- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Netfone
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szuladam
aktív tag
válasz Hegeduselekt #1250 üzenetére
Kicsit pontosítsuk a tényeket mert elég hiányos a leírásod.
Valóban blokkolás történt? - Tehát az app-ban kaptak egy üzenetet, hogy sajnáljuk, de az accountot felfüggesztettük és nem tudja használni a boltban sem? Az hogy még nincs kártya nem jelenti hogy blokkolva van.
Nem fogadta el az utalást a vivid. - Többször próbálkoztak? Írtak esetleg a supportnak is? Ők mit mondtak? Én rendszeresen utalok eurót Rev-ről soha sem történt elutasítás.
Megrendelte a kártyát de nem jött meg. - Mikor rendelte meg? Mennyi idő telt el azóta? Mert általában 2-3 hét mire meg jön. Supporttal beszélt? Kértek újat?Sehol se hallottam vagy olvastam valódi blokkolásokról a vividnél, szóval így első blikkre a 3 rövid mondatod alapján nem lehet ilyen következtetést levonni.