Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Novver

    senior tag

    válasz hdekakas #11010 üzenetére

    Nekem is volt kb 10-15 garis ügyintézésem az iponnál az évek alatt. Hol kisebb, hol nagyobb cuccokkal.

    Az emaileket mindig részletesen normálisan megírtam, emberszámba vettem a "vonal" másik végén lévő kollégát, megértettem hogy ha valami késik, arról rohadtul nem ők tehetnek.
    Mindig normális válaszokat és érdemi segítséget kaptam vissza, még ünnepi időszak alatt is, ahol érezhető volt hogy le vannak terhelve telefonon keresztül, mégsem hajtottak el az anyámba, mert racionálisan álltam a problémához. Ha éreztem volna, hogy a normális hangvételem mellett is a már fentebb említett fölényeskedős vagy hepciáskodós hangon válaszoltak volna, biztos hogy én is felemeltem volna a hangom, de valamiért mégsem kellett
    Nem jöttem a rongyosra hajtogatott "nekem jogaim vannak" (amúgy vannak, tényleg, de kötelezettségeid is) illetve "énvagyokavevő, csaknekemvanigazam" baromságokkal.

    Mondjuk eleve mindenkinek megadom előre a tiszteletet, és csak akkor állok beléjük ha emellett ők kezdeményezik a baszakodást. Ki érti ezt? :U

    Most fogok összerakni egy komplett új gépet, holnap érkezik a maradék két csomag iponéktól, remélem minden működni fog gond nélkül, de ha valami mégis hibás lenne, biztos vagyok benne hogy most sem kell majd csalódnom bennük. :R

    Köszönet újfent itt is a munkátokért :R
    Norbi
    "Egy elégedett vásárló 2004 óta"

    [ Szerkesztve ]

    Life is a game... The game is my life!

Új hozzászólás Aktív témák