- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kvelstadt
veterán
válasz atainprison #6 üzenetére
Ne fáradj. Ez a divat. Mindent hasonlítani kell.
Én úgy vagyok hogy ez most megjelent és lesz.rom minél jobb meg minél nem. Vártam a második részt, játszani fogom és pont.
S persze majd jövök ide, csak még pörög a remnant platináig meg a zelda."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Szevasztok. Végigvittem a játékot és jöttem kicsit beszélgetni, eszmét cserélni.
Nekem nagyon nem tetszett ez a második rész és nagyon haragszom a készitőkre mert vannak pillanazai és olyan jó lehehetett volna."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Ami tényleg pozitívum az a block rendszer. Azt nagyon éltem.
Már alapból a játek atmoszférája holtan érkezett.
Az első részben már ott hangulat volt hogy hibás programkódokból rajlzolódott ki a deck13 logo.
Aztán ott volt a motiváció hogy a hősünk miért akart ott dolgozni.
Ezután pedig az a bezártság érzés ami akor is körül vett mikor kint voltam, merthogy ezt a területet nem lehetett csak úgy elhagyni.
Ehhez képest a 2ben első körben meg se kapom mi volt a repülőn de mikor ng+ban megkapom ott sem éreztem.több kötődést a kicsajhoz.Pályadizájn: Na az nálam elverzett az elsőhöz képest.
Itt sokkal több medbay volt és emiatt nem volt annyira jó az útvonaltervezés és a shortcutok mint az elsőben.
Maga a város is egy jellegtelen romhalmaz amibe belefaragták a palyát. Az első részben azért még sok minden ép volt és azt éreztem hogyaz a hely tényleg meg van építve és az utak és járatoknak tényleg megvan a funkciója.
Itt meg úgy voltak omolva a falak és borupva a jármüvek hogy kirajzoljanak egy útvonalat.Játékmechanikák:
Ezek a kék fény liftek nekem inkább gagyik voltak mint futurisztikusak. A potion rendszer sem adta.
Azt értem hogy nincs megkötve a kezem ha kifigytam mert ha ütök tudok még szerezni de ez vissza is nyalt mikor bosshoz ment be az ember 1potionnal.
Üthetnék emberekwt boss előtt de minden körben minden próba előtt? Kösz nem.
A régi rendszer jibban tetszett. Ott az implantokkal is jobban lehetett balanceolni. Kiveszek egy hp-t mert most stamina jobban kell stb. Itt valamiről mondj le ha más kell.
Ez a material visszabontás sem tetszett. Nemtom mi indokolta, de nekem úgy tűnik m8ntha csak azért változtattak volna dolgokon mert ez a 2 és legyen változás még ha az nem is fejlődés.Bossok
Kicsi dzsoni nem volt rosz de még jobb let volna ha nem spoilerezik el a boritón és minden videóba meg mindenhol ami kijöt megjelenés előtt, és én csak egy két videót néztem meg direkt.
Az Eli viszont nekem ilyen storyval megindokolt ötlettelen újrahasznosított boss volt.
Komolyan az a kihívás hogy ha tudok blokkolni akkor odaspamel egy másik enemit turettel? Ez olcsó, nem ötlet.
Legközelebb meg rögtön két ellenfél? Ez nem kihívás hanem olcsó szopatás.
Továbbá én az elsőben imádtam a fertőzött gép bossokat akik csak valami gépek voltak a surge előtt.
A final boss is wtf volt. Na az egy ötletes eli boss volt. Csak játékot tévesztett. Nemtom hogy jött ide a pancélos angyal. Egy dark soulsba simán befért volna de itt nekem elütött ettől az exoskeletonos modern világtól.Most igy hirtelen ennyi. Haragszom a készitőkre mert sokkal jobb játék lehetett volna. Végigjátszottam és miután nem elfogadtam de mwgszoktam a változásokat már egész jót játszottam.
Leszedtem az elsőt hogy havernak megmutassam, hátha tetszik neki. Első bossig elmentem úgy hogy minden bejárhatót bejártam és tökre élveztem. Csak a directional block az ami jó lett volna ebben is.
Szóval nem mondom hogy roszabb játék lett mint az elôdje. Csak azt mondom hogy számomra lett roszabb.
[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Shadowguard #39 üzenetére
Ez is igaz. Talán delverrel szívtam legtöbbet de elvoltam a tüzes robottal is.
Celeste lejöt vagy 4 próbából. Elég sok támadását tudtam bl9ck9lni és onnantól kapta."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Shadowguard #41 üzenetére
Ng+ba már kezelhetőbb a játék. Az eleje kicsit nagyot sebez de aztán már jól lehet haladni. Bossok is sokkal könnyebbek így hogy már ismerjük a mozgásukat.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Shadowguard #43 üzenetére
Én iy scavengerbe mentem.sokáig. végén szedtem ki azt az ufó settet meg a bloody proteust.
Olyan nekem is volt hogy sokkal erősebb serben is szétkapott egy senki mob mert elbíztam magam."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Az a játék kb semmit nem fejlődött grafikailag de maximum egy picit és ide peccs meg updét kevés is lenne.
Egyébként én slimen játszottam és simán játszható volt ott is. Persze az is benne van hogy én nem vagyok annyira érzékeny a dropokra és a grafikára."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"