- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Milyen okostelefont vegyek?
- uleFone Power
- Telekom mobilszolgáltatások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
Hirdetés
-
Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
ph Négyszer gyorsabb is lehet a feldolgozás, ha elkerülhetők az adatmásolások.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Én csak hüledezek a grafikán, hogy milyen gyönyörű. Persze a szépnél is van szebb.
Most jutottam el a Kaer Morhen-i csatához. Tudtam a végkifejletet, de elég meghajtó volt így is.
Go Gunners!
-
Yodamest
addikt
Akkor gondolom ti konzolon toljátok, mert jobb graf lesz az addig oké, de a PC-nek el is kell bírnia és az a nem mindegy. Nekem pl. elég jó gépem van, 3700x prockó, 2070s kártya, minden húzva is van kicsit és nem tudom very highra feltenni 4K felbontáson a játékot, mert nem lenne meg a stabil 55-60fps. Persze aki mondjuk fullHD megjelenítővel tolva annak ilyen szempontból könnyű. Szóval nálam már a gyári max is megeszi a gépet.
-
Yodamest
addikt
válasz RetepNyaraB #22811 üzenetére
hát sajna, pedig az új VGA-k már bírnák rendesen, már ha lehetne őket kapni... 3080-ra pályázok, pontosan 2X annyit tud 4K-ban, mint a mostani kártyám, nagyon durva ugrás lenne.
-
Yodamest
addikt
Egy kis esszé:
Alapjáték végefelé járok, most jártuk a világokat a tündecsávó Avalahhal. Nálam nagyon libikóka a játék, ha pontot kéne rá dobni 5/3 jutna eszembe. A Witcher 3 és az az körülvevő rajongás számomra már ilyen társadalomkritikába/vizsgálatba csapott át, próbálom megérteni azok álláspontját, akiknél az "elmúlt 30 év legjobb játéka", mert konkrétan ilyeneket olvasok.
Úgy érzem jó úton haladok a dolgok letisztásásának útján, meghallgattam pár "Witcher 3 overrated" videót is és az abban elmondottakkal úgy érzem mindenki egyet kell értsen, elég objektíven be vannak mutatva dolgok, hogy miért rossz a lóval történő közlekedés, miért rossz a harcrendszer, miért rossz a mozgás stb. Ezek szerintem egzakt dolgok, ott vannak a felvételek, a clumsy harcrendszerre, irányításra, senki nem mondhatja, hogy hát az a világ legjobbjai közé tartozik. A fejlődési rendszer is elég bland, azt is kiemelik sokszor, hogy nem túl izgalmas, semmi olyan nincs benne, amitől a világ legjobb fejlődési rendszere lenne.
Ha már mechanikai dolgok, engem zavar hogy a gameplayt megszakítják az átvezetők pl. amikor megölök egy nagy szörnyet, mondjuk Griffet, de az egy küldetéshez tartozott, akkor nem engedi a játék, hogy kilootoljam a tetemet, hanem instant megszakad a gameplay és jön az átvezető, hogy mondjuk Triss mellémlép és eltereportál minket valahová.... ilyenkor nézek, hogy WTF? hát ott a loot a tetemben és a játék nem adott lehetőséget rá, hogy kivegyem.... és csomó ilyen van, amikor én még mondjuk harcolok éppen vagy lootolnék, de jön egy átvezető mert pont beléptem a script hatókörébe és hirtelen az engem üldöző szörnyek eltűnnek vagy megy tovább a story és nem tudok lootolni.
A Ciri irányítós részek is pl. teljesen kidobnak a játék folyamatosságából, minek kell Cirit irányítanom arra az 1 percre az egyik visszaemlékezésben, amikor menekül lovon az őrség elől? egyenes szakaszon kell futni a lóval majd jön egy átvezető és ennyi... ezek tök felesleges részek, eleve semmi közöm Cirihez nem én határoztam meg a felszerelését, nem én fejlődtem vele, minek kell egy előre megadott NPC karaktert irányítgatnom előre behatárolt szakaszokon? ezeket meg lehetett volna oldani valami szép rajzolt átvezető formájában, ahogyan elmesélik éppen mit élt át Ciri.. tök zavaró őt irányítani.
Még kitérhetnék a harcrendszerre is ilyen mélységben, de a lényeg szerintem érthető, egyszerűen nem elég precíz a játék, csak össze vissza sodródsz a történettel, hatalmas világa és a könyves háttér miatt szövegkönyve van a játéknak, de mechanikai szinten egy Two Worlds szintjén van. Nekem ez a bajom vele és lehet tapasztaltabb vagyok sok játékosnál vagy nem tudom, de úgy látszik ezeket a dolgokat sokat egyáltalán nem veszik észre csak a történetet nézik, meg hogy milyen fasza Witchernek lenni.
Nálam minden gameplay szinten kezdődik, ha az nincs rendben, akkor lehet akármilyen story lásd Bioshock infinite, semmit nem fog érni mint játék. Ha storyt akarok megnézem a sorozatot vagy játszok Beyond Two Soulst, de egy akció rpg számomra akkor jó, ha feszes és konzisztens játékmechanikákkal rendelkezik, amire csak hab a tortán egy jó történet. Mondjuk itt a történettől sem vagyok annyira elájulva, elvan vele az ember, de igazából végig Cirit kergetjük, közben rengeteg ember személyes problémáival találkozunk, ami hol érdekes hol nem, szóval nem tudom ebben is mi olyan eszméletlen jó. A Novigradi bűnbandák belső ügyeit kimondottan untam, meg amikor nagyon politizálnak.
Ja és még ott vannak sokszor a párbeszédek választási lehetőségei, amiknél tök nem tudni sok esetben, hogy mi lesz a következmény, de valamire ráböksz gondolván, hogy mit mond Geralt, erre valami tök más dologra fut ki a mondandója....
[ Szerkesztve ]
-
Biga123
addikt
válasz Yodamest #22813 üzenetére
Tök jogos amit írsz, csakhát a rajongás mindíg egy szubjektív dolog. Te meg jogos objektív érveket hozol fel. Nekem kb a W3 volt az első rpg-m ( ha a diablo 2 t nem számoljuk) de engem játék mêg ennyire nem szippantott be. Talán a dead space anno. De pl azt eszem ágában nem volt újrajátszani, és úgy általában semmit se. Ezt meg már másodszor tolom, és lesz még. Viszont a könyvek annyira nem vittek el, vannak részek amit legszivesebben átlapoznék. De a játékot imádom. És ugye érzésekről nincs értelme vitázni. De engem inkább mindíg a sztori visz el.
[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
sith7
nagyúr
Ha én Series S - n , 1080p megjelenítőn fogom elkezdeni a játékot, akkor nekem felesleges lenne a nextgen patch - re várni, ugye ?
-
Silverboy
aktív tag
válasz Yodamest #22813 üzenetére
Egy kis megjegyzés:
Előszőr is repüljünk vissza 6-7 évet. Ebben az évben jelent meg a Witcher 3, GTA5, Life is Strange, előző évben a Dragon Age 3, Wolfenstein: TNO, Middle Earth: Shadow of Mordor
Mondjuk azt ezek az évek történet orientált játékokról szóltak, nekem a mai napig elegem van az olyan játékokból, ahol hiperszuper polírozott gameplay van és értékelhetetlen történet, kettő együtt kéz a kézben kell járnia, és nem kell polír paszta mind a kettőn elég ha megütik a "GOOD" mércét, és beemelkedik a CultClassic kategóriába. Witcher is ilyen. Nem tökéletes, a sok kis részlet, a remek karakterek, a jó szinkron, a grafika, a történet, animációk, az elsajátítható harcrendszer (Dark Souls... még mindig rémálmaim vannak tőle...), maga a koherens mechanika. 100/85
Második, hogy a mai kor szemével nézel vissza egy közel 7 éves produktumra, Tudod akkor mivel mérték össze? Skyrimmal, ami akkor volt 4 éves (Hú idén 10 éves a Skyrim öregedem nagyon). Ló közlekedését nagyjából megoldották, sokkal roszabb volt, semmivel sem rosszabb mint egy DA:I vagy a Skyrimban (megkockáztatom jobb is) lévő.
Harcrendszer/Mozgás/Képességfa
Se DA:I se ME:Shadow os Mordor nem volt összetettebb, Skyrim is azért volt annyira komplex mert hozta az elődeiből tovább (Oblivion komplexitását pl a Skyrim megse közelítí, képességek terén). Harcrendszer pont olyan ami könnyen megtanulható, de nehéz a mesterévé lenni, főleg DM nehézségen, Potizni kell, Olajozni kell, Jeleket kell használni. Nem egy Dark Souls, de leizzadsz, néha napján.Látom, nem igen játszottál az elődökkel sem, sőt könyvet sem olvastál Sapkowski-tól (semmi gond, másik nézőpont ).
Tény, vannak benne nagyon töltelék küldetések, ezt sokan hangot is adtak neki, illetve sokak szerint elnyújtott (de mind kivan dolgozva, legalább). De ez még mindig egy RPG (role-playing game), ha feszes tempojú estimesét szeretnék letöltöm a CallofDuty aktuális részét és végig futok rajta 7 óra alatt és függöny. Jó történet, polírozott játékmenet.Én egy RPG-ben szeretnék elméjülni a világában, olvasni, beszélgetni a karakterekkel, segíteni vagy hátráltatni őket, miközben szépen lassan kibontakozik az egész játék (White Or. pl. nagyon jó bevezető lett). Az ilyen mellékes dolgok miat RPG az RPG nem azért mert Skilltree van benne hanem, mert én döntöm el mit csinálok, s hogyan.
Mass Effect 1 része, volt a feléig vontatot... de az nagyon. Skyrimnál pl. ez pont sokaknak hátrány, hogy nincs kapaszkodó, ott a világ, de elengedi a kezed csinálj amit akarsz, de nem terel folyosóra mint a Mass Effect. Witcher meg éppen a kettő között szambázik mérnöki pontossággal szerintem.
Párbeszédekkel nem volt gondom, szerintem érthető, nem úgy mint a Mass Effect (Jó-Rossz-Információ-Agresszív Információ)... Persze nem egy Kotor 1 vagy 2... .
"A Ciri irányítós részek..." Ezzel viszont teljes mértékben egyetértek.
Politika amúgy mint a valóságban, úgy a játékokban is szerves része a dolgoknak. Gondoljunk csak a Witcher Háborújára (Roche - Radovid - Emyr -> Boszorkányok -> Boszorkány üldözés, pontokban kapcsolódik az összes)
"Nálam minden gameplay szinten kezdődik, ha az nincs rendben, akkor lehet akármilyen story lásd Bioshock infinite, semmit nem fog érni mint játék."
Megválaszoltad magadnak.Egy RPG játékhoz, türelem és idő kell. Akik végig akarnak rohanni mint egy CallofDuty-n akkor a műfaj nem nekik való (nem támadás).
Ne próbálkozz egy Divinityvel vagy Pillarral, esetleg Tyrannyval vagy Baldurs Gate-el, mert sikítófrászt fogsz tőle kapni. (Jó tanács ).
---
Csak egy kérdés, mert lehet én vagyok tudatlan:
Teljesen off, 15 éve játszom és 15 éve asztali szerepjátékozom, definiálnád az Akció RPG-t mint stílust akár példával?#22815 Deck
Ezért tettem fel a kérdést, akkor nem csak bennem fogalmazódott ez meg[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Silverboy
aktív tag
válasz sp8787 #22819 üzenetére
Kitalálom GTA5 ?
Ne kezdjünk flamewart, volt elég részem CP2077 topikban.
Maradjunk annyiban semelyik sem középszerű, és mind a 2 80+ alkotás . Csak két külön kategóriában.[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
s1ckness
kezdő
válasz Yodamest #22813 üzenetére
Érdekes, amiket írsz, én imádtam a játékot. Amikor először végigjátszottam (PC), nekem a legnagyobb gondom a 2-3 óránkénti crasheléssel volt. Azóta ezt megoldották.
A harcrendszer sosem volt egy Dark Souls, de ha összehasonlítod az első két Witcher harcrendszerével, mérföldekkel jobb és teljesen élvezhető. Nekem nem voltak ilyen lootolással kapcsolatos gondjaim, amiket leírsz. Az egyetlen eset, amire emlékszem, hogy nem tudsz lootolni, az a ghoulok / banditák által megszállt faluk kipucolásakor van. Akkor tényleg rögtön jön az animáció, hogy visszatér a nép és a lootodnak annyi.
A sztori szerintem teljesen rendben van. Ami viszont magasan kiemeli a többi RPG közül (még manapság is) az a mellékküldetések kidolgozottsága. Más játékokban a sidequestek általában érezhetően egyszerűbbek, kevésbé mélyek a fő szálhoz képest. Itt viszont olyan mellékszálakkal találkozhatsz, amelyek mögött más játékok fő kampányai is elbújhatnak.
Aztán ott van még a különböző witcher szettek összegyűjtése, a nagyszerű gwent (imádtam azt is), a felejthetetlen karakterek és a "kövesd a nyomokat" részek, amit sose tudtam megunni.
De lehet, hogy rajongó vagyok és nem látom tisztán. Mindenesetre ha jön hozzá nextgen patch PS5-re, megveszem konzolra is.
-
Silverboy
aktív tag
, "nem hülye vagyok, csak mosolygós"
BB nálam Big Brother-t jelent Orwell után szabadonDe hát a GTA5 így meg úgy meg amúgy meg milyen "sz*r" a CP/Witcher (helyetesítsél ide bármit) réteg is van.
CP-vel az volt a fő gond, ahogy észrevettem, hogy mindenki végigrohant rajta, na úgy persze, hogy sz*r főleg, hogy itthon nagyon kevesen ismerik a világát, ott a main side questek nagyon kapcsolódtak a fő történethez, azzal nyitod ki a befejezéseket. Illetve ott, hogy képbe legyél olvasni kell a shardokat, Terminálokat... (Nah meg divat mindent fikázni 2-3 éve... )
Witcherben is btw. nem mindegy, hogy döntesz, mit hagysz ki, Redánia vs Nilfgaard háború kimenetele pl., csak a witcherben van 3 main befejezés (Ciri) + 30 féle egyéb
CP-ben meg van 5 befejezés, eddig.
#22823 s1ckness
"2-3 óránkénti crash"
Jobban jártál 1.0 - 1.12 nekem fél óránként ki crashelt
CDPR[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
TheNewDawn
addikt
válasz Yodamest #22813 üzenetére
A harcrendszer az konkrétan a legggyengébb része messze a játéknak, mondjuk szarnak még azt se mondanám, olyan 6/10 et adnék rá. De nyilván ha valakinek az fontos, semmi más, akkor annak nem fog bejönni. Nálam minden egyes játékban egyetlen dolog számít szinte csak döntő mértékben ( persze a többi is csak kisebb mértékben)
Hogy konkrétan beszippant-e az adott game és megvan e az a hangulat és atmoszféra story stb ami kell, vagy nincs. Ha megvan akkor minden mástól eltekintve élvezni és szeretni fogom, ha meg nincs, akkor lehet 100/100 as harcrendszer, csilivili übergrafika meg minden is, engem abszolút hidegen fog hagyni és soha életbe nem fogom végigjátszani.
De amúgy könyvek meg előző részek meg minden előismeret nélkül belevágni hát.... Az kicsit olyan mintha valaki elkezdené megnézni a Trónók Harca mondjuk egy random középső évadát ( legyen mondjuk az 5. a többség szerint az lett a legjobb) úgy, hogy se az előzőket, se az utána levőket nem látta, és nem tud semmit a világról, kb azt fogja mondani hogy ez mi a fos , érdektelen szar, ki mit akar stb.
De mondom megértem az álláspontod, minden is szubjektív, kicsit olyan ez, mint mondjuk ha megkérdeznénk hogy ki a világ legjobb nője próbálva objektív szempontok szerint értékelni és mondjuk 20% szavazatai szerint nyerne valaki. Attól még a másik 80% szerint biztosan túl kicsi /nagy a melle, segge, túl keskeny/széles az arca, stb.
-
Silverboy
aktív tag
Én semmit, és "herótom" van a fullra "elbutuló?" /helyetesísd be más szót, én nem találtam hírtelen/" ~ gaming/social térből..., Saját vélemény is már ritkaszámba megy, mindenki böffenti vissza az aktuális streamercsávó/csaj gondolatait aki 3 óra alatt kitolta "insert game title" -t.
Amúgy meg BR-re van tömeg igény, 1 BR van amivel játszom az a Tarkov ~ de igazából az se BR kimondottan.
"PS-en az emberek 30%-a fejezi be az alapjátékot. (GOTY verzió)"
Azért az durca[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Yodamest
addikt
Köszönöm az intelligens válaszokat, a célom továbbra is hogy megértsük egymás álláspontját, ennek fényében válaszolgatnék a felmerülő állításokra/kérdésekre:
-először is úgy veszem észre, hogy a legtöbben akik rajongtok a játékért a könyveket is olvastátok, nyilván az más fényben tüntetheti fel a dolgokat, nekem nincs könyves előéletem a játékkal kapcsolatban csak azt látom, amit a játék ad
-az hogy belekötök mindenbe és nem akarom élvezni szimplán nem igaz, steam szerint 140 órám van a játékban, már nem először jutok el az alapjáték végéig, én mindent megtettem, hogy szeressem, mert elképesztő szépnek tartom a grafikát és a világát, de maga a gameplay és a történet nekem közepes bármit csinálok
-az hogy 7 éves játék meg hasonlók, semmit nem számít, kedvenc játékaim a souls széria és a bloodborne és azok sem mai játékok, de bármikor újrajátszom őket
-talán itt a végén hangzott el az igazság, sickness tollából, engem lehet a from játékok tönkretettek ilyen téren, túl magas a mérce már nálam, azoknak egyszerűen annyira jó harcrendszere van, nyilván nem attól lesz "jó" a witcher 3 harcrendszere, hogy jobb mint a skyrimé vagy a witcher 1-ben lévőnél, mert azok még rosszabbak, szóval nem a rosszhoz képest kell nézni, hanem egy jobbhoz képest látni, hogy ez gyenge
De alapvető meglátásom, amit így leszűrtem sokszor, hogy általában akik szeretik a BB-t vagy a többi from játékot azok nem szeretik a witcher-t, pont azért, mert látják a gyengéit. Viszont, aki sose játszott from játékkal, nem ismeri őket vagy beletett 2-3 órát és kukázta az nem fogja tudni, hogy miért gyenge a witcher harcrendszere meg úgy általában az egész mechanikája.
Végül, hogy mi számomra a jó akció rpg? Horizon Zero Dawn, Soulsborne széria, Shadow of Mordor/War, Monster Hunter World, amik így eszembe jutnak. Talán pont ez is a közös bennük, hogy valahogy kidolgozottabb, feszesebb, precízebb harcrendszerük van.
-
Deck
titán
válasz Yodamest #22830 üzenetére
Én játszottam a Souls játékokkal, a Witcher 3-al is. Látod a souls gamek hibáit is? Az az annyira jó harcrendszer amire hivatkozol nem igaz náluk. Minek van a legjobb harcrendszere akkor? Egyértelműen a Nioh-nak. Oda-vissza veri a souls gameket mindenbe. Semmi gond igazából a W3 harcrendszerével, nem a legjobb de nem is rossz.
Demon's Souls-ot csak kipróbáltam de már nincs kedvem hozzá. El is adtam.MHW? Na annak is aztán...
[ Szerkesztve ]
PS5
-
Yodamest
addikt
Látom a hibáit a soulsoknak is, az mhw-nek is ugyan úgy, de most nem akarom ide azokat kifejteni. Viszont a harcrendszerük az a pontjuk, ami miatt gyakorlatilag ott vannak ahol, az a selling pointjuk, abba nem lehet belekötni. Lehet neked nem jött be, de attól még az a legkidolgozottabb elemük, mhw-ben is te jó ég milyen mélysége van egy adott fegyvernek.... hónapokig lehet betanulni és még akkor is tud újat mutatni annyira mély.
-
Silverboy
aktív tag
válasz Yodamest #22830 üzenetére
Nem vártam ilyen szintű választ meglepődtem (ritka), respect, és örülök ami a publikumnak szolt, nem vetted magadra .
Sekiro vonal fele kellet volna elmozdulni nem a Witcher és egyéb, klasszikus harcrendszerű játékok felé, De próbáld meg kivenni a harcrendszeri és egyéb souls elvárásokat, és csak élvezni a játékot, hogy beszívjon a flow, nyugiba, egy jó sőr mellet, garantálom más játékot fogsz kapni. (Inkább tanács, ha megpróbálnád), Witcher 3-hoz nem kell a könyvek, meg előzmény, de akkor olvasni és beszélgetni kell keményen mivel minden elvan magyarázva mi, hogy történet ezelőtt, ráadásul "Dandelion" tollából, néha olyan poénok vannak elrejtve egy egy bejegyzésnél, különben hézagos lesz a konklúzió.
Érdekes mint, ha egy tükörkép lennél, én pont ezeket nem bírtam.
Mass Effect, KOTOR, Witcher, Elder Scrolls, Cyberpunk, Dragon AgeHorizon Zero Dawn, az egyedüli közös
Ha megnézzük a két metszetett akkor nem a harc rendszer a fő pillér, hanem a tempo, az "én" játékaim lassabbak, ráérősebbek, elveszősebbek.
Sekiro, Tsushima, Nioh fog neked igazán bejönni szerintem, pörgösebb, nehezebb, soulsosabb.
#22829 Deck
Jár a sőr, eltaláltad[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
TheNewDawn
addikt
válasz Yodamest #22830 üzenetére
Már elmondtam erre a megoldást: Játszd ki legalább a Witcher 1 és 2 őt, és tedd a legnehezebb fokozatra a 3 at, és persze játszd ki mindegyik DLC t.
Most őszintén, ha megnézzél úgy egy filmet, vagy olvasnál egy könyvet, hogy a végével kezded, majd ezt tudván kezdenéd előlről, akkor hogyan tetszene ?Én szerintem a Soulslike játékokat, Jedi Fallen Ordert is, Hollow Knightot és a Dark Souls 2-3 at is ( 1 et nem játszottam mert 20 euróért nem vagyok hajlandó megvenni egy 10 éves játékot szóval a bandai bekaphatja )
És így imádom a Witchert, azzal együtt, hogy mint mondtam, valóban a harcrendszere egy jó közepes, a nehézségi szintje meg elég gagyi sajnos, de azért legnehezebb fokozaton főleg a DLC k be meg lehet izzadni, valamiért az sokkal sokkal nehezebb lett mint az alapjáték. Plusz mind a kettőnek a storyja is ráver az alapjátékra
-
Yodamest
addikt
válasz Silverboy #22835 üzenetére
Egyébként igen a harcokon kívül ott van a tempo, én annyira nem vagyok ilyen minden NPC-hez odamenős, beszélgetős fajta, nem olvasgatom el a felvehető könyveket, jegyzeteket, egyszerűen nincs türelmem hosszú oldalakat végigolvasni a játékban, amik istentudja hová bővítik a történetet. (céltalan olvasás) A bestináriumot megnézem, hogy mi jó 1-1 szörny ellen, a párbeszédeket nyilván meghallgatom, de nekem túl sok már ennyi szöveges tartalom.
Horizon talán pont ezért is annyira jó helyen van, mert van egy baromi jó története, de nem kell hozzá folyamatosan olvasgatni, hanem olyan 70-30 arányban korrelál az akcióval. A witchernél szerintem pont fordítva van, 70 a történet és az azt mélyítő szöveges tartalom és 30 az akció része. Sekiroval még annyi, hogy végigtoltam, ismerem, de nem jött be, az már nem rpg, hanem egy cső ritmusjáték, nem az én műfajom már. Ja tényleg a Jedi Fallen Order is nagyon jó azt kifelejtettem!
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz #32839680 #22841 üzenetére
Nioh 1-et eltoltam majdnem a végéig, utolsó boss előtt elfogyott a türelmem, nekem nem adta annyira. Lehet már túl japán volt nekem, az ennyire gyors, japános stílus már nem jön be, a soulsok, bloodborne pont azért jók, mert japán fejlesztőktől nyugati piacra szánt játékok, én jobban éreztem azoknak a flow-ját. Illetve hát az atmoszféra-építés az fényévekkel jobb a from játékaiban, Nioh azért eléggé önismétlő egy idő után, a helyszínek sem annyira különlegesek, emlékezetesek.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Yodamest #22840 üzenetére
" én annyira nem vagyok ilyen minden NPC-hez odamenős, beszélgetős fajta, nem olvasgatom el a felvehető könyveket, jegyzeteket, egyszerűen nincs türelmem hosszú oldalakat végigolvasni a játékban, amik istentudja hová bővítik a történetet. (céltalan olvasás)"
Akkor ennyi. Neked magával az RPG műfajjal van bajod - mert annak pontosan az a lényege, amit leírtál. Minden, csak nem "céltalan olvasás". Egy Baldur's Gate, egy KotOR, egy Morrowind, egy Mass Effect 1 (a 2 és 3. már nem annyira) vagy épp a három Witcher játék - ezek értelmezhetetlenek, játszhatatlanok a fentiek nélkül.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Deck
titán
-
s1ckness
kezdő
Azért hasonlítottam a Witcher 3 harcrendszerét a régebbi játékokéhoz, mert amikor megjelent, azokkal kellett versenyeznie és akkor semmi kivetnivaló nem volt benne. Nyilván utólag fel tudunk sorolni pár játékot, ami ebben jobb.
A Souls játékok harcrendszere nincs túlbonyolítva, viszont maximálisan precíz és mindig azt csinálja, amit elvársz tőle. És ahhoz képest, hogy egyszerű, elég sokáig tart megtanulni a tökéletes parryzést, a backstab-eket, stb.
A Horizon Zero Dawn-t most vettem meg pár napja, és imádom. Esélyes, hogy az egyik all-time kedvenc játékom lesz, pedig még csak most jutottam el Meridian-ba, szóval gondolom a sztori nagy része még hátra van. Brutálisan jó a harcrendszer is, nagyon intenzív és tökéletesen eltalálták a kontrolleres irányítást. Meg úgy összességében ez a grafika és ez a környezet, az őskor, ahogy keveredik a high-tech gépekkel, zseniális.
-
Biga123
addikt
Amúgy most elég anyagot adtunk Yodamest nek
"számomra már ilyen társadalomkritikába/vizsgálatba csapott át" lehet ennyi volt a cél a kommenttel.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Deck
titán
Hogy, egy kis ON is menjen. Vettem egy steelbookot ami nagyon megtetszett, jól mutat a polcon: [kép] (netes kép de ugyanígy néz ki)
[ Szerkesztve ]
PS5
-
Yodamest
addikt
válasz GypsFulvus2 #22843 üzenetére
Igen voltaképp mondhatni nem vagyok ez a classic keményvonalas RPG-s, de az RPG is több dologból áll össze, ezek azért átmenetes dolgok. Tehát a nagy nyílt élő-lélegző világ az tetszik nagyon, a felfedezés, szintlépés, fokozatos erősödés, build-path, skill-tree ezeket a dolgokat szeretem nagyon, sőt igénylem is. A túl sok párbeszédpanelt nem csípem, ezért nem is divinity original sin-ezek, pedig az is egy nagyon jó játéknak van elkönyvelve.
Még annyi, hogy a "céltalan olvasást" nem negatív értelemben értettem, azt próbáltam kifejezni, hogy olyan olvasást értek ezalatt, amikor nem egy konkrét célért olvasok lásd bestinárium, hogy legyőzzek egy szörnyet vagy amikor bejátszott videó van, hanem csak elkezdek egy "Jani és a padlás titka" című kitépett oldalt, de nem tudom mi célból olvasom, csak olvasom hátha találok benne valami érdekeset, szóval ennyire már nem szeretek belemenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- -31% ÚJ BONTATLAN Lenovo Legion 5 Pro:R7 6800H,16GB DDR5,1TB,16" QHD+ 500nit 100% sRGB,RTX 3070 150W
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest