- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Fotók, videók mobillal
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
ph Az Intel szerint nem ez a stabilitási gond oka, azt még ugyanis nem tárták fel teljesen.
-
Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
ma A bogyószerű kialakítást felváltja a fülből lefelé lógó szár az idei szériában.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
Kolondrum #66584 üzenetére
Szia,
Szerintem vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a probléma kapcsán, legyen nyoma, elmondják majd a teendőt, mert több megoldás is lehetséges.
Másik szolgáltatónál ugyan, de én is jártam már így, vagy legalábbis hasonlóan, SMS jött a banktól is a fizetésről, valójában mégsem történt meg, mert csak zárolva lett az összeg, de technikai hiba okán a szolgáltató nem kérte be a meghatározott intervallumon belül, így végül nem lett ténylegesen befizetve a számla, hanem adott intervallum után visszakerült (addig is ott volt, csak feloldódott a zárolás) a számlámra a pénz.
Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot már adott napon, akkor még nem volt ismert a fenti hiba, illetve azt sem tudtam, hogy nem vonták és nem is fogják később levonni adott összeget, de ami a nagyobb baj, ők sem tudták, viszont rögzítették a bejelentésemet, ami arra jó volt, hogy az esetleges késedelmes befizetés miatt sem érnek szankciók (felszólító SMS, ami már fizetős, ugrik az aranykártya...stb.), amíg vizsgálják az ügyet.
Beszéltem aztán banki illetékessel is, aki mondta, hogy zárolva az összeg, de levonásra nem került a szolgáltató által, indítsanak új kérelmet, ezt mondtam a szolgáltató illetékesének, de nem tették meg, nehogy duplán kifizettessék velem a számlát, várjam meg a meghatározott intervallum leteltét, aztán ha visszakerül a pénz a számlámra, akkor fizessem be újra.
Úgy is lett végül, feloldásra került a számla összegének a zárolása, mert egy technikai hiba miatt a szolgáltató rendszere nem vonta le, aztán befizettem ismét, nem is volt belőle probléma a késés miatt sem, mivel előre jeleztem és az rögzítve volt a rendszerben.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Corsair ICUE H150i ELITE CAPELLIX 360mm RGB
- Eladó Gigabyte Z590 Vision G - i7 11700 félkonfig
- Fujitsu belépő számítógép játékra! I5 6400 / 16GB DDR4 / GTX 1050Ti / 240GB SSD
- Oculus (Meta) Quest 2 128GB tokkal és extrákkal
- Bomba ár! Dell Precision M4800 i7-4800MQ I 16GB I 256SSD I 15,6" QHD+ I K2100M I Cam I W10 I Gari!