- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Magisk
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Honor Magic V2 - origami
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree - Tippek és trükkök kezdéshez
gp Az itt összeszedett trükkökkel kicsit nagyobb magabiztossággal indulhatunk el felfedezni az árnyékok földje megannyi rejtélyét.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz
xDiESEL92 #130207 üzenetére
A helyedben én kb. mindent érintetlenül hagynék a saját online ügyfélszolgálati vodás felületeden. Mert bármilyen módosítás szívást jelent.
Anyámnak pl. most változtattak vmit úgy, hogy semmiféle ráutaló magatartás nem volt, hacsak az nem, hogy tovább használja jelenlegi mobil tarifacsomagját állítólag változatlan feltételekkel.
Meg kapott vmi SMS-t is, hogy megrendelését xyz iktatószámon rögzítettük. Nem is rendelt semmit.
Aztán egy szerintük nem marketing- és reklámcélú (szerintem meg de igen az!) emailben arról tájékoztatnak (szerintük csak tájékoztatás), hogy most aztán hihetetlen kedvező ajánlat lenne (NEKIK, nekünk bizony nem!), ha elfogadnánk, hogy a mobilcsomagja emelkedjen 725 Ft-tal, a vezetékes telefoncsomagunk meg 1092 Ft-tal. Természetesen mindebbe csak 1 év hűséggel lehetne belemenni, aminek ugye semmi értelme, ha a hűség ellenére évente kétszer is élhetnek az áremelés jogával.
Más:
Észrevettétek, hogy myvoda webes felületén belül a Nyilatkozatoknál eltűnt az az opció, hogy:
Hozzájárulok, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. a termékei és szolgáltatásai minőségének javítása érdekében a visszajelzésemet kérje.
Vagyis a kedves vodkafont már nem is érdekli a feedback vagy a felhasználók esetleges bug reportjai, amiket felhasználhatnának a szolgáltatásuk minőségének javítására. Következésképp nem is szaggatja magát, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson vagy ha mégis, akkor azt miért kell titkolni és miért nem nyilatkozhat az ügyfél, hogy szeretne-e feedbackelni nekik vagy sem?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3600Mhz
- ThinkPad P15s Gen1 27% 15.6" FHD IPS érintő i7-10610U P520 16GB 512GB magyar vbill ujjlolv gar
- Intel I9-9900k
- Ryzen 7 7700X + Sapphire Radeon 6950XT Toxic 16GB + 32GB 6400Mhz RAM + 3TB SSD + minden vízzel hűtve
- Zyxel Zyair G-4100 v2 802.11g vezeték nélküli hot Spot dobozban