- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #111 üzenetére
A BMW annyival jobb, hogy ott biztosan sokat kell rá költeni, amíg ki nem ég a traktormotoros.
M3P tapasztalatok nincsenek még?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
titán
-
titán
válasz Shadowbull #119 üzenetére
Akkor az tényleg jó hely lehet. Idén kb. egymillió ilyen ember volt, és ez nagyszerű.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #121 üzenetére
Most az egymillió musk nemfan vásárló musk fan lett?
Szerencsére gari mindenkinek van
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #123 üzenetére
Az egymillió idei vásárlóinak meg 3-4/7-8 év garija van.
De a világ összes autója ilyen. Amíg új, addig van rá gari, amikor lejár, utána nincs
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Shadowbull #128 üzenetére
Az egyes tételt nagyon szereted, arra már reagáltam sokszor.
2. utángyártott alkatrészek hiánya. Egyszer: a Tesla alkatrészek eleve meglepően olcsók a megszokott gyári rablóbandák (gyári szervizek) áraihoz képest. De amint versenyképes áron gyártani tudnak utángyártók, meg fognak jelenni a piacon. Éppúgy, mint bármi másra. Csaknem 2 millió tök egyforma Model 3 van az utakon. Ha lesz igény, lesz gyártó is. Egyelőre nem sok gond van velük, nincs mit utángyártani.
3. Szakemberek dettó. Ugyanúgy működik, mint bármilyen mai autó. Ugyanúgy kell kerékcsapágyat cserélni, vagy futóművet, vagy ajtózsanért, vagy akár kijelzőt.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #128 üzenetére
-
titán
válasz Shadowbull #134 üzenetére
720e volt a betervezett, normál vezérmű szíj + görgők + fék csere a 100ekm-es kutya közönséges Subaru Legacy-mon. És addigra már amúgy is legalább 600e ráment a normál szervizekre. 100e km, 1,3M a "semmire" egy 13M-s autón. Egy kutya közönséges, 170LE-s autón. Az kb utóda, az Outback ma 16M, annyi mint egy Tesla M3. A Teslára egy csavart nem kellett költenem. De a KIA e-Niróm most megy majd "időszakos szervizre", mert elérte a 15ekm-t. Egy villanyautó. Röhej. Ha nem viszem el a szemmel simogatásra, vesztem a garit.
Egy csomó gari lejárt a Model S-ekről. Nagyon olcsó hozzájuk a gyári alkatrész. Sokkal olcsóbb, mint egy Mercihez, vagy másik 30M-s autóhoz.
hót kommersz tömegautó, abból is az olcsó-gagyi kivitel.
A szakértelmedet nagyra értékeljük. Majd mi, vásárlók úgyis eldöntjük, hogy kinek mi, hogyan olcsó-gagyi. Veled kevesebben értenek egyet, mint aki nem. A 40-60e eurós szgk. kategória Európában legtöbbet eladott autója a Model 3 (belső égésű, villany, alles zusammen). Mindenki a pénzével szavaz, kivéve a fotelhuszárok, aki viszont legfeljebb a fórumokon osztják az észt.Vagy inkább vegyél egy BMW villanyt végre. Hidd el, nagyra fogjuk értékelni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #138 üzenetére
Te most komolyan azt a videós marhaságot hoztad fel példának? Te tényleg bekajáltad azt, hogy azért robbantották fel, mert drága volt az alkatrész? Ne már, ennél többet várnék tőled. Amúgy meg milyen 600 LE-s autóhoz van annál olcsóbb gyári fődarab csere? Motor, váltó + munkadíj.
Volt Renault Laguna V6-om, ahhoz is baromi drága volt minden, csak az még állandóan be is krepált. A Mercimhez is drága volt minden. Amúgy is ki rak utángyártott fost egy Mericbe? Ilyen nincs, csak egy 20 éves roncsot tákolnak utángyártott szarokkal.
Továbbra sem téma a BMW. Vagy neked beakadt valamiért?
Annak van értelmes villanyautója a prémiumok között. A többinek nincs. Tényleg vegyél már valami értelmes villanyt. Akkor lenne miről beszélgetni.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #143 üzenetére
Te láttad, mi a topik címe?
Egyáltalán ültél már tesla-ba? Vezetted?
Nem hiba mentes autó, melyik is az, de hogy az egyik legjobb villanyautó amit most lehet venni, az is biztos.
-
titán
válasz Shadowbull #143 üzenetére
Idézek magamtól, hátha másodszorra érthető:
Te tényleg bekajáltad azt, hogy azért robbantották fel, mert drága volt az alkatrész?Én tudom, hogy a Model S-be 20e euró az akkucsere. Persze, hogy annyi. Mennyi legyen? 10 Ft? Pont azt mondtam, hogy egy bármilyen 600 LE benzinesbe is 20e euró felett van egy hajtáslánc csere.
Azért robbantották fel, mert ez jó nézettséget hoz youtube-on.
A Tesla ész nélküli, vallásos gyűlölete, na az megy neked nagyon. Azon kéne fejleszteni jó irányba.
Én már írtam egy csomó kritikát a Tesláról. Ide ebbe a fórumba is. Kereső a barátod.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #146 üzenetére
Azt azért tudod ugye, hogy az szokott írni fórumba/facebook-ra, akinek gondja van? Ha nincsen gond, nincs post se.
Én is olvasom a külföldi fórumokat is, vezettem majd 1000km-et egy model 3-at, ültem az összes típusban, kivéve a roadstert. Nekem bejön, remélem egyszer megtehetem majd, hogy veszek egyet.
-
titán
válasz Shadowbull #147 üzenetére
Ha nem vetted észre magadon, akkor szólok: De gyűlölöd. Eleve a Tesla topikban osztod az észt tapasztalat, és mint kiderült, tervek nélkül. Azt hittem, hogy legalább valami relevanciája van annak, amit írsz, de nem, csak unatkozol.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #150 üzenetére
Ez jó, elfogadod végre, ha más másféleképpen gondol valamit, örülök. Én is elfogadom természetesen, hogy te mit gondolsz a tesla-ról, ennyi. Viszont ne általánosíts kérlek és ne
nyomd az anti tesla propagandát. Leírtad, Neked nem jön be, bye -
titán
válasz Shadowbull #151 üzenetére
Én a te tapasztalatodról beszélek.
Neked se tapasztalatod(volt egy Teslád, használtad x évig, szanaszét szívatott, és ezért most már zsigerileg eleged van belőle, és így próbálod meg kiírni az életedből), se érdeklődésed(akarsz venni egy villanyost, és nem tudsz dönteni, ki akarod ugrasztani a nyulat a bokorból, hogy tényleg szar a Tesla, inkább vegyél BMW-t). Akkor mi ez a becsípődés? Ha valami neked valamiért nem tetszik, akkor mindehova eljársz, és osztod az észt, hogy így szar, úgy gagyi? A Nesquick fórumban is ezt csinálod? Vagy szerinted az a kakaó jó, azért nem?Ha pedig az én tapasztalatomra valamennyire kíváncsi vagy
(bár szerintem kur..ra leszarod):
Nem egy, hanem 2 Teslája van a cégemnek. Ezen kívül, mivel villanyautó töltőberendezéseket üzemeltetünk (ezért is eggyel jobban örülök neki, ha bmw villanyost veszel végre, nem Teslát, mert akkor többször töltesz nálunk), és szinte az összes lakossági fórumra eljárunk kiállítóként és támogatóként, így személyesen ismerek legalább 50, de inkább 100 Tesla tulajdonost. Vannak köztük elégedettek, de természetesen ismerek olyat, aki nem teljesen elégedett. Ez ilyen, én még tökéletes villanyautót/autót/krumplifőzeléket/faéket sem láttam. Ha esetleg látok, ígérem, szólni fogok. Addig is maradok tiszteltettel.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #154 üzenetére
Honnan tudod, hogy mi a reális, ha csak ugyanazokat a mezei fórumokat olvasgatod, amit bárki e Földön. Hidd el, mindenki tud olvasni, ahhoz nem kell nagy szakértelem. Ha elolvasod, hogy felrobbantottak egy Teslát, majd elmész a fórumba beköhögni 102.-nek, hogy felrobbantottak egy Teslát, mert az szar/dárga/anyámkínja, akkor se újat, se okosat nem adtál hozzá. Hiszen ha okosat akartál volna hozzáadni, akkor több oldalról megvizsgáltad volna: Mennyi a reális ára egy ilyen akkupakknak, mennyibe kerül a munkadíj, mennyibe kerül máshol, mennyibe kerülne, ha ez nem villanyautó volna, mennyit érne az autó új akkuval, mennyit ér felrobbantva, és mennyit ér a robbanás látványa a videópiacon. De semmi. Ezek közül egyet se kaptunk.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #156 üzenetére
Miért, talán más jött ezzel? Vagy arra utalsz, hogy írásban nem lehet köhögni? Mert akkor tényleg tévedtem, mea culpa.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #158 üzenetére
Idézet tőlem: "Egy csomó gari lejárt a Model S-ekről. Nagyon olcsó hozzájuk a gyári alkatrész"
Utána te: Jaja, láttuk a felrobbantott finn példány esetén is. Mellesleg nem olcsó hozzá a gyári alkatrész hanem baromi drága.
Én alkatrészekről beszéltem, nem fődarabcseréről. Remélem érted a különbséget. A kilincs alkatrész, az ablaktörlő motorja alkatrész, a lengéscsillapító alkatrész, a motor nem alkatrész, a sebességváltó nem alkatrész. Ahogy az akkupakk sem. Lehet akkupakkot felújíttatni alkatrészekkel, akkor baromi olcsó lett volna. 2000 euró körül megúszta volna. Ha akarta volna.
A fődarabok minden autóban baromi drágák, még egy Trabantban is. Cseréltem motort és automata váltót Ford Mondeóban, még használt motorral váltóval is baromi drága volt. Kértem ajánlatot Fordtól is, de több lett volna, mint amit az autó valaha ért. Láttad felrobbanni a Mondeómat? Nem, nem titkoltam jól, nem azért.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #160 üzenetére
hány olyan ember van Magyarországon aki képes akár erre is
Sok, 10+ cég csinál ilyet rutinból.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #160 üzenetére
Tesla Model 3 6 radaros hátsó lökhárító 1083983-00 2017-től 108398300
70.000 HUF[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #164 üzenetére
Persze és így hirdeti számmal, címmel, mi bajod ember?
Ha a számoknak sem hiszel, ne írj ide kérlek.
-
tibaimp
nagyúr
válasz Shadowbull #164 üzenetére
Ha nem akarsz Tesla-t venni, meg úgy általában elektromos autót, és tapasztalatod sincs vele, akkor nem kellene itt teleirkálni a fórumot, mert kitiltanak....
Személyesen, az én véleményem is az, hogy máshol kellene hater-kedned, és átmenni egy, mondjuk "belső égésű autók topikban", (ha létezik ilyen).
Ott lehet szidni a Tesla-t, mert oda az itteni fórumozók nem hiszem, hogy mennek, viszont ott, hasonló nézettel rendelkező, más fórumozókkal ezt meg lehet beszélni.A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #168 üzenetére
Tobb, mint 1millio Model 3 fut az utakon. Kia Ceed elso generaciobol mennyit adtak el 6 ev alatt? 600.000 darabot. Majdnem fele annyit, 2szer annyi ido alatt, mint Model 3bol. Van hozza alkatresz minden bokorban? Mar van. Lesz a Teslahoz is? Nagyon-nagyon hamarosan lesz.
Hany BMW fogyott 2021-ben? 1.7millio. Hany Tesla fogyott 2021ben? 930.000.
Hany eves autogyar a BMW? 100+
Hany eves autogyar a Tesla? Gyakorlatilag 9, elmetileg 18.
2 max 3 even belul tobb autot fog eladni a Tesla, mint a BMW? Igen.
Hany peldany fogyott kulonbozo BMW tipusokbol? 3as sedan, 3as kombi, 4es kupe, 4es gc, 5os sedan, 5os kombi, stbstbstb? Tizede annak, ahany darab Model 3 fogyott. Egy karosszeria valtozat van csak belole. Biztos vagyok benne, hogy nincs meg egy olyan BMW tipus, amibol annyit adtak el, mint Model 3-bol tavaly. Ebbol is latszik, hogy lesz hozza alkatresz. Gondolkozz mar, mielott ennyire frocsogsz legyszives.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
titán
válasz Shadowbull #172 üzenetére
A BMW 2,2 millió nem tömeg? Vagy csak kis tömeg? Ott a Hans fehér kesztyűben simogatja bele a formákat a vasba?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #175 üzenetére
Érdekes, mert per pillanat a Teslát prémium gyártónak tekintik. Ha már az iparban széles körben elfogadott kategóriákról beszélünk. Toyotának nincs 50 millós autója.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #177 üzenetére
Kérlek pontosan definiáld a prémium kifejezést, ami alapján az "iparban széles körben elfogadott kategóriák" szerint a Tesla nem az és a BMW az.
Hogy jön ide, hogy a Toyotának mi van, meg mi nincs? Akinek van külön prémium márkája az prémium, a többi nem? A márkajelzés prémium?evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #179 üzenetére
Te vagy minden tudás ősforrása, vagy van róla papírod?
Hidd el, sokkal több autót próbáltam, mint te. Volt Lexusom, Mercim. Sőt, volt olyan cégem, amelyik hivatalos Mercedes logó alatt gyártotta a 300e eurós, és drágább nagy lakóbuszokat. Egész Európában csak mi gyárthattunk Mercedes logó alatt ilyet. Mesélj, kérlek, mi a luxus.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #172 üzenetére
Latom mar a gugli sem megy.
A BMW 1.7millio autot gyartott. A BMW csoport, Minivel egyutt, Rolls Royceal egyutt gyartott 2.2M autot.Bocs, a BMW is annyira premium gyarto, mint a Tesla. a 7es BMW premium, igen. A Tesla Model S is. A csoffadt 316d meg 116d annyira premium, mint egy Model 3. Semennyire.
"Lehetséges, meglátjuk."
Menj mar masik homokozoba, de tenyleg. Akkora suttyo vagy, hogy hihetetlen. Az ilyet felenk pofan szoktak b*szni.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
titán
válasz Shadowbull #188 üzenetére
Te vagy abszolút fogalmatlan. A prémium gyártó egy magyar elnevezése az angol luxury brand/make-re. Nincs olyan, hogy luxus gyártó magyarul.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #186 üzenetére
Tipikus teslafan.
Semennyire sem vagyok Tesla fan, elso Teslam amit vettem, nem vagyok tole lenyugozve egyaltalan, BMW-bol es Audibol ultem at, de nem hiszem, hogy sok evig megmaradna.
Tehat ismet kozod nincs arrol, amirol beszelsz.Valojaban neked nincs fogalmad arrol amirol vitazol.
Volt 1es BMW-m, elso szerias 120d, volt E46-om 2db, volt E90-em, volt E39, E60 illetve G30-am, volt masodik generacios X5-m(igaz, csak par honapig), nyugodtan ki merem jelenteni, hogy az 1es es 3as BMW k*rvara nem premium kategoria.Az alapjan az oldal alapjan is, amit linkelt schawo egy kategoria a BMW meg Tesla.
Hozzateszem, szerintem egyik sem premium gyarto, hanem mindkettonek vannak premium termekei is. A premium gyartok azok, akiknek nincsenek nem-premium termekei. Pl Bentley. Nincs 1es BMW/Golf kategoriaju Bentley. Tehat o premium-only gyarto.Nincs jobb dolgod, mint Tesla forumba frocsogni es isteniteni a BMW-det, mikor senki nem kivancsi rad?
Szar eleted lehet, ha ez a szorakozasod.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
titán
válasz Shadowbull #191 üzenetére
Teljesen irrelevans, hogy milyen autoid voltak, lovesed sincs az altalanos kategorizalasrol, az autok egymashoz viszonyitott tudasarol, vagy arrol hogy miert premium a premium. Hja meg lathatoan arrol sincs fogalmad, hogy van-e premiumkategoria meg luxuskategoria.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #193 üzenetére
Marhaság. Az anglol nyelvű Lusxury Brand németül a Premiummarke, nálunk abból lett a prémium gyártó. Nincs külön luxusmárka. Ez totális árnyékbullshit, a járműipar ilyet sosem különböztetett meg, legfeljebb olyanok, akik nem értenek hozzá. Kategóriák között tartunk nyilván luxus (luxuskategória) De ez nem a gyártó jellemzője.
Mint iskola 2. osztályban: schawoka, mondj egy mondatot az újonnan tanult kifejezésekkel!
"A prémium gyártók gyakran készítenek luxus kategóriás autókat."
Hogy csak a legfontosabb német szakértőktől idézzek:
[link] "BMW, Audi, Mercedes-Benz, Lexus, Volvo, Land Rover, Mini, Cadillac, Acura, Porsche, Infiniti, Smart, Lincoln, Jaguar, Maserati, Bentley und Ferrari. ... Aston Martin, Artega, Bugatti, Fisker, Lamborghini, Morgan, Koenigsegg, Lotus, Rolls-Royce, Spyker, Tesla und Wiesmann"
[link] "Tesla ist völlig neu gekommen und wird eine der wichtigen Premiummarken weltweit"
[link]Ilyen oltári marhaságokon vitatkozni, te jó ég, én kiszálltam. Ha te nem érted meg, nem baj, más úgyis megérti ennyiből. Elég volt telehányni a témával a topikot.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #195 üzenetére
Mondtam, ha úgy érzed, te vagy az összes tudás, ősforrása, akkor rendben. Amúgy meg ez egy kategorizálás, és mint olyan, szubjektív. Ha te akarod, neked van igazad, ha meg én akarom, akkor nem neked. Itt most nálunknál sokkal fontosabb szakértőt idéztem. Kérlek idézz ellenpéldát komoly szakértőtől. Én még tudok tucatnyit. Jöhet? Szükséges?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #197 üzenetére
Minden ami 200e euronal tobbe kerul az luxus, ami alatta van az premium.
A legolcsobb Ferrari 194e euro, a legolcsobb Bentley 197e...Tehat akkor a Ferrari es a Bentley premium auto, nem luxus a te ertelmezesedben.
Illetve letezik S class 200ezer folott is, az mar luxus, mig a Ferrari nem. Aha, meselj meg.Teljesen irrelevans, hogy milyen autoid voltak, lovesed sincs az altalanos kategorizalasrol, az autok egymashoz viszonyitott tudasarol, vagy arrol hogy miert premium a premium. Hja meg lathatoan arrol sincs fogalmad, hogy van premiumkategoria meg luxuskategoria.
Jah, nyilvan, a sajat elso kezbol vett tapasztalat, hogy milyen autokat hasznaltam eveken at, az lofaszt se er, egy Wikipedia cikk az megmondja, hogy marpedig egy fapad 1es BMW kurvapremium auto volt, mig egy fullextras Golf R az meg kommersz szar, mint a Tesla.
De a 194ezres Ferrari ugyanaz a premium kategoria, mint a fullfapad 1es BMW. Aha. Meselj meg a kategorizalasodrol.Nem latod, hogy sajat magad jaratod le? Egyik pillanatba errol beszelsz, masikba amarrol, harmadikba megint mas dologrol.
En tovabbra is egy dolgot mondok amihez tartom magam. Tesla Model 3 nem egy premium auto, a minosege, anyagok, megoldasok benne nem azok. Egy Model S/X mar igen. Nem veletlen 2.5-3x annyiba is kerulnek.
Egy Model 3 semmivel nem jobb, mint egy 3as BMW/C Merci/A4 minosegbe, sot, gyengebb ezeknel. Egy Kia Ceednel a peldadnal maradva viszont jobb.
Egy fapad 3as BMW viszont nem ugyanaz mint egy full extras M3, vagy egy 340i individual.Mivel nem egy olyan gyarto modelljerol beszelunk, amit evtizedek ota gyartanak evente folyamatosan szazezres nagysagrendben, nyilvan nincs hozza meg elerheto utangyartott alkatresz, nincs hozza megfelelo mennyisegu szakember, szerviz, stb. Folyamatosan fejlodik ez is hozza, ahogy egyre tobb es tobb auto lesz az utakon.
Tudod, kereslet-kinalat elve. A gazdasag alapelve. Van ra kereslet, nagyon gyorsan lesz ra kinalat is. Jobb minosegben is, rosszabb minosegben is.
Ebbe ha valahol, barhol latsz barmilyen Tesla fanatikussagot, vagy akarmelyik elozo hozzaszolasomban, tenyleg nem tudok mit mondani, csak hogy nem velem van a baj.
Egyaltalan nem vedem a markat, se Elon-t. A szememben egy drogos, nem teljesen 100as fazon, akinek vannak egbekialtoan faszsag otletei, amibol par dolog bejott neki a multban, emiatt figyel ra az egesz vilag, o pedig csillog a rivaladfenyben, elvezi es felhasznalja(lsd bitcoin arfolyam rangatasa par twitter bejegyzessel).
Nem a jovot latja, hanem sajat hulye otletei tamadnak bedrogozva, amit ugy ad elo, hogy az egesz vilag issza a szavait, penze van ra, megvalositja. Vagy osszejon, vagy nem.[ Szerkesztve ]
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
titán
válasz Shadowbull #197 üzenetére
1. Ez wikipedia forrásmegjelölés nélkül. Ez wikipedia amatőr szerkesztőinek random összeállítása. Hivatkozásnak teljesen értéktelen. Én is wikipediáról idéztem, de ott pontosan megjelöl neves szakrétő szakmai könyvének idézete miatt. Ha nem érted a különbséget, akkor ez van.
2. Itt sem szakértőt idéztél, hanem egy random oldal glossaryját, kislexikonját. Ráadásul nem is autókra vonatkozik, hanem általános termékekre.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Shadowbull #200 üzenetére
Nem arról van szó, hogy a csúcs Golf jobb, mint az alap BMW, hanem arról, hogy az alap Tesla3 jobb, mint az alap BMW3.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #205 üzenetére
Elektromos auto, vs nem elektromos auto.
Egyelore a TM3-at az i4-hez lehet hasonlitani.Ebbe az esetbe pedig a TM3 olcsobb.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
titán
válasz Shadowbull #205 üzenetére
Természetesen úgy is összehasonlítottuk. A tesla hajátslánca jobb, mint a 320d, a BMW futóműve kicsit kevésbé kemény, és csendesebben jár, az ülése kicsit kényelmesebb a teslának, a szélzaj kicsit jobb a bmw-nél, a tesla szellőzése jobb, a zenei rendszere a teslának sokkal jobb.
Szolgáltatások: Nincs tolatókamera (csak egy nagy fekete képernyő fogad tolatás közben, hogy jól látszon, hogy bakker ezt nem rendelted meg), nem tudja becsukni a tükröket, ezért minden garázsba beállásnál ki kell szállnia kézzel becsukogatnia, nincs első ultrahangos távmérő, nincs fényre automata sötétedő külső tükrök, nincs telefontöltő, . Most hirtelen nem jut több eszembe, pedig volt, még csomó. És nem találtunk egyetlen szolgáltatást sem, ami van a bmw-ban, de nincs a teslában (biztos van azért, de nem találtuk meg).
Tény, hogy 15%-kal olcsóbb volt, mint a legolcsóbb Tesla.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #207 üzenetére
Mivel ez egy szubjektív besorolás, ebben az esetben nincs más lehetőség érvelésre. Ez nem matematika, ott szívesen érvelek neked bizonyításokkal, de itt szubjektív vélemények ütközése van.
Egy általad tekintélynek tartott személy véleménye önmagában nem bizonyíték egy állítás helyessége vagy helytelensége mellett, nem utolsó sorban azért, mert az elismert személy vagy szervezet is tévedhet: alakíthat ki álláspontot téves vagy hiányos adatok alapján ill. helytelen következtetések mentén.
De ettől még egy bizonyíték. Lehet téves, de semmiképp sem attól téves, hogy érvként hivatkoztunk a tekintélyre. Ne keverd.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #215 üzenetére
Lehet, hogy hátsó se volt, 3 hónapja néztük, nekem az első maradt meg memóriában. Tudom, hogy lehet rendelni, de neki nem fért bele a vállalati keretbe. Tolatókamera is van rendelhető, mert bekapcsol a kijelzőre, még a kanyarodás ívét is mutatja az ábra, mintha ott lenne a kamera képe, csak épp nincs. Még olyanra panaszkodott talán, hogy próbált bele rendelni carplayt, de ahhoz valami nagy extrát kellett volna egyben kérni még, amire nem volt szüksége, ezért az se jutott bele. Mert így carplay nélkül elég fapad az entertainment is. De erre nem jól emlékszem, hogy is volt pontosan.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #218 üzenetére
Mondjuk Teslában meg nincs Carplay. Sehogy.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #219 üzenetére
Ha, és táblafelismerés sincs. Ami mondjuk máshol alap.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
válasz Shadowbull #220 üzenetére
Már hogyne volna benne tábla felismerés? Ezt nem tudom honnan vetted. Alap funkció. Vagy esetleg most bmwről van szó?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #222 üzenetére
Dehogy. Használja a térképet és a táblafelismerés adatait is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #224 üzenetére
Jézus, kérlek, ne beszélj már ennyi marhaságot, minden nap használom. Vannak hülyeségek, mert nem ismeri a kereszteződés feloldó hatását. Ennek nyomán, ha valahol van egy útépítés, és 30-as tábla, akkor az beragad, és nem akar gyorsabban menni addig, amíg le nem kanyarodok.
Annyira felismeri a táblákat, hogy be is rajzolja a 3d útra, amikor elmegy az ember mellette. Túl sokat olvasol túl hülyék tollából. Kb másfél éve jött a frissítés, ami behozta a táblafelismerést, de rendszeresen csiszolják. Ami jön hamarosan, az az okosabb táblakezelés (pl. kereszteződés)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #226 üzenetére
Az autók 90%-a ap3. Én csak azokról beszélek, minden 2018 utáni autó olyan. A régiek senkit nem érdekelnek. Autópályákon is működik a táblafelismerés, de sebességet nem állít hozzá az Autopilot.
Más márkáknál hogy működik az önvezető automatikus sebesség állítója táblafelismerésre? Vw-nél sehogy, Nissannál sehogy, hyundainál sehogy, kiánál sehogy. Teslánál autópályákon kívül megy. Német prémiumokkal nem tudom mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #228 üzenetére
Az ap akárhány a hardvert jelenti. Kamerák számát, feldolgozó processzort. Soha senki nem mondta, hogy egyik hardver ugyanazt tudja, mint a másik. Megint csak túl sokat olvasol túl hülyék tollából. Tesla azt mondta mindig, hogyha valaki megvásárolja a legfejlettebb verzióját az önvezető rendszernek (fsd), akkor ingyenesen kicseréli a hardvert az autóban (ap2-től elérhető) ap3-ra. Így a legeslegöregebb 1-2%-ot leszámítva bárkinek a legfejlettebb verzióját lehet. Tehát ha valaki nyavajog, hogy ezt nem tudja az autó, azt nem tudja, az vagy kérhet fizetős upgradet (2000 euró körüli összeg), vagy megvásárolhatja az fsd-t (6-12000 euró), és kap ingyen upgradet.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #235 üzenetére
Azt nem tudják, ahhoz belül kell legyen a telefon
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest