Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aucor

    senior tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni, mert már a falra mászok az egésztől. Bekötötték ezt a csodálatos szolgáltatást 9 nappal ezelőtt. A szerelő rendszerhibára panaszkodva nem tudott internetet csiholni, az ügyfélszolgálattal diskurált egy órát, hibajegyet nyitottak, minden kutyafüle, de megnyugtatott, hogy távozása után maximum 1-2 órával már lesz is internet. Természetesen, azóta sincs semmi. Fontos infó, hogy a szolgáltatás a Telekom hálózatán keresztül történik, a bekötés előtt 1 héttel a Telekom húzta be a kábelt, ők letesztelték a koaxot, és elmentek, a Vodafone-os szerelő már csak hozott egy modemet és bekötötte a meglévő koax kábelt a modembe. A modem egy fehér Sagemcom 3686 V2.

    Az alsó 4 LED stabilan zölden világít, így mondhatni, a kapcsolat összeáll. Az ügyfélszolgálatos is "rá tud mérni" a modemre, és látja, ergó szinte kizárt, hogy kábel jellegű probléma legyen.

    Számtalan hívás az ügyfélszolgálat felé (8-10), számtalan nyitott hibajegy, számtalan elhangzott "átadjuk a háttérmunkatársaknak az ügyet" után sincs érdemi előrelépés.

    A bekötés után 3 órával jött egy SMS:
    "Tisztelt Ügyfelünk! Internet szolgáltatását sikeresen aktiváltuk. XXXX felhasználónév és YYYY jelszó megadásával tud bejelentkezni az első csatlakozási kísérlet alkalmával. Üdvözlettel, Vodafone"

    Ez eddig szép és jó, de sem egy captive portalos felület, sem a Vodafone oldalán talált "modemregisztracio.vodafone.hu" oldal nem jön be a modemre csatlakozva kábelen/wifin keresztül.

    Ezt megemlítettem az ügyfélszolgálatosnak, aki azt mondta, hogy próbáljam meg a 192.168.1.1 címet elérni böngészőből, de természetesen ez sem tölt be, "Connection timed out". Ötletem sincs, mi lehet ez a 192.168.1.1 cím, a modem belső címe 192.168.0.1, de az ügyfélszolgálatos erősködött, hogy márpedig ennek be kell jönnie, és nem a 0.1, hanem az 1.1 kell nekem. Természetesen nem tölt be az oldal.

    Itt járunk most, egy szerelőt derogál nekik kiküldeni, minden ügyfélszolgálatos hívásnál csak "rámérnek" a modemre, látják, hogy valami nem jó, aztán átadják a háttérmunkatársaknak, ezt játsszuk el minden nap, és 9 nap után sincs szolgáltatás.

    Van bárkinek bármi ötlete, hogy mit lehetne tenni azon kívül, hogy lemondom a 2 év hűségre kötött szolgáltatást és kifizetem a b****tt nagy kötbért és inkább megyek egy normális szolgáltatóhoz?

Új hozzászólás Aktív témák