Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • krisz9360

    újonc

    Én tegnap írtam nekik egy kis szerelmes levelet.
    5x volt szervízben a telefonom.

    1. 2016.11.22 A képernyő jobb felső sarka kiégett és halvány sárga csík napról napra csak nőt
    2. 2017.01.12 A telefon fagyott és a szerviz után az akkumlátor kapacitása romlott, alkalmazásból magától kilépet.
    3. 2017.01.31. A fent említett hiba továbbra is fent állt. Továbbá, az üvegfóliát levették a készülékről , és visszaküldték a használt fóliát, amit már használtan nem lehet visszarakni.
    4. 2017.03.09 A telefon hátulja az alkalmazás használata után sütött, annyira forró volt.
    5. 2017.04.19. A telefont újra szervizbe küldtem a fenti hibák továbbra sem szűntek meg

    és mikor visszakaptam, továbbra is tapasztaltam a hibákat. Mást írtak a szolgáltató oldalára és mást a teszt lapra.. + ki se töltötték már a garancia lapot.

    Aki teheti ne küldje oda a telefonját.. Ha megtenné, és személyesen viszi be. szóljon megyek Vele, és borítok pár asztalt :D :C :C

Új hozzászólás Aktív témák