- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
Helló!
A Upc-nél mindig ilyen lassan mennek a dolgok?!
Február 5.-én lejár a hűségidőm és kizárt hogy meghosszabbítom. Anno Tré Homa-mal már megjártam a dolgot (hűségidő lejárta után másnap leadtam minden eszközt amit kellett, de mégis kiszámláztak 8 napot listaáron még mivel "véletlenül" éltek az apróbetűs részben írt 8 napos kikötési határidővel)
Ezt elkerülendő lassan már két hete január 16.-án telefonáltam az ügyfélszolgálatnak ezen ügyben, hogy addigra a kezemben legyen a papír ami kell az ügyfélszolgálati pontra hogy bevigyem az eszközöket a Upc-nek ami nálam van.
Akkor azt mondták hogy majd visszahív egy ügyintéző.
Ez azóta sem történt meg pedig már 2x is telefonáltam újra sz Üfsz-re ahol továbbra is azt hajtogatják hogy várjak a visszahívásra.De meddig még?! Nem akarok sem maradni sem egy forinttal sem többet fizetni a cég felé...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi