Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Adam115

    csendes tag

    Sziasztok!
    Connect Boxon T3 timeout-ból naponta mennyi normális ha normális? Illetve myennyi idő alatt kell felépülnie a kapcsolatnak? Ma pl csak 2 volt, de tegnap 7.

    Az elmúlt hónapban 2 alkalommal jött szerelő és többször frissítettek távolról de nem jalvul.

    Első alkalommal csillapítót cserélt és a jelszintek rendbe jöttek de a hiba nem oldódott meg. Másodszor azt mondta, bizrosan nem itt van a hiba és jelzi a hálózati hibát. Másnap jött az email, hogy a hibát kijavították, de továbbra is folyamatosan szakadozik az internet.

    A jelenség:
    Elmegy a net, a modem módban lévő CB nem ad IP-t a mögötte lévő routernek. Elkezd villogni a net ikon és kb 10 perc alatt vagy újraindítással helyreáll. Log szerint T3 timeout van ilyenkor, de nem látom, hogy reboot lenne, csak ha kikapcsolom, meg be.

    Jelszintek technikus szerint jók, de ide is leírom:
    Down:
    Power 7-8, snr:38-39 24 csatornán
    Up:
    Power 47-47 6 csatornán.

    Egy Teams meeting alatt kb percenként szakad meg a hívás és csatlakozik vissza.
    Ping tesztet is csináltam (természetesen kábelen) 8.8.8.8-ra:
    Min 8ms , Max 381 ms, lost 3/100

    Ritkán de a HD csatornákon is van hiba (tuneres TV, kártyával), és megfigyeltem, hogy a megugró válaszidő akkor történik mint amikor a TV-n leesik a jelszint.

    A hiba nem jelenkezik folyamatosan, szakaszosan van gond, van, hogy órákig teljesen szakadásmentes minden.
    Az ügyfélszolgálat nem lát hibát, de mindig felajánják, hogy frissítik a CB-t. Elég idegesítő, hogy másfél hónapja hívogatom a hibajelentést, hogy történjen valami.

    Igazából azt nem tudom, hogy mit lehet tenni, van valakinek valami javaslata, ötlete?

Új hozzászólás Aktív témák