Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kiraly.andra

    aktív tag

    Én február 6. óta már csak borzongani járok ide, de ma kaptam egy utolsó ütést a cégtől. Megjött ugyanis az utolsó számla, amely a lemondás miatt -1971 forintról szól, de egy árva szó sincs benne arról, hogy ezzel mi a teendő. Az online fiókban szerencsére ott a segítség: "Túlfizetésed van az egyenlegeden. A következő számládon ez az összeg jóváírásra kerül majd."

    Mivel már nem vagyok ügyfél, nem lesz következő számla, és ezt nekik is tudniuk kell, de 2023-ban még nem tart ott az ügyfélkezelő rendszerük, hogy egyedi információkat közöljenek velem. Írtam egy emailt, megadtam a számlaszámomat, de ha ez nem elég, akkor boldogan lemondok erről az összegről, ennél sokkal többet is megér, hogy soha életemben ne halljak róluk.

    Tényleg csak az maradjon itt, akinek nincs lehetősége szolgáltatót váltani.

    :a:

Új hozzászólás Aktív témák