Hirdetés
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz Uthenger #58008 üzenetére
Engem csak 1x hívtak. Ez alapján akkor azt is el lehet játszani, hogy 2x egymásután fölhívnak, és mossák kezeik.
Azt utálom a upc-nél (bár a t-nél is így volt), hogy mindig folyamatosan újra kell nyitni a hibajegyet, és folyamatosan neked kell jelezni/bizonyítani, hogy valami nem jó. És ha nem ölsz bele rengeteg időt/energiát, akkor olyan, mintha ők mindent jól csinálnának (ergo csak akkor tudsz eredményt elérni, ha kitartó vagy és beleölsz rengeteg időt/energiát). Helyből abból indulnak ki, hogy te valamit rosszul csinálsz, és bizonyíts.
A másik taktika az ilyen multiknál, hogy mindig csak egy rangsorban legalul lévő emberrel tudsz beszélni, egy csicskával (akiknek nem irigylem a munkáját, mert rajtuk csattan az ostor legtöbbször), akinek semmilyen jogosultsága nincsen. A nagyobb vezetőkkel/szakemberekkel/a témában igazán kompetenssel te csak email-ben, vagy így-úgy egy-két upc-s ügyintézővel közvetve tudsz kommunikálni.
Bekötés után 2 hétig nem volt telefon, és semmi információ nem kaptunk(számhordozás is volt), a megbeszélt időpontok (bekötés, hordozás) rendre elmaradtak, mert a lusta szerelőK nem végzik a dolgukat, és mert a upc-s ügyintézők is csak írásban/üzengetve érik el őket.
Gyakorlatilag a rendszer lényege, hogy ne tudj számonkérni, mert az egymásra mutogatás megy, illetve a kifárasztásos módszert játsszák.(Viszont mikor nincs hiba, akkor tényleg jó a szolgáltatás. (persze kivétel a jövő box, de mi úgy se nézünk tv-t, én is csak a horizon go-t használom))
(Másik pozitívum, hogy én is rengeteget tanultam/fejlődtem a csatározásokban, így ha valami hiba van a családban (pl nagymamánál, szülőknél, testvérnél) én szoktam telefonálni. Már külön várom, hogy alkudozhassak a upc-vel, mikor lejár a hűség. )[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen