- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
Hirdetés
-
Bemutatta első vízhűtését a Montech
ph A HyperFlow ARGB kétféle méretben és kétféle színben érkezik.
-
No Man's Sky - Befutott az Adrift frissítés
gp Ahogy minden korábbi update, úgy a mostani újdonságok is természetesen ingyenesek.
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
Még reggel beállítottam az egyik Vodafone boxon egy késő esti műsor rögzítését. Azon a boxon most látszik is a 23h-kor rögzített műsor, és látszik a Vodafone TV appban is, mind a droidos mobilomon, mind az iPademen a rögzített műsorok között.
Nem látszik viszont a másik Vodafone boxon, ami van nálam a lakásban, holott elvileg bármelyik eszközön ill. platformon van beállítva egy műsor rögzítése, annak az összes VTV-s eszközön látszódnia kéne, nem? (Vannak itt ugye olyanok, akiknek épp az a problémájuk, hogy nem szeparálhatók egymástól az azonos előfizetéshez tartozó boxok ill. nem állíthatók be külön profilok a család tagjainak, így amit felveszel az egyik boxszal, az megjelenik a másik boxon is.)
Nem először van ez nálam, és legutóbb, amikor ugyanez történt, másnapra már megjelent az adott műsor felvétele a másik boxon is. Ebből arra következtetek, hogy egy teljes nap kell hozzá, hogy a két Vodafone box között létrejöjjön a műsorrögzítések szinkronizációja – ami azért elég fura, főleg annak fényében, hogy a mobil platformokon futó appok rögtön képesek voltak szinkronizálódni azzal a boxszal, amelyiken be lett állítva a rögzítés.
Ez másoknál is ilyen? – kérdezem ezt nyilván azoktól, akiknél legalább 2 db Vodabox van, és szoktak műsorokat rögzíteni velük.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz parkr #115335 üzenetére
Az összefoglalóban megtalálod, hogyan kell ehhez a box távirányítóját beállítani.
gduck: Várjál, várjál. Csak ez az egy rögzítés olyan, ami nem látszik az egyik boxon, az összes többi szinkronizálva van nálam is a két box között. Ez az egy viszont még most is csak azon a boxon látszik, ahol eredetileg beállítottam tegnap reggel a rögzítést... Na de most mindjárt csinálok egy teljes áramtalanítást azon a boxon, amelyiken nem látszik, hátha az újbóli indításkor leszinkronizálja majd azt is.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Ma este – a változatosság kedvéért – csatornakereséssel indult bekapcsoláskor a Vodafone box. OK, ezt már szinte megszoktam, szóra sem érdemes… DE!
A tévém saját tunerjére váltva, olyat írt ki a tévé, amit még soha nem láttam tőle: közölte, hogy nem talál egyetlen DVB-C csatornát sem! Koax bedugva, mediacard (kettő is) bedugva, a modul- és kártyainfókat is rendben kiírta a tévé. Mégis, az összes, évekkel ezelőtt lekeresett, elmentett, kedvencek csoportba is rendezett csatornát elfelejtette – és ennek következtében természetesen a mai napra beprogramozott műsorrögzítéseket sem végezte el a tévéhez csatlakoztatott külső HDD-re. Ragaszkodott egy újbóli, nulláról indított csatornakereséshez – ami aztán teljesen normálisan lefutott, és ekkor már megtalálta az összes csatornát a tévé, mintha csak most állítanám be először. (Persze a kedvenceket is állíthattam be újra…)
Most akkor a tévém kezd megbolondulni, vagy a Vodafone állított át valamit a csatornák elérésében vagy bármilyen paraméterükben, ami az összes elmentett csatorna „elfelejtését” eredményezhette? Mert ugye a Vodabox is csatornakereséssel indított ma – de persze ez lehet véletlen egybeesés is.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Hát én se úgy értettem, hogy a VTV box volt bármilyen hatással a tévére, hanem, hogy esetleg ugyanaz a dolog volt hatással a VTV boxra és a tévére is, ha mindkettőnek csatornakereséssel kellett kezdenie bekapcsoláskor.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Én csak egy olyan mailt kaptam ma a Vodafone-tól, hogy vásároljak tőlük 1 Ft-ért okostelefont vagy tabletet – amihez persze náluk kéne lennie a mobil-előfizetésemnek is. De nincs náluk.
A levél végén KELLEMES ÜNNEPEKET kívánnak, ma, január 10-én. Gondolom, ez már a farsangnak szól. Vagy a Vodafone egyesült a MÁV-val.vilmose33: Az rendben van, hogy többszáz hsz-t nem akarsz visszaolvasni, de hármat sem? Mert ott a válasz az gyik kérdésedre.
A modem Arris típusú lesz, amit menüből nem, csak ügyintéző felhívásával tudsz bridge-be kapcsoltatni, ha netán saját router miatt ilyen igényed lenne. Ezt mindenképp érdemes róla tudni.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
kezo0
addikt
Tyű, ez csak nekem új?
Megjött a szokásos értesítés mailben és sms-ben is, hogy elkészült a havi számla, letölthető a My Vodafone oldalon – és ugye ilyenkor általában még napokon át nem lehet letölteni onnan.
Most viszont a számlát csatolták az értesítő e-mailhez is, mégpedig úgy, hogy a pdf-et egy jelszóval védett zip fájlba csomagolták, az egyedi, egyszer használatos jelszót pedig az értesítő sms-ben küldték meg hozzá.
Végre egy hasznos megoldás, így nem kell a bénán működő weboldalról
levadászni havonta a számlákat. Remélem, ez innen kezdve rendszeres lesz.
(Megj.: anyám előfizetéséről és számlájáról van szó, mert azt is én intézem. Az enyém a díjnetre szokott menni.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz asdf_ #115831 üzenetére
Szerintem meg óriási előrelépés ahhoz képest, mintha a számlát a weboldalról lehetne csak letölteni – ahonnan viszont az értesítést követően még napokig nem lehet letölteni.
Az pedig, hogy külön csatornán érkezik a jelszó, ami egyedi, megfelel a két lépcsős azonosítás feltételeinek. Kényelmetlen, de biztonságos.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115908 üzenetére
Ezek teljesen egyedi problémák, amelyek csak nálad jelentkeznek. Miért nem jelented be? Attól nem fog megjavulni a boxod, ha itt n+1-szer leírod ezeket a hibákat.
Más. Nem először indul úgy a Vodafone TV app az androidos mobilomon, hogy „új csatorna hozzáadásáról” értesít. Eközben nem látom, hogy bármilyen új csatorna jelent volna meg a kínálatban, de a csatornák sorrendjén sem változtattam ill. csatornát sem rejtettem el az előző indítás óta – a nálam levő boxokon sem. Szóval ez mi ez? Egy bug az appban?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115939 üzenetére
Én speciel egyetlen szóval sem utaltam a politikai beállítottságodra, szóval nem értem, miért tettél a "kvartettbe". (Más kérdés, mit gondolok a Pesti TV-ről, de ugye ez egy tech fórum...)
#115940: Van egy linked ehhez a hírhez? Érdekelnének a részletek. Pl. csak a díjnetes fizetés lehetősége szűnik meg, vagy a díjnetre egyáltalán nem küldik át majd a számlákat? (Nekem most oda megy a számla, de csoportos beszedéssel fizetek.)
Egyébként nemrég írtam meg anyám számlája kapcsán (akinek viszont a My Vodafone oldaláról kellene havonta letölteni a számláját) , hogy most már el is küldik a számlát a kiállításáról értesítő e-mailhez csatolva, ami remélhetőleg megszünteti az eddigi szenvedést.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115944 üzenetére
Ó, hogy rohadnának meg, tehát nem csak a Díjneten keresztül történő fizetés, hanem a számlák ott történő bemutatása is megszűnik. És még nekem kell megváltoztatnom a számlázási beállításokat, különben papír alapú számlát postáznak, és elveszítem az ePack-kedvezményt…
Annyira jó, hogy feladatokat adnak az ügyfeleknek.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #115912 üzenetére
Erre senki nem válaszolt, de most akkor lehet, hogy én tudom rá a választ: az Euronews csatorna szép csendben HD lett. Lehet, hogy ezt jelentette az „új csatorna hozzáadva” értesítés a Vodafone TV appban. (Vagy nem. )
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz modflow #116073 üzenetére
Nincs olyan, hogy „wifi mód”. Modem (azaz bridge) mód van vagy router mód. Router módban ad a szolgáltatói eszköz wifit is.
És mielőtt mindenki bőszen javasolja az UPnP bekapcsolását, előtte esetleg írjátok be a Google-be azt a két szót, hogy upnp és biztonság…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz modflow #116077 üzenetére
Az UPnP-t lehetőleg kapcsold ki mindenhol, nem biztonságos.
A Voda eszköze menjen vissza modem/bridge módba.
A saját routereden nyiss portot a torrentkliensnek. Ez utóbbiban kérj segítséget a routered topikjában vagy a router gondok topikban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz #72445440 #116084 üzenetére
Hát bocs, nem én generálok félelmet, hanem közismert tény, hogy az UPnP nem biztonságos. Kérdezd meg erről bármelyik szakit itt, a PH-n, egy hálózatos/routeres topikban. A kérdezőnek tudnia kell erről, mielőtt vadul ezt tanácsoljuk neki, csak azért, mert manuálisan kicsit bonyolultabb a portforwarding beállítása…
Egyébként meg írta (igaz, utólag), hogy szüksége lenne a szolgáltatói HGW wifijére is, tehát az nem jó neki, ha az modem módban van. Szóval inkább egy olyan megoldásban kéne gondolkodni, hogy a saját routere AP-ként működjön, hm?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz gregory91 #116229 üzenetére
Mindenesetre itt egy lista azokról az eszközökről, amelyekről feltételezhetően elérhető lesz az HBO Max szolgáltatása:
Ezeken az okostévéken elérhető az HBO Max
Kiváncsi vagyok, a Vodafone boxba beteszik-e. Gomb lenne rá a távirányítón, még ha arra HBO Go is van írva…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz p0cZok #116307 üzenetére
Csak egy apróság, mivel többször is említed az IPTV-t.
A Vodafone-nál nem IPTV van, hanem ún. OTT (Over The Top).
Az előbbinél egy zárt, belső hálózaton keresztül jut el a tartalom a tévére (amihez pl. olyan routerek és más hálózati eszközök kellenek az előfizetőnél is, amelyek IGMP-képesek, máskülönben a tévéadás jól megbolondítja az ember otthoni hálózatát), míg az utóbbinál lényegében a nyílt interneten továbbítódnak a tartalmak az előfizető tévéjére, ezért nincs különösebb feltétele annak, hogy milyen saját routert vagy pl. switch-et használ otthon az előfizető, de legalábbis nem kell azoknak IGMP-képesnek lenniük.“The biggest difference between OTT and IPTV is the network. OTT content is usually delivered over an open network, the internet, while IPTV is delivered over a closed, proprietary network such as a LAN or WAN.”
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Számlázás ill. díjfizetés ügyében, mindenkinek.
Írtam már korábban, de akkor most megismétlem: úgy néz ki, nem kell már feltétlenül a Vodafone oldaláról letölteni a számlát, mivel a számla kiállításáról értesítő mail-hez csatolva kiküldik már magát a számlát is, titkosított pdf-ben. A feloldáshoz szükséges egyszeri, egyedi jelszót pedig sms-ben küldik hozzá ugyanakkor, a regisztrációkor megadott mobilszámra.
(Legalábbis anyám már így kapta a legutóbbi számláját.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz AtHoS #116340 üzenetére
Ha lemented magadnak a számlákat a saját meghajtódra, akkor amikor később onnan nyitod meg őket, már nem kell hozzájuk jelszó. Én minden számlát lementek magamnak, a Díjnetről is. Évekre visszamenően megvan az összes számla, nem foglalnak túl nagy tárhelyet, viszont bármikor gyorsan visszakereshető bármelyik.
És egyébként – maradva a példádnál – 3 hónap múlva letölthető lesz az a számla a My Vodafone oldaladról is, szintén jelszó nélkül, hiszen oda eleve csak azonosítás után léphetsz be.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Az már nem újdonság, hogy a Vodafone TV box időnként bekapcsolás után rögtön egy csatornakereséssel indít, de mostanában azt játssza, hogy még épp, hogy csak elindul a csatornakeresés, amikor már megjelenik a „Következő” feliratú gomb – aminek csak akkor kéne megjelennie, amikor a keresés már teljesen lefutott, vagyis eljutott 100%-ig. Ilyenkor a keresés folyamatát jelző vékony piros csík is eltűnik alulról, csak a százalékok változása látható.
Ha nem várom meg, míg elér 100%-ig, és rányomok a „Következő”-re, akkor a box lefagy a p.ba.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ztsoft #116463 üzenetére
Alaposabban átolvasva, röhejes az egész. Az milyen email-cím, ami http-vel kezdődik? És az milyen szó, hogy „számlaleigazolás”? Nem beszélve arról a weboldalra mutató linkről, ami az állítólagos „Kockázatkezelési csoport” elérhetősége…
Szóval nyilvánvaló phishing. És azért kaptad, mert még azt sem tudják, ki az, aki tényleg a Vodánál van, csak vaktában lövöldöznek. Ha 100-ból 1 elhiszi, már jól járnak.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Tudja valaki, mi a különbség a között, ha valakinek
1. HD Max tévécsomagja van;
vagy
2. HD Plus csomagja, és mellé egy FilmBox Pro kiegészítő csomagért is fizet?
Mert szerintem a HD Max pont a FilmBox-csatornákkal több a HD Plus-nál, vagy nem?
Ez most azért érdekes, mert a hirdetmény szerint a FilmBox+ streaming-szolgáltatás csak a HD Max csomagosoknak elérhető, nekem viszont HD Plus van + FilmBox Pro csomag is van mellé, ami így csatorna-választékban megegyezőnek tűnik… Vagy benézek valamit?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
A második mondatodat sajnos nem értem, és egyébkent sem ez volt a kérdésem… Nekem is HD Plus van és mellé FilmBox Pro csomag (ez a neve), ez utóbbi nekem is 900 Ft-ért.
A kérdés az, hogy ez miben különbözik attól, ha valakinek HD Max van? Mert szerintem a HD Max = HD Plus + FilmBox Pro csomag.Ennek ellenére azt írják, hogy a Vodafone boxon most elérhetővé vált Filmbox+ nevű streaming-szolgáltatás csak a HD Max csomag mellé jár ingyenesen. Ha én regisztrálni akarok, nekem 7 napos próbaidőszakot ajánl, ami után – gondolom – fizetni kéne érte. Vagy nem tudom.
Erről van szó: [link]
(Az 5 db FilmBox csatorna, amelyekről írsz, az nem streaming, hanem hagyományos, lineáris tévéadások, persze azok nézhetők nálam is.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Jó, de én azt mondom, hogy az a pár csatorna, ami a különbség, azok vannak benne a FilmBox Pro kiegészítő csomagban. Tehát akinek HD Plus + FilmBox Pro is van, annak pont ugyanazok a csatornái vannak, mint akinek HD Max van.
Ha ez nem így van, akkor valaki legyen szíves konkrétan megnevezni olyan csatornákat, amelyek csak a HD Max csomagban érhetők el, és se a HD Plusban, se a FilmBox Proban nincsenek benne!Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz LouiS22 #116532 üzenetére
De miért csak a HD Maxszal, ez a kérdés. Aki fizet a FilmBox Pro csomagért a HD Plus mellett, azoknak miért nem érhető el? Vagy azoknak is elérhető, csak ez nem derül ki a kommunikációból?
(Köszönöm, hogy leírtad, hogy szerinted van-e értelme előfizetni a FilmBox Pro-ra – én viszont már jó ideje előfizetek rá, és nyilván azért, mert más véleményem vagyok. Most pedig úgy érzem, elvileg nekem is jogosultnak kéne lennem a VOD-ra is.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ledgeri #116549 üzenetére
Miért, kell forszíroztatni? Azt hittem, akiknél elektronikus számlázás van beállítva, azoknak most már így is kiküldik a számlát, és nem csak értesítenek, hogy megnézheted a fiókodban (ahol innen kezdve még hosszú napokig nem nézheted meg).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ledgeri #116551 üzenetére
Egyelőre még én is Díjneten vagyok, de anyám a Voda fiókba kapja a számláit, csop. beszedéssel fizetve, és neki a legutóbbi értesítő levél mellé már csatolták is a számlát. Ennyit tudok, de itt még senki más nem számolt be róla, hogy nála is így működik már…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116555 üzenetére
Egy dologra biztosan tudom a választ: csak egy adott csatornán figyeli az adott sorozat epizódjait, és csak azon a csatornán rögzíti azokat. Ha ugyanazt a sorozatot adják egy másik csatornán is, vagy pl. mindig ott mennek az ismétlések, akkor az ott vetített epizódokat nem rögzíti a rendszer – hacsak nem állítod be a rögzítést külön, arra a csatornára is.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz ates2 #116603 üzenetére
Hűség alatt nem emelhetnek, egyszer sem, semennyivel sem. Ezért is hűség. Inkább arról van szó, hogy valószínűleg nálad is változtattak a számlázási időszakon, mint többeknél. Olvass vissza, többen is írtak erről. Magán a számlán ott lesz a magyarázat. Tehát a havidíjad nem változott, csak most nem egyhavi díjat számláznak, hanem 1-2 nappal többet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz vigyory71 #116598 üzenetére
„- Felvétel készítés... szintén kegyetlen macerás, menübe, bemegy, keres, beállít (nincs visszajelzés, hogy beállítottad vagy sem, nem tudod, hogy sikerült-e megnyomni a szükséges gombot, főleg este, sötétben, vakoskodva)”
A felvehető műsoroknál szaggatottal van bekarikázva egy R betű az EPG-ben. Ha sikeresen beállítottál egy ilyenre rögzítést, akkor az R betű körüli karika már nem szaggatottal, hanem folyamatos vonallal lesz látható. Ha sorozatrögzítést állítottál be egy adott műsorra, ott dupla R betű jelenik meg, ill. két, egymásba fonódó karika.
De egyébként amikor megnyomod a felvétel gombot, akkor a kép jobb felső sarkában pár másodpercig megjelenik egy tájékoztató szöveg is arról, hogy te most rögzítést állítottál be a szóban forgó műsorra. Ha sorozatról van szó, akkor az első gombnyomás egyből sorozatrögzítést állít be, és ha ilyenkor még egyszer megnyomod a felvétel gombot a távon, akkor módosul a beállítás egyedi rögítésre – és erről is megjelenik szöveges üzenet a képernyőn.„- az ÉLŐ adás kb 25-30s késésben van a másik szobában lévő CI+ kártyás TV-hez képest”
Ebben az esetben a te boxod nem koaxon veszi az élő adást, ahogy azt már közben megírta más is neked. Be kell állíttatni az ügyfélszolgálattal a településkódodat. Sajnos fel kell hívnod ehhez a 1270-et.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Hétvégén már írtam róla, de ügyfélszolgálattal csak ma tudtam erről beszélni (egyébként du. 5h-kor mindössze 10 percnyi várakozással!).
Szóval elérhető lett a FilmBox+ nevű streaming/VOD szolgáltatás a Vodafone boxokon – a hivatalos kommunikáció szerint azok számára ingyenesen, akik HD Max tévécsomaggal rendelkeznek.
Nekem csak HD Plus csomag van (3500 Ft-ért) viszont külön, extraként fizetek hozzá egy FilmBox Pro csomagért is (900 Ft-ot). Így pontosan azokat a csatornákat tudom nézni, mintha HD Max csomagom lenne, se többet, se kevesebbet – nekem mégsem jár ingyenesen a FilmBox+ VOD.
Megkérdeztem, hogy van ez, miért van ez, és főleg, mit lehet tenni. Nos, mi sem egyszerűbb: össze kell vonni a HD Plus és FilmBox Pro csomagjaimat egy HD Max csomaggá. MOST FIGYELJ! A módosítás után viszont 2400 Ft-tal többet kéne fizetnem, mint most, mivel akkor ennyivel emelkedne az internetért (tehát nem a tévéért!) fizetendő díjam. Akárhogy oszt-szoroz az ügyintéző, ezt most csak így lehetne megoldani, mivel hűségben vagyok, és bizonyos szolgáltatásokat kedvezménnyel kapok, és a tévés csomagmódosítás miatt meg kéne bontani az egész csomagomat. Vicces, ugye? Tehát sem az internetem sebessége nem változna, sem az általam nézhető tévécsatornák száma, mégis jelentősen emelkedne a díjam.
Szóval köszöntem szépen, hogy megpróbálta, de nem kértem a módosítást, így jártam.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116620 üzenetére
Akkor is hűségben voltam, amikor októberben a korábbi TV Premiumról TV HD Plusra váltottam, és nem lett drágább. Sőt, olcsóbb lett. A hűség pedig újraindult. Ezt most vajon miért nem lehetett volna megoldani?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
B válasz. Ahhoz képest, hogy szerintem nekem is ingyen járna, minden többe kerül. És nincs itt semmi hercehurca, mindössze megpróbáltam elintézni, hogy összevonják két tévécsomagomat annak érdekében, hogy én is megkapjam ingyen ezt a szolgáltatást – de a Vodafone rugalmatlan, buta szabályai miatt, vagy csak azért, mert rossz ügyintézőt fogtam ki, nem sikerült. Ráértem, hát elpazaroltam erre egy 15 perces telefonbeszélgetést, piff neki. Majd ha legközelebb megfordulok egy plázában, teszek egy próbát személyesen is, ha nem lesznek túl sokan a Vodabótban, de annyira nem sürgős/fontos, hogy ezért külön odamenjek. Csak piszkálja a csőröm, hogy azoknak jár, akik egy nagy csomagon belül fizetnek elő az SPI/FilmBox lineáris csatornáira, de azoknak nem, akik külön fizetnek ugyanezekért a csatornákért… Nem fogok még külön ráfizetni, ne nézzenek hülyének.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
A 80+-os édesanyám My Vodafone-fiókját is én kezelem, és milyen jó lenne ezt ugyanabban a böngészőben végezni, mint amelyikben a sajátomat is…
Van-e arra megoldás, hogy kilépjek az egyik profilból, majd bejelentkezzek egy másikba? Mert én a My Vodafone oldalon nem találok olyan menüpontot, hogy kijelentkezés. Ha a jobb felső sarokban levő stilizált ember-figurára kattintok, akkor visszadob egyből a bejelentkező oldalra, de ha ott a bejelentkezésre kattintok, akkor nem kínálja fel a lehetőséget, hogy beírjak egy user name + password párost, hanem egyből, automatikusan visszaléptet abba a fiókba, ahol eddig is be voltam jelentkezve.
Magyarán, most úgy tűnik, hogy az adott böngészőben ÖRÖKRE be vagyok jelentkezve anyám My Vodafone-fiókjába, és ez sem a böngésző, sem a gép teljes újraindítása után sem változik.
Ha be szeretnék lépni a saját profilomba, azt egy másik böngészőben kell megtennem, pfff.
Ez másnál is ilyen, vagy van, akinél lehetséges egy adott profilból kijelentkezni?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz LouiS22 #116648 üzenetére
Nem, ki fogom próbálni, köszi.
De ettől még a kérdés az, hogy másnál van-e a felületen olyan menüpont, hogy kijelentkezés. Mert az ügyfélszolgálat szerint kéne lennie, de én sem a Chrome-ban, sem az Edge-ben nem látok ilyen lehetőséget.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
válasz vigyory71 #116676 üzenetére
Továbbra is minden problémád forrása, hogy nem koaxon veszed az adást. De hátha majd a technikus tudja, hova telefonáljon. Mert én fenntartom, hogy bármit is állít az ügyfélszolgálat, egyszerűen nincs jó településkód a boxodhoz rendelve.
#116674 ledgeri: persze, világos, de ha minden jól megy, nem lesz ezekre szükség, mert így, hogy végre sikerült kijelentkezni, ki tudtam venni a pipát a „maradjon bejelentkezve” mellől.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MadMancs #116680 üzenetére
Azóta az itt kapott tanácsok alapján töröltem a böngészőben a sütiket, és most újra megjelennek az ügyintézés és kijelentkezés gombok. A pipát pedig ekkor ki kell venni a „maradjon bejelentkezve” mellől.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- DUNE médialejátszók topicja
- Nagyobb lesz az új Oppo Pad
- Honor Magic V2 - origami
- Ukrajnai háború
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- EAFC 24
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bittorrent topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs