- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz lalika740 #28 üzenetére
Nehéz ügy, én sajnálom azokat akik nagy nehezen összerakták a pénzüket és most se pénz se telefon. Nem is akarok utólag okoskodni, még Sony Ericsson-os nyomógombós telefonok idejében vettem sufni GSM-től telót és amikor bajom volt a telóval az volt nekik a szervíz, hogy szoftvert frissítettek rajta miközben a töltö csatlakozóval volt baj. Azóta kerülöm a bolti gaaranciát de hallottam már, hogy a hazai szakszervizek is szarok, legalábbis némelyik. Jól utána kell járni a dolgoknak, én régen pont a hazai szakszerviz híre miatt nem vettem Sony-t.
Thanos was right.
-
joey04
titán
válasz lalika740 #32 üzenetére
nem tudom, mert én mindig találtam náluk is kedvezőbb árat, igazi zug gsm boltokban. csak arra reagáltam, hogy mindegyik így fog járni.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Zebu
addikt
válasz lalika740 #57 üzenetére
akkor jó. pont gondoltam, hogy írok nekik.
Nekem anno ezt írták gari témában: " az Apple gyári garancia 1 év. A második év garanciát pedig mi vállaljuk, ha bármilyen probléma adódik a készüllékkel -ami nem mechanikai/törés,beázás stb./-, akkor hozzánk kell fordulni majd"
[ Szerkesztve ]
-
atus72
senior tag
válasz lalika740 #49 üzenetére
Ez alapján ez látszik:
IMEI.info:
Activation Country: Hungary
Sales Region: (üres)
És akkor most mi van, ebből gondolom nem derül ki semmiA Xiaomi hivatalos oldalán a Verify Purchase-nél ez van IMEI alapján?
Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version.
És most akkor mi van?[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
vmarci21
tag
válasz lalika740 #57 üzenetére
ÁFSZ-ben benne van, hogy a bérlő nem adhatja el a bérelt készüléket.
itt visszaolvasható az egész.
Amúgy zseniális az ÁFSZ-ük.. A lényeg:
7.16 A Bérleti Díj közvetlenül a Szerződés alapján esedékes, függetlenül attól, hogy a Bérbeadó bocsátott-e ki számlát, és a Bérleti Díj összege 0,02 EUR évente, és mindig azt az évet követő naptári év január 15-ig esedékes, amelynek során a Bérlet Tárgyát használták. 7.18 A befizetett Óvadék a Bérbeadó mindenféle, a Szerződésből eredő olyan pénzügyi követelésének fedezésére szolgál, amivel a Bérlő késedelembe esett, továbbá amiknek a fedezésére a Bérbeadó a szerződésben a hozzájárulását adta vagy ami a jelen ÁSZF-ből ered.Ha a Bérlet Tárgyát kompletten adják vissza minden kiegészítővel együtt, de a Bérlet Tárgya jelentősen elhasználódott, ami nem 100%-os állapotot jelent, de részben működőképes, a Bérlő az Óvadék 20%-ának visszatérítésére jogosult.
Tehát a "bérleti díj" 0,02 EUR évente, de ha "elfelejted befizetni", akkor levonják a "befizetett Óvadék"-ból, de amúgy hiába viszed vissza a telefont, hogy befejeznéd a "bérlését", mert ha az már nem teljesen új, akkor csak az óvadék 20%-ának visszatérítésére vagy jogosult.
Szerkesztve: tudom, hogy a gyakorlatban nagyon nagy eséllyel senki nem akarja majd ezt betartatni, csak érdekességképp említettem meg.
[ Szerkesztve ]
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
TaylorPro
addikt
válasz lalika740 #103 üzenetére
Így kéne, de nem így működik. Sokszor ahhoz kötik hogy EU-n belüli vásárlás legyen, az ország az mindegy. Legalábbis amikor LG telefont gariztattam, csak ez az egy kikötésük volt. Szürke importos dolgot javítani gariban az már kifogásolható ezért is utasítják vissza. Szürke import, azaz illegális kereskedelem ha nem lenne tiszta.
Pixel 8 Hazel
-
nokiae51
tag
válasz lalika740 #108 üzenetére
Kedves Lalika!
Nekem 2 készülékem is van a Turbadotol...
Xiaonim Poco F2 256 GB, Samsung galaxy watch 2 okosóra....
Én is belesétáltam mint mindenki a csapdába .
A kérdésem az, (én mondjuk nem is olvastam a bérlésről szóló "sorokat") figyelmetlen voltam , mint oly sokan......
DE kérdem én,hogy mi van abba az esetbe , ha eladom a készülékeket,mert nincs rá szükségem....?
2 év múlva jön a jogutód cég, és követel "X" összeget , vagy a telefont vagy az órát.... (vagy bármit amit én vagy más ember tőlük vásárolt) ?Tény,hogy én mindkettő termékhez csak számlát kaptam semmi mást , ezzel igazolom,hogy a terméket megvásároltam....... Tehát az enyém!!! Vagy mégse?
Joggal merül fel bennem a kérdés,hogy mi van akkor ha letiltják a készüléket(bár ezt nem hinném)? Mit tudok tenni kihez tudok fordulni ? Sajnos senkihez!
Tényleg a legjobb az lenne,ha visszavásárolnák a készüléket(ket) , de ez mese lenne
Ha pedig eladód a készüléket , igazából senki se venné meg a készüléket...Szóval jól meg lett szívatva az emberek akik tőlük vásároltak... Magyarok ár érzékenysége ismert tényező,de a figyelmetlenségre sajnos nincs mentség
Üdv: The Flash
-
nagyúr
válasz lalika740 #165 üzenetére
De nem azzal véded a pénztárcád ha vársz még egy kicsit és raksz hozzá egy kis pénzt, hogy utána valami normálisabb helyről vehesd meg? Nem kell feltétlen a mediamarkt-hoz ragaszkodni, csak ne a létező legolcsóbb bolt legyen a választás. Nekem ez nagyon fura. Kicsit meg kellene állni és gondolkodni, talán tisztulna a piac ha az ilyen boltok megszünnének. Persze tudom, úgy se ez lesz. A turbado ügy után nekem pl. az alza se egy biztos hely, pedig ott vettem legutóbb telefont(meg még pár dolgot) és szerintem ők se gyártói garit adnak, de mondjuk jobb választás mint a coolsupergsmhu.hu. Na mindegy, hát ez van.
Thanos was right.
-
kelzsoca
félisten
válasz lalika740 #236 üzenetére
Igen, én is csak azért jeleztem ezt, mert jó ezekkel tisztában vagyunk.
.......
Egyébént a 219-es hozzászólásban látható számlán ott a cég közösségi adószáma, amit lekérdezve ez látható:
Rákeresve a címre, ez a weboldal jön be:
OFFSHORE LEAKS DATABASEhttps://vertigostore.eu
-
arnyekxxx
veterán
válasz lalika740 #243 üzenetére
Ő gondolhatja azt is akár, hogy ő Hófehérke de ez nem érinti a polgári törvénykönyvet. Az, hogy az apple a világ minden pénzén ülve jobb feltételt biztosít mint ami a kötelezö az az ő dolga.
igy kéne szerintem is minden cégnek.
Ez azonnal elvárható lesz ha minden cég a bőséges applefelárral értékesíti a cuccait. -
atus72
senior tag
válasz lalika740 #243 üzenetére
A probléma az hogy minden szart szabályoznak, ezt miért nem?
Ötletek: hozzanak létre egy garanciaalapot ami minden ilyen jellegű válalkozásra kötelező, mint az utazási irodák kötelező biztosítási alapja, soroljam még hogy mit kellene tenni?
(megint leírom, semmi baja a telefonomnak, 1 hónapos, csak röhögök magamon hogy sikerült belenyúlnom ebba a sztoriba, a vitaindítónak szántam a hozzászólásomat mert
valahol a téma rohadtul foglalkoztat és idegesít, nem a Xiami-ra van kihegyezve és nem a szaros telefonomra!!!!!! -
South Velen
addikt
válasz lalika740 #300 üzenetére
Azt akarod mondani, hogy a magyar dolgozók nem tudták, hogy eladás helyett bérbe adás történik? Erősen kétlem.
Elvileg az ÁSZF-ben is benne volt, valaki csak elolvasta, nem?Nekem egyébként most kezd derengeni, hogy a vásárlások után a visszaigazoló linken keresztül be lehetett jutni a user account-ba, de érdekes módon ez a felület máskor nem volt elérhető, csak a vásárlás visszaigazoló link kiküldése után pár percig.
Egyszer ezt megnézegettem, és ott láttam 0,01-es vagy 0,02-es számlákat, valami rental díjjal, már nem emlékszem pontosan, de még talán a készülék típusa sem volt rajta....
A kapott számlán, számlaszerű papíron persze ennek nyoma sem volt.
Arra sem emlékszem, hogy ez a néhány centes rentalos számla a kinti LTD és a Turbado között vagy a kinti LTD és a user közötti tranzakciót jelentette.Pedig sose vettem igénybe prémium szolgáltatást.
Akkor nem foglalkoztam vele, aztán el is felejtettem. Az nyilvánvaló volt, hogy valamivel trükköznek, már csak azért is mert céges vásárlásra külön árakat adtak.Mindenesetre ennél nagyobb rohadékságot rég láttam, az oldalon a vásárlási folyamat semelyik pontján szó nem volt arról hogy bérlés történik, a vételárak voltak feltüntetve (cukin zárójelbe tett "bruttó" felirattal.) Brutális megtévesztés.
De legalább leplezték gyors kommunikációval és elsőrangú gari ügyintézéssel. Sok sufninak ez se megy. -
-
LeliM
kezdő
válasz lalika740 #338 üzenetére
engem nem érdekel a garancia és az sem ha elveszi, sőt inkább vegye el és zárjuk le ezt vele, csak az ASZF-jük szerint komoly problémákat okozhat, ha a késöbbiekben úgy dönt, hogy miért ne. Ajánlom hogy nézz bele:
http://web.archive.org/.../202008.../https://turbado.hu/ASZF -
Schuler888
senior tag
válasz lalika740 #245 üzenetére
Sose kellett forgalmazohoz vinnem samsung telefont, hivtam a garanciafutart, vagy bedobtam a helyi markaszervizbe, es max 2 nap alatt jott a mindent cserelt keszulek. Mindez forgalmazon keresztul a tobbszorose lett volna.
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD