Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz kenwood #84761 üzenetére

    Köszönöm mindenkinek az infókat!

    (#84761) kenwood Egyrészt nem saját tulajdonú az eszköz, így nem különösebben érdekel, ha tönkremegy emiatt. Bár szerintem elhanyagolható az a plusz elhasználódás, amivel az áramtalanítgatás jár. Sőt, bírnia kell; ha emiatt megy tönkre, az tervezési hiba eredménye, onnantól pedig a dolog a szolgáltató ügye a gyártóval.
    Másrészt ha gondolod adok elérhetőséget apámhoz, próbáld meg meggyőzni... ;)

    (#84762) Beniii06 Igazából a TV eléggé ki van maxolva, így a MyUPC-ben felajánlott csomagokban csak a net sebessége a különbség, meg 500 Ft. A helyzetet az is bonyolítja, hogy ha hozzájön az 500-as nettel rendelt csomagokhoz hirdetett 3 hónapig 50% csomagár kedvezmény, akkor olcsóbbra jön ki az egész a nagyobb nettel... Lényegében csak spórolási céllal vállalnának hűségidőt, de most elbizonytalanodtam, hogy felhívjam-e egyáltalán az ügyfélszolgálatot. Kicsit ciki lenne, ha a vége az lenne, hogy inkább hagyjuk az egészet és maradjon minden így :D
    De mindegy is, majd hétfőn telefonálok, aztán kiderül, hogy mit lehet/érdemes tenni.
    Köszönöm még egyszer a segítséget! Szép napot mindenkinek!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák