Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aucor
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert már a falra mászok az egésztől. Bekötötték ezt a csodálatos szolgáltatást 9 nappal ezelőtt. A szerelő rendszerhibára panaszkodva nem tudott internetet csiholni, az ügyfélszolgálattal diskurált egy órát, hibajegyet nyitottak, minden kutyafüle, de megnyugtatott, hogy távozása után maximum 1-2 órával már lesz is internet. Természetesen, azóta sincs semmi. Fontos infó, hogy a szolgáltatás a Telekom hálózatán keresztül történik, a bekötés előtt 1 héttel a Telekom húzta be a kábelt, ők letesztelték a koaxot, és elmentek, a Vodafone-os szerelő már csak hozott egy modemet és bekötötte a meglévő koax kábelt a modembe. A modem egy fehér Sagemcom 3686 V2.
Az alsó 4 LED stabilan zölden világít, így mondhatni, a kapcsolat összeáll. Az ügyfélszolgálatos is "rá tud mérni" a modemre, és látja, ergó szinte kizárt, hogy kábel jellegű probléma legyen.
Számtalan hívás az ügyfélszolgálat felé (8-10), számtalan nyitott hibajegy, számtalan elhangzott "átadjuk a háttérmunkatársaknak az ügyet" után sincs érdemi előrelépés.
A bekötés után 3 órával jött egy SMS:
"Tisztelt Ügyfelünk! Internet szolgáltatását sikeresen aktiváltuk. XXXX felhasználónév és YYYY jelszó megadásával tud bejelentkezni az első csatlakozási kísérlet alkalmával. Üdvözlettel, Vodafone"Ez eddig szép és jó, de sem egy captive portalos felület, sem a Vodafone oldalán talált "modemregisztracio.vodafone.hu" oldal nem jön be a modemre csatlakozva kábelen/wifin keresztül.
Ezt megemlítettem az ügyfélszolgálatosnak, aki azt mondta, hogy próbáljam meg a 192.168.1.1 címet elérni böngészőből, de természetesen ez sem tölt be, "Connection timed out". Ötletem sincs, mi lehet ez a 192.168.1.1 cím, a modem belső címe 192.168.0.1, de az ügyfélszolgálatos erősködött, hogy márpedig ennek be kell jönnie, és nem a 0.1, hanem az 1.1 kell nekem. Természetesen nem tölt be az oldal.
Itt járunk most, egy szerelőt derogál nekik kiküldeni, minden ügyfélszolgálatos hívásnál csak "rámérnek" a modemre, látják, hogy valami nem jó, aztán átadják a háttérmunkatársaknak, ezt játsszuk el minden nap, és 9 nap után sincs szolgáltatás.
Van bárkinek bármi ötlete, hogy mit lehetne tenni azon kívül, hogy lemondom a 2 év hűségre kötött szolgáltatást és kifizetem a b****tt nagy kötbért és inkább megyek egy normális szolgáltatóhoz?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Macbook Air M2 8GB RAM, 256GB ssd, 100% akkumlátor
- Dell Latitude 5510, 15.6" FHD IPS, i5-10210U (8 v.mag), 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, gar
- Apple iPhone 12 Pro 256GB Kártyafüggetlen 88% Akkuval 2025.10.18-ig Euronics Garancia
- ThinkPad P1 Gen 4i 27% 16" 4K UHD+ érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Szép Apple Watch 5 41mm + Cellular Black 91% AKKU !! 1Hó GARANCiA