Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kvelstadt

    veterán

    válasz pepe860 #31 üzenetére

    Ami tényleg pozitívum az a block rendszer. Azt nagyon éltem.
    Már alapból a játek atmoszférája holtan érkezett.
    Az első részben már ott hangulat volt hogy hibás programkódokból rajlzolódott ki a deck13 logo.
    Aztán ott volt a motiváció hogy a hősünk miért akart ott dolgozni.
    Ezután pedig az a bezártság érzés ami akor is körül vett mikor kint voltam, merthogy ezt a területet nem lehetett csak úgy elhagyni.
    Ehhez képest a 2ben első körben meg se kapom mi volt a repülőn de mikor ng+ban megkapom ott sem éreztem.több kötődést a kicsajhoz.

    Pályadizájn: Na az nálam elverzett az elsőhöz képest.
    Itt sokkal több medbay volt és emiatt nem volt annyira jó az útvonaltervezés és a shortcutok mint az elsőben.
    Maga a város is egy jellegtelen romhalmaz amibe belefaragták a palyát. Az első részben azért még sok minden ép volt és azt éreztem hogyaz a hely tényleg meg van építve és az utak és járatoknak tényleg megvan a funkciója.
    Itt meg úgy voltak omolva a falak és borupva a jármüvek hogy kirajzoljanak egy útvonalat.

    Játékmechanikák:
    Ezek a kék fény liftek nekem inkább gagyik voltak mint futurisztikusak. A potion rendszer sem adta.
    Azt értem hogy nincs megkötve a kezem ha kifigytam mert ha ütök tudok még szerezni de ez vissza is nyalt mikor bosshoz ment be az ember 1potionnal.
    Üthetnék emberekwt boss előtt de minden körben minden próba előtt? Kösz nem.
    A régi rendszer jibban tetszett. Ott az implantokkal is jobban lehetett balanceolni. Kiveszek egy hp-t mert most stamina jobban kell stb. Itt valamiről mondj le ha más kell.
    Ez a material visszabontás sem tetszett. Nemtom mi indokolta, de nekem úgy tűnik m8ntha csak azért változtattak volna dolgokon mert ez a 2 és legyen változás még ha az nem is fejlődés.

    Bossok
    Kicsi dzsoni nem volt rosz de még jobb let volna ha nem spoilerezik el a boritón és minden videóba meg mindenhol ami kijöt megjelenés előtt, és én csak egy két videót néztem meg direkt.
    Az Eli viszont nekem ilyen storyval megindokolt ötlettelen újrahasznosított boss volt.
    Komolyan az a kihívás hogy ha tudok blokkolni akkor odaspamel egy másik enemit turettel? Ez olcsó, nem ötlet.
    Legközelebb meg rögtön két ellenfél? Ez nem kihívás hanem olcsó szopatás.
    Továbbá én az elsőben imádtam a fertőzött gép bossokat akik csak valami gépek voltak a surge előtt.
    A final boss is wtf volt. Na az egy ötletes eli boss volt. Csak játékot tévesztett. Nemtom hogy jött ide a pancélos angyal. Egy dark soulsba simán befért volna de itt nekem elütött ettől az exoskeletonos modern világtól.

    Most igy hirtelen ennyi. Haragszom a készitőkre mert sokkal jobb játék lehetett volna. Végigjátszottam és miután nem elfogadtam de mwgszoktam a változásokat már egész jót játszottam.

    Leszedtem az elsőt hogy havernak megmutassam, hátha tetszik neki. Első bossig elmentem úgy hogy minden bejárhatót bejártam és tökre élveztem. Csak a directional block az ami jó lett volna ebben is.

    Szóval nem mondom hogy roszabb játék lett mint az elôdje. Csak azt mondom hogy számomra lett roszabb.

    [ Szerkesztve ]

    "Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

Új hozzászólás Aktív témák