- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
távcsőves
senior tag
Akciós volt a konzolvilágon a Tom Clancy"s The Division. Megvettem, gondoltam postával együtt 5400Ft-ot megér, rég vettem már dobozosan játékot, hosszú évek óta csak digitálisan vásároltam leginkább Steamen. Nekem eddig ment a Uplay, tegnap este gondoltam, akkor aktiválom Uplay-n. Fiókomban kód aktiválás, beírom és enter. Na és vége. Elkezdett malmozni a kliens, 10 perc után újraindítottam a gépet. Uplay offline lett. És nem tudok visszalépni, jelszót amire emlékeztem nem fogadja el, új jelszó kérése nem működik. Egy rakás szar. Borzasztó csalódott vagyok. Nem, hogy a frissen vásárolt (bontatlan) játékot nem tudtam aktiválni probléma mentesen, ki is zárt a fiókomból teljesen. A uplay weboldalon pedig azt kéri jelentkezem be a supporthoz. Könyörgöm hogy? Ez tiszta hülye járások minisztériuma..... Valaki aki esetleg tudja mi a megoldás, vagy végigjárta a utat, kérem szépen szánjon meg.
Bármi is legyen a vége, kerülni fogom a jövőben a uplay-t mint az poklot. Ez így nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
távcsőves
senior tag
Köszönöm szépen, másik üres fiók már van. Sajnos a megadott időpontban én dolgozom. Munkahelyen meg ezt kivitelezni... Ezen kívül nincs olyan angol tudásom, hogy ezt valós időben beszéljem meg valakivel. Ismételni tudom magam, ez a uplay egy kukac szar. Vagy a supportja szar, mindegy is, elegem van a egészből. Neked köszönöm a segítséget mégegyszer.
-
távcsőves
senior tag
válasz Bandi821 #213 üzenetére
Arra figyelj oda, ha játékot veszel digitálisan, mindkét országban használható legyen! Tehát pl XY játék akciós épp, de csak pl UK területen aktiválható/használható. Az ilyen játék MO-n nem fog működni.
@: GabeeJR: frissitettem már klienst, ua a probléma. Tényleg ami eszembe jutott megpróbáltam, utána jöttem kérdezni ide. Én részemről Ubisoft játékot csak Steamen vagyok hajlandó venni többet.
[ Szerkesztve ]
-
távcsőves
senior tag
Űdv mindenkinek.
Végül tettem egy próbát (az istenek kegyesek voltam velem, lett egy óra szabadidöm du és a rendszergazda is kiengedett a félelmetes netre) a live chat supportal. Egész jól ment. 2.-ik próbára kaptam chat ablakot ahol várnom kellet kb 20 percet, mert 7-en voltak még elöttem. A supportos nagyon egyértelműen fogalmazott, így nem voltak problémák a kezdő angol tudásom ellenére sem. És megoldotta!!!!!!!! Müködik már. Javaslom a live chat-et én is probléma megoldására én is másoknak. Sajnos az mega gáz, hogy az új jelszó kűldő szolgáltatásuk bugos valszeg. És a live support időpont is gázos lehet dolgozó embernek. De maga a live chat support jó. Azért én inkább a jövőben maradok Steamen, de minimum uplay store-nál.
-
távcsőves
senior tag
Csak így nem tudok játszani a Division-al..
-
-
távcsőves
senior tag
Nem tudom én végül nem levelet írtam, hanem live chaten léptem kapcsolatba a supportal. Uplay sajnos megagáz, mintha dírekt az volna a cél, zárd ki magad. Persze, ha 0-24 lenne a live chat support, az ember elviselné. De ez így... Az e-mail meg, tuti lesz pár forduló, mivel ott is az zajlik le, mint live chaten. Kapsz hibajegyet, alap dolgok amik hibát okozhatnak pl caps lock ilyesmi emlegetése, majd ezek tisztázása után account ellenőrzés megerősítő kóddal, ezt küld vissza, ok te vagy a jogos tulajdonos, add meg akkor a választott jelszót, visszaküldöd, beállítják, kész. Szerinted ez mennyi idő e-mailben? Azt sem 0-24 nézik. És azzal kezdödik az egész, ha nincs második uplay acc.-od, csinálsz egyett, mert különben hogy lépsz kapcsolatba a supportal. Maga a uplay kliens nem zavar sok vízet, müködik többnyire, teszi amit tennie kell, vásárlás is probléma mentes, de ez az azonosítás mizéria örület. Ennyi ember nem lehet balfasz egyszerre.
Tök jó, USA support 0-24 európa nem. Magyar nincs, de van jó pár európai azért. Ha nem megy az angol, akkor próbálkozhatsz a némettel mondjuk. Akkár telefonon is. Egy vagyonért. Részemröl a UK live chat support ajánlot. Hatékony, csak igazodj hozzájuk időben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu Esprimo V5535 Core 2 T2330/2x1GB/120GB HDD/Windows Embedded Standard 7 (2025-ig támogatott)
- HP Pavilon 15 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 5800H / 16Gb / 512Gb NVME / nVidia RTX 3050 Ti / GARANCIA
- Rtx 2060
- Ubiquiti Security Gateway USG-3P
- Eladó Új Samsung Neo QLED QN85D, QN90D, QN95D 4k 2024-es modellek