- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
Helló!
Terápiás célból szeretném leírni a történetem, hátha másnak is tanulságos lesz, esetleg bárki tud valami biztatót mondani, hogyan lehetne feloldani ezt a gordiuszi csomót...
Január végén elköltöztünk... A Vodafone online felületén rányomtam az áthelyezés gombra feltételezve, hogy történik bármi is. De le se sz@rtak.Január 31. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, bemondtam hogy honnan hová szeretném vinni a szolgáltatást. Közöltem, hogy a cím adatbázisuk nem jó, nem lesz benne az új címem, de az előző lakónak volt itt aktív előfizetése(2018-ban épült ingatlan) ...itt a koax kábel kilóg a falból... Biztos gyorsan megoldható, hogy helyre tegyék a címeket... Lóf@szt. Azt mondja a Gizike a túloldalon, hogy beruházást kell indítani, de beírja hogy van kábel meg minden...gyorsabb lesz így. Mert amúgy 30 nap...
Február 6. Naivan hívom őket, hogy lassan eltelt egy hét... Történt-e már valami... Hogy állnak a címekkel... áh.... nem úgy van az... Még tart a beruházás... Meg kell vizsgálják, hogy tudnak-e szolgáltatni ezen a címen. Megint elmeséltem az egész történetet, de a túloldalon Jucika nem tud mit tenni.Február 9. Türelmetlen vagyok...megint beszélek velük hátha másik ügyintéző kicsit rátermettebb. Hosszú történet mesélés, hogy helyére kerüljenek az infók... hát sajnálkozás... mondom neki, hogy de én most fizetem közben a szolgáltatást... Adhatok be erre valami panaszt és akkor majd visszafizetik vagy levonják a számlából...stb...
Eredmény továbbra sincs, csak várja türelemmel.
Február 21. A túloldalon Béla azt se tudja merre van arccal előre... De mond új infókat. Szerinte 30 napon belül csak visszajeleznek, hogy egyáltalán lehetséges-e a szolgáltatás...de 90 napon belül lesz tényleges a szolgáltatás ha úgy döntenek hogy szolgáltatnak...Megnéztem a voda oldalán, hogy új előfizetőként ha szeretnék szolgáltatást rendelni, akkor most már beveszi a rendszer a címem... 500/20 a max amit ide mutat.
Rádugtam a modemet a koaxra... mert kíváncsi ember vagyok. 1000/40-es korábbi csomagból 10/40 -es sebességmérést tudtam produkálni...Extra poén, hogy valamikor, valahogy a társasház többi lakója előfizetett internetre, de rejtély, hogy sikerült nekik.
Hogyan lehetne ezt az ólommadár mozgási sebességű szervezetet rávenni arra, hogy tegyen is valamit?!
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hálózati / IP kamera
- Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
- PlayStation 5
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- EAFC 24
- Autós topik
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Politika
- További aktív témák...