- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázzs
senior tag
válasz Kapanyél #311 üzenetére
Amire tudok válaszolok:
- teslafi-hez kell egy regisztráció - bankkártyás - és annyi, onnantól rengeteg plusz adatot fogsz látni mindenről is,
- csak az sr-ben van gyengébb hifi, szóval Neked is jó hifid van,
- fényszórókat ne babráld, van menüben kalibrálás, volt aki hozzányúlt és mehetett a szervízbe beállítani,
- tetőablak nem sötétedik és nem világosodik, az olyan (gondolom gyári),
- menetközben nézni bármit is veszélyes lehet, ezért nem engedélyezik, ha nagyon kell vehetsz 300+ ezerét hátsó mini kijelzőt (tesland.hu), de kicsi és drága, én nem vennék, beszélgessetek
- profilok minden egyedi beállítást megjegyeznek (ülés, tükör stb.), rádiót nem tudom,Tuning: nincs, de egy led-es belső világításon gondolkodom (sr belül elég sötét)
-
Zsoltika25
csendes tag
válasz Kapanyél #390 üzenetére
A hőszivattyú típushiba ezeknél? Tisztában vagyok vele, hogy mindennel lehet gond, volt egy pár autóm. Csak most kb olyan érzés ez mint amikor Range Roverom volt, ameddig megy addig hatalmas élmény, és ahhoz, hogy mindig menjen zsebbe nyúlós. És már nem bízok benne, ha most megált akkor ezt eljátszhatja máskor is. Amúgy pont be volt tervezve a csere Y-ra. Szerintem hamarabb meglépem mint terveztem.
-
Shadowbull
addikt
válasz Kapanyél #480 üzenetére
Tudni nem tudtam, de sejtettem. Bemasolom az idevágó részt, kábé másfél -két éve írt hosszabb írás része:
A legnagyobb kockázat szerintem az hogy a működési paraméterek nagyon szűk tartományban lesznek csak stabilak. Olvadék hőmérséklet, szerszám hőmérséklet, befecskendezési nyomás, ezeknek mindig egy szűk tartományban kell mozogniuk, mert ha elmászik bármelyik, esetleg kombinálódik egy ötvözet-ingadozással akkor máris jönnek a hibák. Zárványok, repedések. Kőkemény technológiai fegyelem kell hozzá hogy ez ne történjen meg, és az nem a Tesla erőssége. Lehet nem az elején jön, hanem mondjuk a második évben, amikor már kopottak a gépek, a szerszámok, koszolodik a környezet, stb. Na ekkor fordulhat elő hogy akár tömegesen is rejtett hibákkal gyártsanak, amiknek messze menő következményei lehetnek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
h1mpi
nagyúr
válasz Kapanyél #549 üzenetére
Nekem utcán áll napközben és max. 1%-ot veszít sentry nélkül. 2023-as MY LR, de a M3 LFP is ilyen. Ha neked lemegy 10%-ot, akkor ott valami be akadt. Vagy egy külső alkalmazás vagy az autóban valami. Soft resetet próbálj meg először és nézd meg az energia menüben mi szívja le így.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
h1mpi
nagyúr
válasz Kapanyél #551 üzenetére
Egyszerű a matek, ha 78-as nettó akkud van és 21-et eszik pályán, akkor nekem hiába ír ki 524 km-t kiröhögöm, mert 78/21-el az 371 km. Én teszteltem nyáron és a becsült km csak akkor válik valóssá, ha 13,4 kWh/100 km a fogyasztásod. Felette már ordas nagy kamu. Esetleg a fogyasztás menü live funkciója segít valamelyest tisztán látni.
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
mazsi
senior tag
válasz Kapanyél #554 üzenetére
Az előfűtés óránként 2-3% fogyasztás, de teljes óránként. A kihűlt akksi ennél kevesebb, de az csak ideiglenes veszteség, mert visszamelegedve kinyerhető..A téli fogyasztás 15-20% alatti növekedést hoz - hülyeség a 40% nálad. Olyan autónál láttam ilyen fogyasztást ahol a szerviz elfelejtette az alsó és felső szigetelést viszzarakni, de az feltűnne.
A kocsim nonstop online, 6 program trackeli felváltva, de még ez is csak óránként negyed százalék merülést tud összehozni. Német hegyek között másfél százalékot merült 14 óra alatt épp.
Az ODB csatlakozó pont az ilyen vajákos elméletek megelőzésére tökéletes.A kilométeres kijelzést perdg inkább hanyagold, mert az ugyanúgy napi kétszer lesz pontos egy percben keresztül, mint a betonnal kibélelt órák Viszont bármelyik Teslának 2 perc alatt tudom felezni a hatótávját 2 percen belül, ha távolságot jelez ki.
Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.
-
mazsi
senior tag
válasz Kapanyél #558 üzenetére
Lehet szidni a rendszert, vagy át tudod állítani a kijelzőt százalékra. A km kijelzés a noobok miatt van, ugyanolyan virtuális szám, mint robbanó motor esetén
Hétvégén vezetem 1500 km-t -15 fokban. Most először volt 20% feletti fogyasztásom a hőmérséklet miatt, bár ebbe bezavar a 4000m szintkülönbség is.
Én is morognék a 110 feletti fogyasztásnövekedés ütemén, vagy hogy 240 felett csak lejtőn lehet menni vele
Nem hibátlanok ezek az autók, de elég jók- vállalható kompromisszumokkal. Egy ODB olvasó szépen megmutatja a dolgokat.Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest