- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Macrodroid
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Magisk
Hirdetés
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adam115
csendes tag
Sziasztok!
Connect Boxon T3 timeout-ból naponta mennyi normális ha normális? Illetve myennyi idő alatt kell felépülnie a kapcsolatnak? Ma pl csak 2 volt, de tegnap 7.Az elmúlt hónapban 2 alkalommal jött szerelő és többször frissítettek távolról de nem jalvul.
Első alkalommal csillapítót cserélt és a jelszintek rendbe jöttek de a hiba nem oldódott meg. Másodszor azt mondta, bizrosan nem itt van a hiba és jelzi a hálózati hibát. Másnap jött az email, hogy a hibát kijavították, de továbbra is folyamatosan szakadozik az internet.
A jelenség:
Elmegy a net, a modem módban lévő CB nem ad IP-t a mögötte lévő routernek. Elkezd villogni a net ikon és kb 10 perc alatt vagy újraindítással helyreáll. Log szerint T3 timeout van ilyenkor, de nem látom, hogy reboot lenne, csak ha kikapcsolom, meg be.Jelszintek technikus szerint jók, de ide is leírom:
Down:
Power 7-8, snr:38-39 24 csatornán
Up:
Power 47-47 6 csatornán.Egy Teams meeting alatt kb percenként szakad meg a hívás és csatlakozik vissza.
Ping tesztet is csináltam (természetesen kábelen) 8.8.8.8-ra:
Min 8ms , Max 381 ms, lost 3/100Ritkán de a HD csatornákon is van hiba (tuneres TV, kártyával), és megfigyeltem, hogy a megugró válaszidő akkor történik mint amikor a TV-n leesik a jelszint.
A hiba nem jelenkezik folyamatosan, szakaszosan van gond, van, hogy órákig teljesen szakadásmentes minden.
Az ügyfélszolgálat nem lát hibát, de mindig felajánják, hogy frissítik a CB-t. Elég idegesítő, hogy másfél hónapja hívogatom a hibajelentést, hogy történjen valami.Igazából azt nem tudom, hogy mit lehet tenni, van valakinek valami javaslata, ötlete?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- iPhone topik
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Autós kamerák
- TCL LCD és LED TV-k
- Energiaital topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Apple watch S4 40mm - Space Gray
- Crucial 32GB KIT DDR4 3200MHz CL16 Ballistix Red RGB (Utánvétes Foxpost az árban!)
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 7 45mm GPS+Cellular, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs