- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ma érkezik a következő Dune Awakening Direct
gp A készítők további részleteket árulnak el nekünk a készülő játékkal kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Watercolour
aktív tag
válasz
handrash #61755 üzenetére
(#61755) handrash
(#61757) ubbconfigA probléma létező, mérve, dokumentálva van, az érintett gyártók (Intel, a chipset gyártója, és több kábelmodemgyártó) a probléma létezését elismerték.
Nálad is létező probléma.Azért állítják többen, hogy "náluk nem jön elő", mert a hiba nem abban manifesztálódik, hogy 30-50-100-bármennyivel magasabb a pinged játékokban, hanem abban, hogy csomagok bizonyos százaléka nagyságrendekkel lassabban folyik át a modemen, mint a többi, ami normális idő alatt továbbítódik.
A legtöbb játék jellemzően kisméretű UDP csomagok formájában kommunikál a szervereivel, akár 100+ darabbal másodpercenként, mindkét irányban (fel- és letöltés).
Ennyire gyakran frissíteni a ping kijelzését nem lenne értelme, ezért a játékok a ping idő mérését átlagoltan végzik (a megjelenő latency az elmúlt 1 vagy néhány másodperc átlaga, milliszekundumban).
Mivel a hiba a csomagoknak viszonylag kis százalékát érinti, ezért ezt az átlagot nem dobja meg számottevően. Ezért nem egyszerű észrevenni a hiba létezését, de attól még létezik.Tehát ahelyett, hogy feltűnően nagy lenne a pinged folyamatosan, véletlenszerű időközönként "akad" a játék kommunikációja, ami játéktól és a játékos érzékenységétől függően észrevehető is lehet, és kompetitív játékokban hátrányt is okozhat.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Okos Otthon / Smart Home
- Witcher topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...