- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
távcsőves
senior tag
Nem tudom én végül nem levelet írtam, hanem live chaten léptem kapcsolatba a supportal. Uplay sajnos megagáz, mintha dírekt az volna a cél, zárd ki magad. Persze, ha 0-24 lenne a live chat support, az ember elviselné. De ez így... Az e-mail meg, tuti lesz pár forduló, mivel ott is az zajlik le, mint live chaten. Kapsz hibajegyet, alap dolgok amik hibát okozhatnak pl caps lock ilyesmi emlegetése, majd ezek tisztázása után account ellenőrzés megerősítő kóddal, ezt küld vissza, ok te vagy a jogos tulajdonos, add meg akkor a választott jelszót, visszaküldöd, beállítják, kész. Szerinted ez mennyi idő e-mailben? Azt sem 0-24 nézik. És azzal kezdödik az egész, ha nincs második uplay acc.-od, csinálsz egyett, mert különben hogy lépsz kapcsolatba a supportal. Maga a uplay kliens nem zavar sok vízet, müködik többnyire, teszi amit tennie kell, vásárlás is probléma mentes, de ez az azonosítás mizéria örület. Ennyi ember nem lehet balfasz egyszerre.
Tök jó, USA support 0-24 európa nem. Magyar nincs, de van jó pár európai azért. Ha nem megy az angol, akkor próbálkozhatsz a némettel mondjuk. Akkár telefonon is. Egy vagyonért. Részemröl a UK live chat support ajánlot. Hatékony, csak igazodj hozzájuk időben.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri44
aktív tag
Na ennyit az ubisoft support-ról is.Végre sikerül a live chat-re bejutnom le is írtam mi a gond,mondott pár dolgot mit próbáljak ki,jelentkezek be másik gépről stb,erre megszakítja a csevegést.Mondom oké lehet technikai gond belépek újra,erre azt írja a support oldal ezzel a problémával nem fordulhatok hozzájuk többet.
Tőlük se fogok többet venni semmit,miért nem lehet úgy megoldani mint másik kliensekben,hogy azon belül szerkesztet a profilodat?Így jelszót se tudok változtatni,mert nem enged belépni a netes felületbe.
Kliensbe betudok lépni,a játékokat is tudom használni,de a profilomat nem tudom szerkeszteni,fasza. -
gabee jr
tag
Ez elég furcsa, mert ha csak nem alázod le őket a sárga földig, akkor nem szabadna megszakítania a csevegést. Inkább a kapcsolat megszakadás lehet a probléma, amit valamiért a supportos pedig úgy lát, hogy te szakítottad meg a chaetet! (ezért nem fordulhatsz hozzájuk ezzel a problémával ismét).
Mobilon próbáltál belépni?
Webes felületen engem sem enged be az Ubisoft Club, mobilon viszont gond nélkül belépek az app-al.
Nekem olyanokat mondtak, hogy reseteljem a routert és a pc-t két percig aztán próbáljam újra, másnak az uplay kliens uninstall és install segített."Csukaharapást szőrivel"