Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz xDiESEL92 #130207 üzenetére

    A helyedben én kb. mindent érintetlenül hagynék a saját online ügyfélszolgálati vodás felületeden. Mert bármilyen módosítás szívást jelent.

    Anyámnak pl. most változtattak vmit úgy, hogy semmiféle ráutaló magatartás nem volt, hacsak az nem, hogy tovább használja jelenlegi mobil tarifacsomagját állítólag változatlan feltételekkel.

    Meg kapott vmi SMS-t is, hogy megrendelését xyz iktatószámon rögzítettük. Nem is rendelt semmit. :D

    Aztán egy szerintük nem marketing- és reklámcélú (szerintem meg de igen az!) emailben arról tájékoztatnak (szerintük csak tájékoztatás), hogy most aztán hihetetlen kedvező ajánlat lenne (NEKIK, nekünk bizony nem!), ha elfogadnánk, hogy a mobilcsomagja emelkedjen 725 Ft-tal, a vezetékes telefoncsomagunk meg 1092 Ft-tal. Természetesen mindebbe csak 1 év hűséggel lehetne belemenni, aminek ugye semmi értelme, ha a hűség ellenére évente kétszer is élhetnek az áremelés jogával.

    Más:

    Észrevettétek, hogy myvoda webes felületén belül a Nyilatkozatoknál eltűnt az az opció, hogy:

    Hozzájárulok, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. a termékei és szolgáltatásai minőségének javítása érdekében a visszajelzésemet kérje.

    Vagyis a kedves vodkafont már nem is érdekli a feedback vagy a felhasználók esetleges bug reportjai, amiket felhasználhatnának a szolgáltatásuk minőségének javítására. Következésképp nem is szaggatja magát, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson vagy ha mégis, akkor azt miért kell titkolni és miért nem nyilatkozhat az ügyfél, hogy szeretne-e feedbackelni nekik vagy sem?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák