- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz pumukli4573 #6150 üzenetére
Nálam biztos, hogy nem.
Először is, még előfizetésem sincs, csak jövő héten lesz. Másrészt sose volt semmilyen problémám modullal mivel ez az első.
Remélem, hogy a "sose volt problémám" azután is így marad, hogy összeállítom a cuccot.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz pumukli4573 #6153 üzenetére
Ha jól tudom beltéri nélkül mindenképpen Irdeto-t adnak, mert csak azt adhatnak. Szóval ha egy nagravision kártyát akarnak nekem aktiválni megmondom, hogy dugja fel ahova akarja és adjon Irdeto-t.
Mellesleg valaki elmeséli milyen kártyák vannak?
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz pumukli4573 #6155 üzenetére
Szóval nekem Ice kártya kell ha jól értem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Himm
csendes tag
Szerintem te azon emberek koze tartozol aki mindenkit hulyenek nez, nem figyel senkire es semmire, azt hiszi minden a vilagon pont ugy kell mukodjon ahogy o elkepzeli.
1.) Ha nem akartad lemondani csak karcsusitani ezt kellett volna mondd a kezelonek aki tovabbitotta a lemondasi osztalynak a keresed. Ha ezt mondod biztos nem azt irja oda a kezelo, hogy teljes lemondas!!! Ha tevednék es megis karcsusitast mondtal es a kezelo teljes lemondast tovabbitott akkor a kezelo hibazott, jelezd nekuk h nem ez volt az igenyed!
2.) A kezelo biztos elmondta h a lemondasi ido nyolc nap a bejelentes datumatol, ez azt jelenti hogy 8 nap utan szunik meg a szerzodesed ha masban nem allapodtok meg lehet max 30 nap is. Ha nem ernek el 8 napon belul vagy kesobb hivnak fel, ez neked semmi hatranyt nem okoz a lemondasi ido iranyado ez esetben 8 nap a bejelentes datumahoz hozzaadva. Ha nem ertek el tobbszor akkor lehet rossz telefonszamot adtal meg vagy lehet a kezelo tevesen rogzitette, mindenki hibazhat.
3.) nem a kifizetett datummal hanem mint mondtam a bejelentes + 8 nappal szuntetik meg az elofizetest ez all az ASZF-be, es a szolgaltato ugyfelszolgalata mindig az ASZF szerint vegzi a dolgat!!! Ha a szerzodes hamarabb szunik meg mint az elore kifizetett idoszak vege a tobbit visszakapod!De ami nagyon fontos es ezt szeretnem elmondani, ha a kezelo hibazott, vagy eppen te hibaztal, mielott altalanositasz es az egesz UPC Direc ugyfelszolgalatot "troger bandanak nevezed, az elott gondolkozz is egy keveset!
Először gondolkozz logikusan, nézz magadra, utána cselekedj vagy szólj/kritizálj!
-
Himm
csendes tag
válasz Gaben92 #6163 üzenetére
Ertem, hogy tudod, de ha tudod ezt ne ird ki ide a forumra mert sok tudatlan ember azt hiszi hogy te kaptal 1620 ft-ert Direct+ csomagot, es o csak 3240 ft-ert kaphat tehat ez egy picit felrevezetos volt, ha tudtad mar h az nem 1620 hanem 3240 ft
Először gondolkozz logikusan, nézz magadra, utána cselekedj vagy szólj/kritizálj!
-
Gaben92
őstag
Egyrészt azért írtam ki direkt, hogy a honlapon, hogy ha valaki utánanéz ott egyből a képébe nyomják a "Fél évig fél áron" akciót. Másrészt pont amiatt, hogy ne legyen egy rakat hozzászólás arról, hogy: "online rendeld, mert most csak 1620 HUF, mert fél évig fél áron van". Nem gondoltam, hogy ez probléma. Bocsánat érte.
Gyurka6: Pontosan az van amit írsz. Direkt olyan TV-t vettem amiben van DVB-S2 tuner, hogy ne kelljen beltéri.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Himm
csendes tag
En ezt is megertem, de azert meg a UPC Direct ugyfelszolgalati munkatarsai nem hibasak, lehet egy kis rendszerhiba vagy esetleg egy ember hibas, de ezert nem kell oket "Trógereknek" nevezni, és nem kell általánosítani!!!
Először gondolkozz logikusan, nézz magadra, utána cselekedj vagy szólj/kritizálj!
-
csab2
veterán
Ezt nálam is csinálta az előző modul. Állandóan le kellett okéznom. Ezt még elnéztem neki, mert egy ok után tudtam nézni az adást. Azonban mikor egyre több csatornánál azt írta, hogy kódolt (ilyenkor fekete a képernyő, tehát nem lehet nézni az adást), olyanoknál, amik előtte mentek, na akkor betelt a pohár.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
ESi Misi
újonc
El lehet nekik nézni a dolgokat de csak félig hibásak a dolgokban. Mivel a 06 40 / 150 -150 nem konkrétan a Direct ügyfélszolgálata, hanem egy olyan csoport amely a directtel van szerződésben (és másokkal is) mint telefonos központ, nincs közvetlen azonnali összeköttetés az anyacég a leányvállalat és az ügyfélszolgálat között. Ebből következik az hogy bizony sokszor sok az időeltolódás mire a változásokról értesül a telefonos ügyfélszolgálat (nem is értem ez miért így van...). De! Ezeket csak az aktuális új vagy azonnali változásokra értem, ez a kisebbik majdhogynem elhanyagolható része a történetnek. Legtöbb esetben konkrétan a telefont kezelők hibáznak, felejtenek el dolgokat és ebből sokszor oltári nagy botrány van meg több 1000 ft os telefonszámlák. Nem mondom h nem pörögnek, mert mikor terítéken van 1 ügyfél azt rendezik szépen ahogy kell, tényleg gyorsan és tényleg mondható minőséginek a dolog, de mikor hiba van... akkor mindenki a másikra mutogat. Ezt csak azért súgom meg itt, mert az emberek 99%-a azt hiszi a kettő ugyan az, pedig valójában olyan, mint ha bemenne valaki ordítani a csavarboltba hogy romlott a kenyér
Másrészt nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy úgymond az egész Direct rendszert váltott és az új rendszer töménytelenül tele van hibákkal, de rengeteggel. Ez érthető is mivel egy ekkora kiterjedésű rendszer tökéletesen (és rövid idő alatt) nem igen kiadható, így jelenleg várni kell rengeteg hiba javítására amik megkeserítik mind az ügyfelek mind a forgalmazók mind a telefonos ügyintézők életét. A jó hír az az, hogy ha ezeket kiküszöbölik, egy nagyon élhető, és pörgős rendszer lehet belőle akár hónapok vagy 1-2 év múlva, de azt az időt ki kell nyögni sajnos.
Erre mondják talán hogy minden kezdet nehéz (ez pedig ha nem is egy makulátlan, de egy új kezdetnek minősíthető meglátásom szerint). -
Himm
csendes tag
válasz ESi Misi #6170 üzenetére
Nagyresze hulyeseg amit irsz, es megkerlek ezentul ne irj ilyen oruletes hulyesegeket.
1. A 0640-150-150 kizarolag a UPC Direct ugyfelszolgalati szama, es a kezelok akikkel ott beszelsz KIZAROLAG a UPC Direct ugyfelszolgalati munkat vegzik!!!
2.Mit ertesz te azon hogy "nincs közvetlen azonnali összeköttetés az anyacég a leányvállalat és az ügyfélszolgálat között. Ebből következik az hogy bizony sokszor sok az időeltolódás mire a változásokról értesül a telefonos ügyfélszolgálat" , osszevisszasagokat hablatyolsz itt. Mit ertesz egyaltalan anyacegen, ha a befektetoi csoportortra a Liberty Global-ra gondoltal?, Vagy te is mint sok laikus a UPC Magyarorszagra? Ha utobbira akkor tudnod kell hogy azon kivul hogy minketto a Liberty Global tulajdona semmi kozuk nincs egymashoz.
Hidd el az ugyfelszolgalat ertesul mindig idoben barmilyen valtozasrol van szo! Mibol gondolofd hogy nem?
3. Ha akkora telefonszamlaid vannak akkor az a te problemad nem az Ugyfelszolgalatgot kell hibaytatni hibaztasd inkabb a telefon szolgaltatodat, es valts csomagot a telefonszolgaltatodnal, vagy hivd oket skype-on: upcdirect. magyarorszag a skype azonositojuk.
4.Ezen: "azt csak azért súgom meg itt, mert az emberek 99%-a azt hiszi a kettő ugyan az, pedig valójában olyan, mint ha bemenne valaki ordítani a csavarboltba hogy romlott a kenyér" megint mi a francot ertesz, ez is oriasi hulyeseg. Az az ember meg aki orditani akar az ne a kezelonek orditson hanem menjen ki a szabadba a farkasok koze es orditsa ki magat. A mai civilizalt vilagba nem orditassal kell a gondokat megoldani hanem targyalassal, viszont tudom hogy szegeny kezelok mennyi hulye orditos barmot kell vegighallgassanak, mert nagyon civilizalt emberek lakjak a kedves orszagunkat.
.[ Szerkesztve ]
Először gondolkozz logikusan, nézz magadra, utána cselekedj vagy szólj/kritizálj!
-
pumukli4573
tag
szopatnak ???
-
Himm
csendes tag
válasz pumukli4573 #6172 üzenetére
Ebben mit latsz te szopatasnak, ez szerintem pedig azt jelenti h Magyarorszag teruleten ahol a UPC Direct szolgaltatasa elerheto hivatalosan javulas fog lenni a szolgaltatas minosegeben, mi a rossz ebben??
Aki kulfoldon hasznalja az vegyen maganak egy jo nagy antennat, a szerzodesben nem azt vallalja a UPC Direct h kulfolodon is elerheto a szolgaltatas!Először gondolkozz logikusan, nézz magadra, utána cselekedj vagy szólj/kritizálj!
-
Motion_Blur
félisten
válasz pumukli4573 #6172 üzenetére
Nem igazán tudom kivenni hogy ez miben érint (hátrányosan) minket?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bogyi007
veterán
Ha ez így van akkor kik hívnak vissza szerződés-lemondás esetén? Üfsz-t felhívtam s majdnem egy hónapba telt nekik az általuk történt visszahívás ami csak a nyamvadt papírhoz kellett hogy vissza tudjam vinni a készülékeiket....
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
#74774528
törölt tag
Sziasztok! Több mint 40napja rendeltem egy Direct DVR szolgáltatást,hosszú levelezgetés előzte meg amiben engedélyezték a Humax HD DVR boxot amit így sikeresen megrendeltem. Azóta is áll az egész, a forgalmazó akit megadott az üfsz állítja,hogy nem kaptak ilyen eszközt,vegyem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Felhívom ahol már a beszélgetés végén ordít velem az operátor,hogy értsem meg,hogy hívjam a forgalmazót mert ők e-mailt is küldtek erről nekik. A forgalmazó továbbra sem tud arról,hogy engedélyezték a humax hd dvr-t....(a philipset tukmálja rám) Ez most jelenleg patt helyzet. Lassan ott tartok,hogy visszamondom az egészet a p...ába.... Valaki valami ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
#74774528
törölt tag
Köszi,miután 2db irdeto modul halt meg 4 hónap alatt a tv-ben így gondoltam nem áldozok egy harmadikra és pláne nem költök egy 50-60 ezres boxra mert a upcd ennyit nem képes elintézni közel 2hónap alatt. (A DVR funkció lenne a lényeg..) De azért köszi az "ötletet"...
[ Szerkesztve ]
-
kiicsii
csendes tag
Sziasztok!
Tervezem leváltani jelenlegi TV szolgáltatóm, UPC-re
Pontosabban: Műholdas TV- UPC Diretc+
Segítséget szeretnék kérni, hogy a bekötése, parabola telepítése stb. Mennyibe fog kerülni?
Valamint az lehetséges, hogy nekem van egy parabola tányérom, és hogy ne kelljen venni, arra tenni a upc vevőt?
Mennyibe kerül a UPC-s parabola?
Válaszokat előre is köszönöm!
Krisz -
Gaben92
őstag
válasz #74774528 #6184 üzenetére
Már nem azért mondom, de ha 20.000-be került a 2 modul, akkor gondolom 10k volt darabja. 2400-al lett volna drágább a bétánál, (én is ott vettem múlt héten), és kaptam rá 1 év garanciát. Ha nem is az első modulnál, de mikor az meghalt a második vásárlása előtt azért nem ártott volna ebbe belegondolni.
Tudom, utólag kurva okos az ember, és nem beszólni akartam, csak egyszerűen nem értem.Kiicsii: Ha van fent legalább 60-as jó állapotú tányérod akkor a UPC azt fogja fent hagyni. Ha más szolgáltatóé, amit épp lemondasz akkor se viszik el. Én most mondtam le a T-Home-ot, és nálam maradt a 80-as tükör.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
NyalokAA
aktív tag
válasz kiicsii #6185 üzenetére
A weboldalon mindent fent van . Hány készülékkel szeretnéd? Az alapján pontosan megállapítható mennyibe fog kerülni. Direct+ - nál a szerelési díj tartalmazza a kültéri egységet is .
* jancseee privátba ha elküldöd az ügyfél adataid megpróbálok utánanézni , hogy áll az ügyed.
[ Szerkesztve ]
-
#74774528
törölt tag
-
-
Gaben92
őstag
Épp most állítom be az antennát. Ha jól rémlik azt mondtátok, hogy az M1HD a leggyengébb. Nekem most jelerősségre és jelminőségre is 100%-ot dob. Gondolom akkor meghúzhatom a parabola csavarjait.
Vagy érdemes még mást is megnézni?If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Himm
csendes tag
válasz Bogyi007 #6177 üzenetére
Nem tudom jol ertem-e a kerdesed, ha az a kerdesed, hogy ki hiv vissza lemondas eseten, akkor az a valasz hogy mindenkepp az Ugyfelszolgalat, azon belul a lemondasi osztaly akinek a kezelo tovabbitotta az igenyedet. A lemondasi ido ASZF szerint 8 nap, tehat ha 30 nap utan hivnak fel akkor sem okoz semmi problemat mert neked a lemondasi ido + 8 nappal visszamenoleg is meg szuntetik a szerzodest. Tehat nem hogy rosszul jarsz hanem sot ingyen kapsz szolgaltatast. PL ha te januar 1.en bejelented a felmondasi igenyed akkor +8 nap az jan 9 lesz, de teged ha jan 30.-an hivnak fel akkor jan 30.-ig megy a szolgaltatas de jan 9.-vel bontjak fel a szerzodest tehat utana levo idoszakert nem fogsz fizetni.
[ Szerkesztve ]
Először gondolkozz logikusan, nézz magadra, utána cselekedj vagy szólj/kritizálj!
-
-
gamegod
senior tag
hetfon rendeltem meg a direct+ szolgaltatast ket boxxal illetve direct hd csomaggal. van ra esely hogy a heten jonnek bekotni? bizom benne...
OnePlus 8T / PSN: gamegod0893
-
Gaben92
őstag
Nos, mégis akadt egy kis problémám.
Belőttem mindent annak rendje és módja szerint. Az M1HD 100% jelerősséggel és jelminőséggel jött. Mivel kb 500 csatornát talált a TV lementettem a csatornalistát, ChanSort-al kiválogattam a UPC-s csatornákat, és miután importáltam a TV-re kiderült, hogy valami mégsem frankó.
Konkrétan a Nat Geo HD-t nem is találta meg a TV, illetve az alábbiakat igen, csak mindre azt írja, hogy "nincs jel":
RTL klub HD
AXN
AXN black
AXN White
Fashion TV
Mooz Dance HD
Sport 1 HD
Eurosport HD
Eurosport 2 HDMégiscsak állítgatnom kell még a tányért?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással