- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Asus Zenfone 11 Ultra - nagyra nőtt
- Honor 50 - apám nevében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Omni
aktív tag
Mi éppen októberben vettünk egy 2000-res facelift Corollát Vagy 25 Corollát néztem meg a nyáron, és közülök egyedül Rá mondtam, hogy igen - ez az egy autó tetszett Nálam fő szempont hogy törésmentes legyen. Sajnos a 25-ből kb 20 javított-sérült volt (az olcsóbbak)....
De végre rábukkantam a Sedan Corollánkra. 40e km, végig vezetett szervizkönyv, Toyota márkakereskedésbe számították be egy új Corollába. 1.4 VVT-i, LineaTerra. Az autóval azóta 1200Km-t mentünk, olyan mint egy új. 5.7 az átlagfogyasztása vidéki utakon. Igaz én nem hajtom...minek. Minél később érünk oda, annál többet vagyunk a Corollában
A csótányt (Liftback), a helyedben elfelejteném. Ugyanis azok már angliai gyártásúak, szemben a sedanokkal amik még eredeti japánok (alvázszáma JT-vel kezdődik a japánnak(Japan Toyota, a japán Honda: JH, a japán Suzuki JS ). Sokan esküsznek arra, hogy japán autót japánból, talán nem véletlen.. Számos különbség is mutatkozik egyébként az angliai és japán gyártás között, erre a kézikönyv részletesen kitér. Pl.: angliai gyártás esetén a kilóméterszámláló digitális, japán gyártás esetén pedig a hagyományos analóg.(erről mondjuk könnyű elsőre megállapítani származását) De még 1000-nyi különbség van, ami elsőre fel se tünik.
A miénkben nincs ABS. Nálunk hátul dobfék van. Lehet hogy az ABS-el szerelt modellekben 4 tárcsafék van? Ennek még utána kéne járni..
egyébként a belinkelt zöld Corollát is láttam, össsze vissza van festegetve, egy idős bácsié volt, aki minden részén meghúzta az autót, s az apró sérüléseket maga javította... meg is látszik a karosszérián, csupa "pötty" (a képen persze nem...csak élőben)