- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Új dátumot kapott az Until Then
gp Eredetileg ebben a hónapban érkezett volna a játék, azonban már korábban elhalasztották a megjelenést.
-
Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
ph A Series 7 Pro termékcsalád 24:10-es képarányú képviselője ugyan 60 Hz-es, de rendkívül jó felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Helyi (körzeti) hiba lehet, itt minden rendben van most!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz cashback #10579 üzenetére
Az fasza!
Azért Invitel-nél 24 órás műszaki ügyelet volt amikor ott voltam náluk... Tudom, egyszer éjjel beragadt egy email-em, és 2 percenként leszedte az Outlook, mert nem tudta törölni a szerverről! Manuálisan sem tudtam webmail-ről, így maradt a telefon, hajnali 1-2 óra körül! 5 percen belül eltűnt a levél a fiókból...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Handball94 #10585 üzenetére
Ez már részletkérdés, de egy ekkora szolgáltatónál ezt a honlapra kitenni is szégyen!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gebriel #10587 üzenetére
Én elhiszem, de mondom, a gond ott kezdődik, hogy a weblapon azt teszik közzé, hogy hétvégén és éjszaka nincs ügyfélszolgálat, még hibabejelentés sem! Ilyennel utoljára talán az Optosat Kft-nél találkoztam, ami néhány faluban szolgáltatott, többek közt nálunk is, úgy 15 évvel ezelőtt! De, még ott is volt egy mobilszám, ahol lehetett beszélni egy "kiscsajjal", aki átvett minden hibabejelentést hétvégén is!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #10593 üzenetére
Igen, de ez kétértelmű! Akár lehet úgyis érteni az interaktív telefonos rendszert, hogy rámondhatod a nyűgödet egy rögzítőre, amit majd talán hétfőn reggel lehallgatnak!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #10596 üzenetére
Nem volt aktiválva a szolgáltatása! Ez nem jelszint probléma...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Szia!
A torrent kliensed legyen elindítva, és közben itt teszteld le a portot!
Mi mutat, nyitott?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HyP3b0y #10617 üzenetére
Volt már ilyen kérdés, de szerintem erre ne számíts! Egyrészt az előfizetésben nincs benne médiaszerver, torrentkliens, ftp szerver, és tudom is én még mikben reménykedsz az USB port kapcsán! Másrészt ha ezeket megvalósítanák, engedélyeznék, az nagy terhelés esetén instabillá tehetné a HGW-t, de legalábbis komolyan belassítaná, ami aztán újabb reklamációkat szülne, és ezt sokkal egyszerűbb elkerülni egy minimalista fw-vel, amire egyébként minden más ISP is törekszik! T-nél például a Bridge mód is le van tiltva a CISCO EPC3925-ben!
Mindettől függetlenül a biztonsági beállításokat akkor is feltétlenül el kell végezni, és ha ezek kapcsán is gondok vannak, akkor azt jelezni kell upc-nek, különben soha nem lesz kijavítva! A szerelők néha mondanak akkora baromságokat, hogy az ember haja kettéáll tőle! Lehet azért mondta, mert nem tudta hol kell ezeket beállítani, és nehogy megkérd őt rá... Hallottam már olyat is, ahol bekötéskor szar volt a netsebesség, és azzal lerázták a reklamáló ügyfelet, aki nem akarta úgy átvenni a szolgáltatást, hogy majd holnapra beáll, mert először mindenki valami ideiglenes csomagot kap, aminek nincs is sebességi jellemzője, csak úgy megy! Majd ők jelentik az adminoknak, hogy aktiválták a szolgáltatást, és aztán lesz hozzá rendelve az előfizetett csomag! Persze nem lett jó másnapra sem!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #10644 üzenetére
Milyen az a "bolti gyári koax kábel"?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Ghostman78 #10654 üzenetére
Nekem teljesen korrekt, bőségesen megvan a 60M, még egy kicsit több is! Pest megye, Vác környéke...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Nordik #10736 üzenetére
Meg tudod nézni a weblapon is, hogy mit ajánlanak! Sőt, váltani is tudsz akár...
Ügyfélszolgálat -> Személyre szabott kedvezmény
https://onlineugyfelszolgalat.upc.hu/myupc/index-personal-discount.xhtml
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Nordik #10740 üzenetére
Ezt pontosan nem tudom, mert nekem sincs HD, de ha jól értem akkor 4+15, azaz 19 HD csatornád van 3 hónapig ingyen, aztán a negyedik hónaptól a +15 fizetőssé válik, 1000Ft/hó, vagy lemondod, és marad a 4 ingyenes! Emellett természetesen van még a 76 (sima SD) digitális csati is, de azok nem HD-k!
A 4 alap szerintem az m1, m2, Duna, Duna World!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Ghostman78 #10762 üzenetére
reset, avagy gyári beállítás visszaállítása szintén azt eredményezi, hogy jól működik! Lehet már elállítottál valamit?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Asus K95VJ, 18,4" FHD, I7-3630QM 8x3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD+1TB HDD, 1GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus R751L, 17,3" FHD, I7-4510U, 8GB DDR3, 1TB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
- IdeaPad 1 15ALC7 15.6" FHD Ryzen 5 5500U 16GB 512GB NVMe SSD (PCIe 4.0) gar
- Asus N73S, 17,3" FHD, I7-2670QM 8x3,10 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD,500GB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus K75VJ, 17,3" HD+, I7-3630QM 8X3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen