Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee001

    őstag

    válasz eight #84603 üzenetére

    Félreértés ne essék,az auditort tudtommal nem lehet kérni,ha huzamosabb ideig fenálló és javithatalan hiba van akkor megy csak ki
    Esetemben a hiba valós volt ,az auditor engedélyezte majd pár óra üfsz ide oda kapcsolgatás és egyben hülyének nézésem és ilyen olyan indokokkal elutasitás után sikerrel jártam és megszabadultam minden telephelyen a CB-töl,azóta hibátlanul müködik

  • eight

    senior tag

    válasz eight #84603 üzenetére

    Hát ez nem sikerül bármit csinálok, már vagy 7-szer megkerestem Őket. Próbálok nagyon segítőkész és rugalmas lenni, de semmi. Ha online rednelek akkor mindig kapok egy:

    "Bejelentése alapján tájékozatjuk, hogy további adategyeztetés szükséges, amelynek hiányában jelzett igényét sajnálatos módon nem áll módunkban rögzíteni."

    szöveget függetlenül attól hogy mi van a igényben vagy a megrendelésben (gondolom gépi válasz).
    Telefont meg egyszerűen rámrakják (én is felvettem, simán lerakják).Amikor oda érünk, hogy vegyek telefont és TV-t, és mondom, hogy köszönöm szépen, nekem csak egy jó modem kell bridge módban, és internet, akkor lerakják.
    El nem tudom képzelni, hogy 2020-ban TV-t nézzek vagy vonalason telefonáljak (2000-ben sem tudtam elképzelni), de ez mindenkinek a magánügye, csak azt tudom, hogy nekem nem kell.

    Nem emlékszem hogy valaha is ennyire telibe ***** volna egy cég mint most Ők.
    A Telekom megkeresett, hogy a harmadáért adna ide 1Gbit-et. Nem tudom az milyen modem, vagy milyen minőségű szolgáltatás (feltételezhetően nem jobb), viszont komolyan elgondolkodom rajta. A 0-ik naptól kezdve UPC-s voltam, ha ez ennyit ér, akkor nem látom sok értelmét, hogy "kaparjak". :(((

Új hozzászólás Aktív témák