- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Realme 8 5G - túl közepes
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Papírvékony külsővel várható a Magic V3
ma A Honor a 9,9 milliméteres elődnél is vékonyabb lesz csukva és nyilván még vékonyabb nyitva.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Mobilarena
Tőzsde és gazdaság:
Hasznos információk az összefoglalóban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PredatorZoli
senior tag
válasz
Shadowbull #6769 üzenetére
Csak tudom miről beszélek, ebben a szektorban dolgozom. Egy belsőégésű motor+automata váltó kombó komplexitásában össze sem hasonlítható egy villanymotoros hajtással. Persze hogy mindent meg lehet venni, csak amíg a kínaiaknak az európai váltót kellet megvenni (vagy kétes minőségben lemásolni) addig nem volt akkora versenyelőnyük, most meg...
Az a tendencia, hogy a legtöbb autógyártó ilyen szerkezetet mint pl váltó, meg sem próbált házon belül lefejleszteni és gyártani, általában megvették. Azonban az elektromos hajtásnál ez annyival egyszerűbb, hogy ezt már simán a legtöbb autógyár megcsinálja magának, még kínában is (vagy megveszi féllérekért mert sokan meg tudják csinálni az alacsony knowhow igény miatt).[ Szerkesztve ]