Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ildika

    tag

    A legfrappánsabb ügyfélkezelés díját valószínűleg az ausztrál Ansett Airlines jegykezelőnője érdemelné ki az alábbi megoldásával:

    Egy Ansett járat kimaradt Sydney repülőterén, mivel a légitársaság Boeing 767-es utasszállító gépe meghibásodott. Az utasokat gyorsan megpróbálták más járatokra áttenni, a főszereplő hölgy elott is hatalmas, türelmetlen utasokból álló sor kígyózott. Ekkor egy ingerült utas előretört a sorban, lecsapta a jegyét a pultra, és felcsattant:
    - Egy jegyet kérek a legközelebbi gépre, és ajánlom, hogy első osztályra adják!
    A hölgy türelmesen válaszolt:
    - Sajnálom, uram! Boldogan segítek Önnek, de előbb az itt sorban álló embereket kell elintéznem.
    Az utast ez persze nem hatotta meg, hangosan, hogy mindenki hallja a sorban, megkérdezte:
    - Hölgyem, tudja maga, hogy én ki vagyok?!
    A nő elmosolyodott, majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő
    mikrofonja után nyúlt, és beleszólt:
    - Figyelem! - kezdte, és a hangja visszhangzott a terminál egész területén. - A 14-es kapunál van egy kedves utasunk, aki nem tudja, kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága megállapításában, kérjük fáradjon a 14-es kapuhoz!
    A sorban álló utasok hisztérikus röhögése közepette a dühös utas a fogait vicsorgatva odavetette:
    - Kapja be!!
    A nő ezen sem ütközött meg, hanem mosolyogva válaszolt:
    - Sajnálom uram, de ehhez is sorba kell állnia!

    ''Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.''

Új hozzászólás Aktív témák