- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Tovább csökkent a globális tévépiac
ph Az idei első negyedévben kevesebb televíziót adtak el, mint egy évvel korábban.
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
-
Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
ma Pontosabban a bőr hatású hátlap, amit kizárólag napenergia felhasználásával, kemikáliák nélkül állítanak elő.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz sziszi-fuszi #102082 üzenetére
Szerintem te most megfogalmaztad a Voda új szlogenjét:
„Vodafone – nálunk a valami is semmi!”Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
DVB-C-n is nézhetetlen. Cisco boxon, és box nélkül is próbáltam, közvetlenül a tévével. A lányok eddigi meccseit is néztem, mindegyiknél fennállt ez a jelenség, de rendszerint (ki tudja, miért?) csak főként a kép alsó harmada blokkosodott, a mai meccsen viszont már az egész kép folyamatosan szét akar esni, amikor a kamera mozgásban mutatja a tükröződő vízfelületet... Őszintén szólva eddig azt hittem, hogy a közvetítéssel van gond.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
A kézilabda-közvetítések nálam rendben vannak, a magyarok összes meccsét láttam eddig, plusz néhány másikat is, ahol nem voltunk érdekeltek. Ott inkább ilyen helyi megvilágítási gondok voltak az egyik csarnokban, és a fura fényviszonyok miatt volt néha „érdekes” a kép.
De ez a ma esti női vízilabda, ez botrányos... Azért többnyire nem fajul eddig a helyzet, de időnként ilyen (ja igen, én most csúsztatva nézem, felvételről):[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MaCS_70 #102465 üzenetére
Egy érdekes adalék. Anyám is nézte a vízilabdát, nála egy régebbi 40”-os FHD-s Sony tévé van, és azt mondja, semmi probléma nem volt a képpel. Pedig ő érzékeny rá, ha kockásodik valamelyik csatorna, mert mindig panaszkodni szokott rá nekem...
Mindeközben én egy 55”-os Pana OLED-en néztem, és nálam ugye bizonyos jelenetek rendszeresen szétestek. De pl. közeli képek, időkérés stb. sosem, akkor mindig tökéletes volt a kép. Csak a nagytotálnál, amikor nagy vízfelület látszott, és gyorsan mozgott rajta valami (pl. az úszó játékosok, vagy a kézről kézre járó labda, szóval ilyenkor kb. mindig), akkor blokkosodott sz.rrá.
Nem lehet, hogy csak a tévém képfeldolgozó algoritmusa nem tudta kezelni az említett képeket?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Jó, csak mondom, hogy anyám meg azt állította, hogy nála semmi baja nem volt a képnek az ő Sony FHD tévéjén, miközben ennél kisebb képhibákat is szóvá szokott tenni... Ezért kezdtem a tévémre gyanakodni.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MaCS_70 #102471 üzenetére
Na, ez hasznos infó, mert akkor végképp nem tudom, hol keletkezhetett a hiba. Mert ha már a hazai stúdióba eleve ilyen kép jött be Triesztből, és ezt látták a kommentátorok is, akkor érdekes, hogy nem jelezték a nézőknek, hogy nem az M4 miatt van a hiba. Amikor szörnyen színhibás kép jött az első kézi-VB meccsekről Egyiptomból, akkor is siettek elnézést kérni, és bemondani, hogy sajnos ők is már eleve ilyen képet kapnak kintről.
Szóval ha az M4 stúdiójában még nem jelentkezett ez a szétesés, akkor a Voda jeltovábbítása során keletkezett?
Jó lenne tudni, hogy más szolgáltatóknál mi volt a helyzet, mert most ránéztem a fb-on a meccsről szóló híradásokra, és a sok-sok komment között egyetlen egy sincs, amiben a közvetítés minőségét kifogásolta volna valaki... Hm.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #102631 üzenetére
Kár a körbe-etherneteztetéseinkért. Ez jó szó, felírtam magamnak. (Gondoltam, ragozva még jobb lesz – avagy mondd ki gyorsan egymás után ötször! )
Tegnapi kérdésedre válaszolva, a Cisco boxon is csak fekete képernyő fogad, ha megnyomom az interactive gombot. Mondjuk, ha nem teszed fel ezt a kérdést, nem jutott volna eszembe megnyomni... Ahogy már nem is tudom, mióta nem jutott eszembe. Szóval nem hiányzik.
Megjegyzés: az on demand gombra még bejön a Videotár, benne a MyPrime is, bár ezeket sem szoktam használni.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #102634 üzenetére
Az a megfogalmazás, hogy a Cisco box NEM FOG MŰKÖDNI, szerintem is kamu volt. Külsős üzletkötő finom "csúsztatása" annak érdekében, hogy rábeszélje a delikvenst a Voda boxra...
Nem lehet elégszer leírni, hogy ha ők hívnak téged, akkor 1. nem szabad ellenőrzés nélkül elfogadni az "érveiket", 2. nem fogod a legjobb ajánlatot kapni.
Neked kell őket megkeresni, mert akkor nem egy külsőssel fogsz beszélni, és talán (de csak talán) közelebb jutsz az igazsághoz. A beszélgetést rögzítik, visszakereshető, ezért nem mondhat neked olyat az ügyintéző, ami egyértelműen hazugság... És az is biztos, hogy ebben az esetben jobb árat tudsz kiharcolni.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz bigsee #102638 üzenetére
Hát azt én megnézem, hogy ilyet hogy csinálna meg nálam, ha azt mondom neki, hogy se falat fúrni, se kábelcsatornázni nem engedek a lakásban, hogy odavigyen egy plusz ethernet-kábelt az új boxhoz, három, nem pont egymás mellett levő szobányi távolságra...
Mindenesetre a te történeted az első ilyen itt. Mármint, hogy ennyire direkt módon intézkedtek, nem hagyva neked semmiféle választást... Eléggé nyugtalanító.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Hajnali 4h körül újraindult a Connect Box.
Nem tudom az okát, de ugyanúgy látok egy UPC Wi-Free nevű SSID-t, mint eddig mindig. Sosem használtam, azt se tudom, ezt az én HGW-m szórja-e vagy valamelyik szomszédé.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #103051 üzenetére
Már a Horizon/Kaon box esetén sincsenek interaktív funkciók, tehát a box eme előnye is megszűnt.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
kezo0
addikt
Előre is bocs, hogy ez kicsit hosszú lesz.
80 éves édesanyámnak hamarosan lejár a hűsége, és mivel az én mobilom volt megadva kapcsolattartási telefonszámnak, ezért ma du. engem hívtak fel a Vodától. Az ajánlat az volt, hogy az eddigivel megegyező árért adnák anyámnak ugyanazokat a szolgáltatásokat, mint eddig – én pedig belementem a hosszabbításba. Három érdekesség:1. Anyukámnak három tévés eszköze van: 2 db mediacard + 1 db Cisco HD DVR box. Ezek mind maradnak, tehát fel sem vetődött a box cseréje! Még én kérdeztem rá, hogy nem akarják-e lecserélni, mondván, „sokaktól hallottam, hogy márciustól ez a box nem lesz használható”, mire azt a határozott választ kaptam, hogy ha majd cserélni kell valamiért a boxot, azt jelezni fogják. Tehát újfent megerősítést nyert, hogy ha valakinek egy üzletkötő azzal a szöveggel akarja elsózni az új VTV boxot, hogy a jelenlegi Cisco HD DVR box nemsokára nem fog működni, az hazugság, ne higgyétek el.
2. Még be sem fejeztük a beszélgetést a hölggyel, már el is küldte az email-címemre az anyukám megújított hűségidejéhez tartozó dokumentumokat. Két pdf érkezett, Egyedi előfizetői szerződés és Szerződés lényeges elemei címmel. Az első egy 12 oldalas, a másik egy 2 oldalas dokumentum, de fura módon egyikben sem szerepelnek sem az előfizető neve és adatai, sem a konkrétan előfizetett szolgáltatások megnevezése (vagyis hogy jelen esetben melyik net-, tévé- és vezetékestelefon-csomagról van szó), sem a konkrétan fizetendő ár(ak)! Mindkét dokumentum csak hosszú, részletes, általános szövegeket tartalmaz.
Kérdés: normális ez így?3. A fent említett, hosszabbik dokumentumból idemásolok egy szövegrészt, mivel ez időről időre felmerül itt kérdésként. Mivel ez a szöveg szerepel a mai nappal datált előfizetői szerződésben, ezért hát úgy tűnik, továbbra is érvényben van ez a szabály – ami persze nem jelenti azt, hogy biztosan élnek is vele. De azért érdekes, hogy a mai, Netflixes és Zoomos időkben is változatlanul hagyták ezt a korlátot...
„6.3.1 Extrém használat
A Szolgáltató Internet szolgáltatása osztott erőforrásokra épül. Ezeknek az erőforrásoknak a túlzott (indokolatlan mértékű) igénybevétele vagy ezekkel való visszaélés egyéni Előfizető és üzleti Előfizető részéről is, minden más felhasználó számára negatív hatást válthat ki. A hálózati erőforrásokkal való visszaélések leronthatják a hálózat teljesítményét.
A fentiek figyelembevételével a Szolgáltató túlzott mértékű használatnak tekinti azt az esetet, amikor az egyéni, illetve üzleti Előfizető adatforgalma egymást követő három hónap átlagában a 300 Gigabyte forgalmi mennyiséget meghaladja (extrém használat).
Amennyiben az egyéni, illetve üzleti Előfizető az extrém használatnak minősülő adatmennyiség 80%-át eléri, a Szolgáltató erről értesíti az egyéni, illetve üzleti Előfizetőt, a jogkövetkezményekre történő figyelmeztetéssel, és egyúttal felhívja a szerződésszegő magatartástól való tartózkodásra.
Ha az egyéni, illetve üzleti Előfizető forgalma meghaladja az extrém használatnak minősülő átvitt adatmennyiséget, akkor a Szolgáltató az egyéni, illetve üzleti Előfizető szolgáltatásnak sebességét jogosult korlátozni. Amennyiben az egyéni, illetve üzleti Előfizető a szerződésszegést a Szolgáltató jogkövetkezményekre történő felhívása esetén sem szünteti meg, azaz adatforgalma az értesítést követő hónapban ismételten meghaladja a 300 Gigabyte adatmennyiséget, a Szolgáltató a szerződést az ÁSZF 12.3.3 pontjában foglalt rendelkezéseinek megfelelően felmondhatja.
A Szolgáltatás korlátozása a jelen pont alkalmazása szempontjából az egyéni, illetve üzleti Előfizető által igénybe vett Internet-hozzáférési csomaghoz rendelt adatátviteli sebesség maximum 90%-os lassítását, azaz a rendelkezésre álló sávszélesség csökkentését jelenti. Ez az alacsonyabb sebesség továbbra is – időbeli korlát nélkül – lehetővé teszi az egyéni, illetve üzleti Előfizető számára, hogy a Szolgáltatást teljes értékűen használhassa. A Szolgáltató a Szolgáltatás korlátozásának idejére kizárólag a nyújtott Szolgáltatással arányos díjat számít fel.”Mondtam, hogy hosszú lesz, de talán többeknek hasznos.
És ugye a 2. pont végén kérdeztem is egyet.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #103293 üzenetére
Mert úgysem akarunk váltani, és már nem igazán van miből faragni. Így legalább nem emelkedik azzal a kevéssel sem egy évig. De nem hiszem, hogy magyarázkodnom kéne, pláne nem egy ilyen hangnemben feltett kérdés után. Komolyan, mi van az emberekkel? Nem lehet normálisan kérdezni? És miért kell a másikat tök hülyének gondolni, csak azért, mert Te máshogy gondolkodsz? Figyelj, gratulálok, hogy Te nem kötsz hűséget, ha nem tudsz minden évben újabb és újabb ezer forintokat lefaragni a díjból, hogy aztán a végén még ők fizessenek neked a hűségedért! Nagyon ügyes vagy.
Én viszont nem így gondolkodom – de mi a francért zavar ez téged ennyire? (hogy a te stílusodban válaszoljak)Volt egy kérdésem, inkább arra várnék választ, a többit pedig azért írtam le, hogy információval szolgáljak másoknak olyan kérdésekben, amelyek itt rendszeresen felmerülnek.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz DeFranco #103295 üzenetére
Egyetértek, szerintem sem oké, hogy csak az általános rendelkezéseket küldik ki, a konkrétan rád vonatkozó paramétereket meg nem. És mikor van „a szolgáltatás bekapcsolásának időpontja”, ha egy már évek óta változatlanul nyújtott szolgáltatás meghosszabbításáról van szó, ismét csak változatlan feltételekkel? Értsd: nincs mit bekapcsolni, mert már minden „be van kapcsolva”.
Azért majd felhívom őket, ha pár napon belül nem küldik a hiányzó adatlapot is, mert a saját hűségem is lejár március elején, és azzal is kéne valamit kezdeni. (Amikor ők hívtak, drágábban akarták nekem ugyanazt eladni, ráadásul a jó kis Cisco boxaimat is cserélni akarták, szóval arra duplán is nemet mondtam. Talán ha én kezdeményezem a hívást, jobban jövök ki belőle...)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz rgeorge #103306 üzenetére
Update: ma hívtak az én hamarosan lejáró hűségem miatt is. Érdekesebb infók:
1. Rákérdezett a pasas, hogy akarok-e esetleg másfajta boxot, mint a jelenlegik. Mondtam, hogy ha a Vodaboxra gondol, azt nem szeretném, ha nem muszáj, mivel néhány csatornáról nem enged műsort rögzíteni (pl. M4 Sport), ahonnan a mostani Cisco boxaimmal működik a rögzités, és az is gondot jelentene, hogy Ethernet-kábelt húzogassak a lakásban az új box miatt. Ezután nem erőltette a cserét, de megjegyezte, hogy előbb-utóbb cserélni kell majd, mert ki lesznek vezetve a régi boxok. Említett egy júniust vagy júliust is, nem értettem pontosan. Ez tehát egy n+1-edik újabb infó a boxok cseréjére vonatkozóan, amit majd akkor veszek készpénznek, amikor valamilyen hivatalos úton, írásban is közlik, hogy cserélni KELL. A lényeg, hogy egyelőre nem kell.2. Bár újonnan már nem rendelhető M-es csomag a vezetékes telefonból (csak S vagy L van a kínálatban), de úgy tűnik, akiknek eddig ilyen volt – és én is ezek közé tartozom –, azoktól nem veszik el, tehát nálam változatlanul megy tovább havi 2000 Ft-ért ez a csomag.
3. A beszélgetés végén ezúttal is automatikusan megérkeztek az email-címemre az előfizetés dokumentumai, de nekem most 3 db pdf érkezett, tehát megjött az adatlap is, amely az én konkrét előfizetésem paramétereit tartalmazza – igaz, csak azok a szolgáltatások szerepelnek rajta, amelyekre hűség vonatkozik, tehát pl. a vezetékes telefon vagy a nálam levő tévés eszközök (2 box + 1 kártya), amelyekért bérleti díjat számítanak fel, nem. Szóval ez így nekem egy kicsit hiányos, mert azt sem látom, hogy akkor összesen mennyit is fogok havonta fizetni. Persze ez elhangzott a telefonbeszélgetésben, de miért nem képesek egy olyan dokumentumot kiküldeni, ami ezt írásban is rögzíti?!?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Szirtimorc #103350 üzenetére
Hát ha a régi boxon még nem volt HDMI-csatlakozó, akkor az egy SD tudású box volt, és tényleg elavult... Az újabb boxok legalább tudják venni a HD adásokat is, ennyiben mindenképpen jobbak, a többi viszont tényleg megkérdőjelezhető.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #103599 üzenetére
Kezdem a végén: igen, HDD van benne és két tuneres, tehát lehet vele felvenni, miközben valami mást nézel. Vagy akár egyszerre két különböző adást is lehet rögzíteni, ha a box nincs bekapcsolva. (De pl. időzített felvételt nem enged előre beállítani két különböző csatornára, ha a két rögzítendő műsor időben átfedi egymást.)
Sosem volt dolgom Pace-szel, de most kifotóztam egy régi kézikönyvből az összes, Horizon előtti box hátulját:
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Kviky #103628 üzenetére
Nem érdemes emiatt kicseréltetni, egy ideje ezt csinálják a Cisco HD DVR boxok, szóval ez nem egy adott box egyedi hibája, hanem valami általános szoftveres gond lehet. Nálam 2 db ilyen box van, és mindkettőn fennáll ez a jelenség már jó ideje – bár csak bizonyos csatornákról rögzített műsoroknál figyelhető meg. A Sport 1-2 kezdte, mostanság már a Eurosport csatornákkal is ez van. Más is beszámolt már itt róla.
Elég meglepő, hogy a Voda ennyire nincs képben ebben (sem), hogy ilyenkor boxot cserél...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Kviky #103630 üzenetére
Kész szerencse, hogy mivel sportcsatornákról van szó, ezért sokszor viszonylag könnyű visszatalálni ahhoz a ponthoz a lejátszott műsorban, ahol épp ténylegesen tartottunk a tekerés/megállítás előtt – lévén legtöbbször van valamilyen idő/km/stb.-számláló a képernyőn... De pl. amikor egyéni indítású időfutam volt a múltkor egy kerékpárversenyen, akkor elég nagy bajban voltam, amikor már jó ideje néztem, és egy rövid visszatekeréskor visszaugrott vagy egy órát, oda, ahol korábban valamiért leragadt a számláló... Na, akkor keresgélhettem, hogy eredetileg hol tartottam a lejátszásban, kik azok a versenyzők, akik már célba értek, és kik azok, akik még csak ezután indulnak... pfff.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Yellow73_a #103675 üzenetére
Még egy hard resetet megpróbálhatnál, mielőtt bejelented, hogy elromlott a box, hátha...
Itt a módszer: [link]Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Yellow73_a #103693 üzenetére
Akkor sajnos nagyon úgy tűnik, hogy tényleg elhalálozott az a box...
ish4d0w: én a CH+, CH-, REC együttes lenyomása mellett történő bekapcsolást javasoltam neki, ami egy hard reset. Gondolod, hogy a te módszered „mélyebbre megy” a box lelkivilágában? Erre kiváncsi vagyok.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Yellow73_a #103709 üzenetére
Indítás után amikor megáll, a box kijelzőjén sincs semmi?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #103751 üzenetére
Sajnos én ezt akkor még mindig nem venném készpénznek. Ha social media felületen írja valaki, az kb. olyan, mintha egy ügyintéző ígérte volna meg. A „belső forrás” pedig... hát az ugye megint csak nem túl hivatalos forrás.
Szerintem ha tényleg akarnák, akkor már rég belefejlesztették volna ezt a funkciót. Lassan egy éves (?) lesz ez a box, többször is kapott már szoftverfrissítést, oszt’ ennek még mindig se híre, se hamva, pedig nem hinném, hogy túl bonyolult lenne megcsinálni.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Most próbaképpen küldtem egy mailt magamnak a upcmail.hu-s címemre, és simán megérkezett... Nem március 1-jén kellett volna lelőniük a szolgáltatást? (Kivéve, hogy a régi leveleket még lehet egy ideig archiválni.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
És akkor jött egy Vodás frissítés a Cisco HD DVR boxra is... Legalábbis a menü főoldalán és több aloldalán is most már Vodafone logo díszeleg.
A „UPC TV Portál”-ra lépve egy ilyen hibrid látvány fogad:
(Itt pl. a „UPC TV Apps” fekete képernyőt dob...)Az EPG-ben ottfelejtették a jobb felső sarokban a UPC logót.
Nem tudom, mi volt eddig a szoftververzió és, hogy változott-e, mindenesetre most ez:
És végül a legrosszabb hír. Nem tudom, hogy ez most csak valami ideiglenes bug-e, de félek, hogy nem az: az EPG-ben e pillanatban semmi sem visszanézhető! Annyira nem, hogy egyáltalan nem lehet balra, tehát az időben visszafelé léptetni a műsorok között!
Ha ezt meglépték, anélkül, hogy előzetesen tájékoztattak volna róla, akkor válogatott átkokat fogok rájuk szórni a 1270-en.Mindenesetre a Horizon Go még megy, és ott van még visszanézési lehetőség is...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #103767 üzenetére
Márpedig ez tényleg így van, az RTL-csoport nem engedélyezi a hozzá tartozó csatornákon (RTL Klub, RTL II, Cool, Film+ stb.) az előretekerést. Így nem tudod átugrani a reklámblokkokat. Miért találna ki ilyet a szolgáltató, miközben egy csomó más csatornán meg lehet előretekerni?
Ráadásul ez nem újkeletű dolog, így van évek óta.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #103764 üzenetére
Hogy még érdekesebb legyen a dolog, van egy másik, ugyanolyan Cisco boxom is, ami szintén megkapta a Vodás látványelemeket a menüjében, ugyanaz a szoftververziója is, de továbbra is van visszanézhetőség és időben visszaléphetőség az EPG-jében... Nem értem.
Amelyiken nem él ez a funkció, azt meg már áramtalanítva újra is indítottam, de továbbra sem nézhetők vissza rajta a műsorok.szpetyko: nálam is megvannak az említett csatornák a Go-ban.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #103771 üzenetére
Na, nyomtam egy gyári visszaállítást azon a Cisco boxon, aminek az EPG-jében a szoftverfrissítés érkezésével eltűnt a visszanézhetőség, és most újra jó az EPG: megint vissza lehet lépni az időben, és újra meg vannak jelölve a visszanézhető műsorok ezen a boxon is.
(Kis érdekesség: ma voltam anyámnál, akinél szintén van egy Cisco HD DVR, és pont szemtanúja voltam, amint kikapcsolás után kis idővel végigment rajta a frissítés. Pedig épp meg akartam ide írni, hogy annak a boxnak a menűjében még minden UPC-s... )
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs