufogófüst is el tudja árulni a búvóhelyed.

    Illetve a direkt low beállításokkal játszó ellenfelek hogy kevesebb legyen a bokor meg a fű, nem tudom ezen javítottak-e már valamit (érdemes bekapcsolni a beállításokban hogy scope-nál eltüntesse az aljnövényzetet)

    [ Szerkesztve ]

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz sith7 #7691 üzenetére

    Az van hogy a jatek engine eleg szar jelenleg. 3rd person nezetben a rombolhato falak es a kisebb bokrok 50-100 utan nem rajzolodnak ki. Ezert az van hogy te bujsz egy bokor mogott, aki meg par szaz meterrol nez az siman lathat...es ha jol tud loni 3rd person nezetben akkor ki tud loni.
    Egyebkent mivel ez igy szar, hasznald ki te is amennyire lehet...beallitasok "tree range" huzd le nullara. Ez azt csinalja hogy a falak bokrok majd toled vagy 10 meterre poppolnak be, de elony a csataban mert latni fogod aki azt hiszi mogotte bujik.

    Elvileg a kovetkezo patch-el jon az uj engine az remelgetoleg segit ezen, es mar normalisabb lesz ez.

    Azon sajnos nem segit hogy vannak akik vagy mert szar a gepuk, vagy direkt ultra low quaility beallitason jatszanak...se fu, bokorbol csak 1-2 aztan azok latnak mindenkit.

    Amit irtak a giuk beallitas az meg "no grass in gunner view" vagy ilyesmi. A bokrok maradnak de a fu nem fog latszani.

    En egyszer kiprobaltam a magyar nylevet de olyan kreten idiotan hangzik minden magyarul hogy maradt az angol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák