- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Helló!
Nem tudom jó helyre írom-e de akadt egy problémánk az UPC-vel.
2015. decemberében lett vásárolva egy telefon és SIM kártya előfizetés. Az egyszeri telefonkészülék árát, ami 14990Ft a helyszínen kifizettük (papír is van róla). A rendszerük kifizetetlennek érzékelte és folyamatosan tartozásként jelent meg náluk. Mindez márciusban derült ki, hogy a rendszerükben valami hiba van és akkor elvileg megoldották szerintük és rendbe tették a számlát. Tartozást akkor nem mutatott.
Most 2017. májusában egy másik készüléket szerettünk volna szintén SIM kártyával előfizetésben vásárolni, de az UPC rendszere ismét tartozást jelzett, ami valószínűsíthető a fent említett korábbi összeg.
Az ügy félszolgálatos nő nagyon készséges és segítőkész volt, de semmilyen telefonos illetve helyi segítséggel nem tudta megoldani ezt a helyzetet, mivel a rendszer nem engedte tovább lépni a fennemlített tartozás miatt.
Nagyon felháborítónak tartom, hogy ilyenkor szembesüljek azzal amit már több mint egy éve megoldottnak gondoltam és megakadályoztak abban, hogy egy újabb előfizetést vásárolhassak.
Ott akkor említett az ügyfél szolgálatos nő egy 2000Ft-os nevetséges kompenzációt amit ebben a helyzetben keveslek.
Mit javasoltok ebben a helyzetben?
Jelenleg annyiban maradtunk, hogy ezt a problémát a holnapi napig próbálják rendezni és visszahívást ígértek.
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...
- HP OfficeJet Pro 6960 All-in-One multifunkciós tintasugaras nyomtató
- Hellhound AMD Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 - doboz, gari
- Uj 2.5 Gbit Pcie lan kartya (RLT8125B), tobb db
- Lenovo ThinkCentre M93p AKCIÓ! i5-4590, 8/500 GB, Win 11, WiFi, INGYEN POSTA! +22" LCD + 5e!
- Eladó Lenovo Ideapad 3 AMD Ryzen 3-3250U 8GB/256GB