- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz hdekakas #10991 üzenetére
Erről annyit tudtam kideríteni, hogy a promóciót a GPU gyártók szervezik, a lejárati dátumokkal együtt. A termék beérkezése meg általában a nagyker/disztribútor vállalása, tehát nem igazán függ össze a rendelés és a promóció. Az érdekelne, hogy melyik email címről nem válaszoltunk, mert ilyenkor azt szokták felajánlani, hogy a következő promócióból kapsz kupont. Bár a mostani VGA helyzet okán nem valószínű, hogy a közeljövőben lesz, nincs rá szükségük. A VGA kártya probléma már decemberben is látható volt sajnos bár nem ilyen mértékben még.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Ez egy igen érdekes történet volt, maradjunk abban hogy adminisztárciós hiba az oka, és bár nem annyira látszott feléd ezzel kapcsolatban a beszállítóval folyamatos levelezésben voltunk. Mire észrevettem a kiírást, már rendezve volt a gari. Elnézést az elhúzódásért.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
hdekakas
senior tag
válasz HUN]Repa #11001 üzenetére
Szia!
Köszönöm, hogy Te legalább picit utánanéztél a problémámnak.
Az info@ipon.hu címre írtam január 15-én. Csatolom a levelet.
Értem én, hogy soha senki nem tehet semmiről, de azért választ csak illik írni, hogy "így jártál te marha".
A rendelésben is külön tételként szerepelt a játék, szóval gyakorlatilag az egyik terméket a mai napig nem kaptam meg!
-
Aaron21
újonc
Én február 8.án vettem náluk egy videókártyát. 1 hét után megállt, szerviz több mint egy hónap, lekezelő, bunkó stílus. Majd nagy nehezen visszakaptam a kártyát. Sérült dobozban, a pci védő Asus márkájú - miközben én Gigabyte 1660at vettem. Dp védőt elvesztették. (Én az összeset visszaküldtem) Ezen még túl léptem volna, de kezdődött megint a kálvária. Első nap után furcsa volt, hogy 85-86 fok melegen pörgött a kártya. Írok emailt, hogy szerintem ez nagyon nem kóser, majd persze jött a flegma válasz ez nem garanciális probléma illetve bizonyára tudom, hogy a kártya hőfokot sok minden befolyásolja. Itt már tisztára pipa voltam. Teszteltem régi kártyámmal max 55 fok. Nem volt elég az ügyintézőnek ez, mert hát ugyan olyan kártyával kell tesztelni hisz az ad pontos képet. Oké legyen így. Körbe hívtam barátokat, haverokat ki cserélne kártyát tesztelésre. Gyűjtöttem is párat ugyan olyat is mindegyik max 65 fokig ment fel. Írom a válaszom mire jutottam a tesztekkel közben ment egy youtube videó. Videókártya elszáll pont ugyan úgy ahogy korábban. Így összesen eddig 14 naptári napot tudtam használni a kártyát. Most meg nem képesek futárt küldeni, állításuk szerint nem adtam le rá igényt. Zárójelben jegyzem meg eddig tegnap és ma összesen 7x adtam le az igényemet.
Egy szó mint száz ha neked van kedved állandó vitában állni az Iponnal akkor vásárolj tőlük. Hülyének néznek, lekezelően állnak hozzám pedig lehet eddig több gépet raktam össze mint az összes ügyintéző együtt véve. Addig nagyon kedvesek amíg a pénzt elköltöd náluk, de ami utána jön... -
Aaron21
újonc
válasz Aaron21 #11006 üzenetére
Újabb fejlemény. Most két hét után kaptam vissza a kártyát.
De csak azért volt ilyen gyors mert ők tesztelgették. Majd visszaküldték nincs hibája a kártyának illetve teljesen hülye indokokkal magyarázták. Viszem tovább az ügyet a fogyasztó védelem már korábban javasolta a rendőrségi feljelentést, de ezek után már segítenek is.
Szóval,
SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A BRIGÁDOT!!!!!! ipon.hu teljesen leszerepelt, fölényeskedő mitugrász banda. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz Aaron21 #11007 üzenetére
Sajnálom, hogy nem felelt meg az ügyintézés, a kártya a gyártó megbízott szervizébe került, vélhetően a jelenlegi videokártya helyzet miatt is tartott az ügyintézés addig a jelenlegi helyzetben az is kisebb öröm, hogy egyáltalán megjön a videokártya. A kifogásolt védőket és a zacskót (nem dereng, hogy vészesen rossz állapotú lett volna, de ezt sem gond újra cserélni ha kéred) a Gigabyte szerviz nem küldte vissza azokat hirtelen olyanra sikerült pótolni, de ha tudtuk volna, hogy ez akkora gond, akkor kerestünk volna típusazonost, ahogy később meg is tettük, ezért elnézésed kérem.A GaranciaFutár igénylés automata rendszer, és valóban nem érkezett be igénylés, ez könnyen bizonyítható. A rendszer működik, másnak is ha nem működnie megfelelően, már tele lenne a fórum ezzel.A kártya valóban 70-75C körüli hőmérsékletre ment fel. Megnéztük másik Gigabyte 1660-nal és azzal is szintén ezek a hőmérsékletek voltak láthatók ugyanabban a konfigban, nem világos hogy ezt gondolod-e "hülye indoknak" vagy az nVidia által max 93 fokban megadott hőmérsékletet.Azt állítottad a Gigabyte szerint 65 fok a kártya ajánlott hőmérséklete , de ezt mi nem találtuk meg, és nem is kaptuk meg a forrást pedig erre hivatkozni tudnánk, ha megfelelő (mert az ajánlott hőmérséklet még nem feltélen ezt jelenti, de látni kellene mi van ott pontosan). Tényleg két hétig tartott, mert úgy voltunk vele hátha találunk valami hibát, de nem így történt. Kíváncsi lennék, ha egy nap után visszaküldjük a kártyádat, vajon nem az lett volna a kifogás.A levelezés stílusát kész vagyok akár itt a fórumban is megvitatni, kezdhetnénk pl a kártya visszaérkezése után küldött leveleddel. Bár ha attól lekezelő, flegma és fölényeskedő a levelezés mert nem feltétlen értünk veled egyet, akkor igaza lehet.A "fogyasztóvédelem korábban javasolta a rendőrségi feljelentést" hát ezen jót mosolyogtam. Az a hivatal amely illetékes lehetne az ügyben a rendőrségre küld. Hmmm... Hát legyen, biztos túl vannak terhelve. Ez esetben várjuk a rendőrség megkeresését.Ha gondolod a kártyát ismét el tudjuk juttatni a gyártói szervizbe, nem teszteli senki, csak kimegy, bár az is várhatóan ugyanannyi időt fog igénybe venni.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz hdekakas #11005 üzenetére
Hát ezt kissé sokáig tartott kinyomozni, de valamiért bár a leveled továbbítva lett az illetékeshez, oda nem érkezett meg, ezért nem kaptál választ. Elnézésed kérjük. Jelenleg ezekből választhatsz, ha megfelel valamelyik: Warhammer III vagy Cyberpunk. Ilyen esetekben fel szokták ajánlani a kártya visszavásárlását is, de gondolom a jelenlegi helyzetben ez nem játszik. A továbbiakért emailben keress rma@ipon.hu-n erre a kommentre hivatkozva.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
hdekakas
senior tag
Hogy a jót is írjuk:
Az én ügyem nagyon korrektül megoldódott, hála HUN]Repa figyelmességének.
Ugye a januárban vásárolt 580ezres vga-m mellé lejárt játékkupont kaptam, ügyfélszolgálatnak hiába írtam azonnal reklamációt, nem jött válasz sem. Jóval később itt is kipanaszoltam magam, és a mai nap hozta a futár a megbeszélt helyettesítő terméket, egy Cyberpunk 2077 játékot.
Minden jó, ha jó a vége, köszönöm iPon. -
Novver
senior tag
válasz hdekakas #11010 üzenetére
Nekem is volt kb 10-15 garis ügyintézésem az iponnál az évek alatt. Hol kisebb, hol nagyobb cuccokkal.
Az emaileket mindig részletesen normálisan megírtam, emberszámba vettem a "vonal" másik végén lévő kollégát, megértettem hogy ha valami késik, arról rohadtul nem ők tehetnek.
Mindig normális válaszokat és érdemi segítséget kaptam vissza, még ünnepi időszak alatt is, ahol érezhető volt hogy le vannak terhelve telefonon keresztül, mégsem hajtottak el az anyámba, mert racionálisan álltam a problémához. Ha éreztem volna, hogy a normális hangvételem mellett is a már fentebb említett fölényeskedős vagy hepciáskodós hangon válaszoltak volna, biztos hogy én is felemeltem volna a hangom, de valamiért mégsem kellett
Nem jöttem a rongyosra hajtogatott "nekem jogaim vannak" (amúgy vannak, tényleg, de kötelezettségeid is) illetve "énvagyokavevő, csaknekemvanigazam" baromságokkal.Mondjuk eleve mindenkinek megadom előre a tiszteletet, és csak akkor állok beléjük ha emellett ők kezdeményezik a baszakodást. Ki érti ezt?
Most fogok összerakni egy komplett új gépet, holnap érkezik a maradék két csomag iponéktól, remélem minden működni fog gond nélkül, de ha valami mégis hibás lenne, biztos vagyok benne hogy most sem kell majd csalódnom bennük.
Köszönet újfent itt is a munkátokért
Norbi
"Egy elégedett vásárló 2004 óta"[ Szerkesztve ]
Life is a game... The game is my life!
-
bul07
nagyúr
Régi rendelése adatai miért tűntek el?
Csak 2015-eg vannak meg rendeléseim a Rendelések menüpontban.
Lehet hogy már egy ideje így van de most hogy kerestem valamit tűnt fel.[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz HUN]Repa #11013 üzenetére
Köszi akkor ezért
Viszont tudom messzi van mert nemrég óta van elektronikus számla , garancia papír nálatokMi van olyankor ha valamire 5év feletti garancia van(már ha van ilyen termék nálatok) és mondjuk a 6-ik évben kellene a számla meg a garancia papír
Akkor hogy fogja letölteni?Bár addig még tudtok ezen fejleszteni van rá pár év
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
vibra
tag
Üdv Mindenkinek!
Garanciális ügyintézésben kérnék segítséget.
Elegendő a garanciafutárt megrendelnem a hibás készülék szervizbe küldéséhez ?
Nincs most nyomtatóm,ha az elektronikusan kapott számlát beküldöm email-ben,a szerviznek elfogadják?Válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok
Valaki rá tudna nézni a 134985-ös számú garanciás ügyintézésre? Másfél hónapja tart, és nem nagyon jönnek fejlemények.
Köszi
¯\_(ツ)_/¯
-
Burki
aktív tag
Sziasztok,
Offba teszem, mert valószínűleg senkit nem fog érdekelni a nyűgöm, de muszáj megosztanom, mert a pofám leszakad. Mondjuk valószínűleg valahol én ragadtam le évekkel ezelőtt, és 31 éves létemre nem tudom követni ezt a rohanó technikai fejlődést a mai világban.
Rendeltem pár dolgot iPonról kb egy hete, a visszaigazoló emailben a mai napra írták az átvétel lehetséges időpontját, 14:30-tól, de majd "küldünk róla még üzenetet". Hát jó. 14:47, nem jött semmi. Gondoltam rájuk csörgök, feleségem menne be átvenni a cuccokat, szerettem volna leegyeztetni velük, hogy mehet, és nem potyára küldöm be a dzsungelbe így péntek délután. Találtam egy 30-as számot, és egy vonalasat. Kellemes hangú automata. A hatályos GDPR jogszabályok értelmében telefonon nem adhatnak ki információt rendeléssel kapcsolatban. Írjak emailt, vagy menjek be személyesen, majd nemes egyszerűséggel bontja is a vonalat mielőtt felfognám mi van. A lehetséges 4-5 menüpont közül nagyjából mindegyiknél ez a helyzet, kis változtatásokkal. Eredmény: nem lehet őket telefonon elérni. Ugyanez a 30-as számnál is.
Költői kérdések:
1: Tényleg ekkora kibaszás ez a GDPR, hogy nem lehet telefonon felhívni őket? Mennyivel hitelesebb, ha egy e-mail címről írok?
2: Én vagyok ennyire öreg, vagy mi a jó isten történt, hogy a telefon mostmár nem elfogadott kommunikációs eszköz?
3: Tényleg a GDPR írja ezt elő, vagy a GDPR mögé bújva költséghatékonyabb nem fenntartani egy "ügyfélszolgálatot", aki felveszi a telefont? Értem én, hogy a mai világban minden kibaszottul drága, főleg az emberi erőforrás, de így a nem egészen díjnyertes áraik mellett cserébe még azt is érzem, hogy kibaszottul semmit nem kapok plusszban a pénzemért, ha még a kurva megrendelésemről való tájékozódásért is meg kell küzdenem.
Idő közben azért küldtem nekik e-mailt is, kíváncsian várom, hogy mennyi idő alatt érkezik rá válasz. Ha a telefonos elérhetőség hiányát azzal kompenzálják,hogy az e-mailre 10 percen belül válaszolnak, akkor megkövetem magam, és emelem kalapom az ügyintézés előtt, de tekintve, hogy Magyarországról beszélünk, gyanús, hogy nem fogok rá választ kapni normális időn belül.Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
HUN]Repa
aktív tag
Szia!
Elnézésedet kérjük valóban egyszerűbb lett volna emailezni, mert akkor egy órán belül választ kapsz, azonban mivel az értesítés nem jött meg a termék sem érkezett be, ezt ellenőríztem a beszállító sofőrje a mai nap nem ért ide hozzánk. Ahogy megjött természetesen jelezni fogjuk, és amennyiben szeretnéd felajánlom, hogy díjmentesen kiszállítjuk Neked.Elnézést az okozott kellemetlenségért.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Burki
aktív tag
válasz HUN]Repa #11021 üzenetére
Kedves Répa,
Köszönöm a segítséget, és az építő jellegű kritikát, legközelebb majd vásárlás előtt tájékozódom, hogy mik az elfogadott kommunikációs csatornák, és ha "egyszerűbb emailezni", akkor nem borulok ki azon, hogy nem tudlak benneteket telefonon felhívni.
Újra a segítségedre van szükségem, ugyanis úgy tűnik, hogy az emailes megoldás is megakadt. Hiába írtam emailt, nem kaptam választ.
Mi a következő opció? Dunakesziről tényleg be kell járkálnom a nyakatokra a 13. kerületbe, hogy kapjak felvilágosítást?Jah, és köszönöm a felajánlást, alapvetően nem az 1990 Ft-os szállítási költség miatt nem választottam a szolgáltatást, hanem amiatt a nem elhanyagolható tény miatt, hogy a webshopotok erre az opcióra +5 napot számolt. Bár azt hiszem lassan ezt is túllépjük.
Van lehetőségem sztornózni a megrendelést? El tudnám költeni a pénzemet olyan boltban is, ahol egy kicsit felhasználóbarátabb az ügyintézés.
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
veterán
Érdekes kezdeményezés:
A VGA a Gamereké!Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
Naked_Ninja
csendes tag
válasz Novver #11025 üzenetére
Vagy inkább még az se, tekintve, hogy a kártyák nagy többsége (pl.: 3070ből 14 fajtából 10) "b2b" azaz a gémereknek nem eladó...
Hiába regisztráltam 1-2 nappal később mikor elindult, a mai napig nem kaptam értesítést arról, hogy bármilyen kártya elérhető. Inkább egy marketing húzás volt ez mintsem a gamereknek kitalált promóció.
-
HARDVERAPRÓD
válasz Naked_Ninja #11026 üzenetére
Ez nem igaz. Öcsém regisztrált és tegnap hívták hogy van egy MSI 3070-es 350k-ért. Mivel a gép többi része nem állt még össze, ezért passzolta.
essexboy
-
etejedu
őstag
Sziasztok! Nem tudja valaki megadni nekem az IPON foci EB tippjáték linkjét? Az oldalon sehogy nem tudom behozni!
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Általános garanciális kérdésem lenne. Ha egy normál mondjuk RTX 3070 vga tönkremegy akkor ha nem javítható akkor LHRes verzióra van a csere ha nincs normál verzió? Van esetleg tapasztalatotok mar a nagyker/gyártó felől?
-
Rawulf
őstag
válasz Naked_Ninja #11026 üzenetére
Engem még azóta sem kerestek, de jelenleg nem is baj, mert nem hinném, hogy beleférne a jelenlegi keretembe.
"Please state the nature of the medical emergency."
-
tlac
nagyúr
hol lehet jelszót módosítani az iponon?
egyszerűen nem találom sehol -
bul07
nagyúr
Remélhetőleg hiba a rendszerben és nem azért van ilyen ár hogy minél több kattintás legyen(oldalon már eredeti ár van)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Valami nem stimmel az oldallal
Több böngészőbe isFirefox
Nem kapcsolódott: lehetséges biztonsági probléma
A Firefox egy lehetséges biztonsági kockázatot észlelt, és nem lépett tovább a(z) ipon.hu oldalra, mert ez a webhely biztonságos kapcsolatot igényel.
A(z) ipon.hu oldal a HTTP Strict Transport Security (HSTS) nevű biztonsági házirendet használja, amely azt jelenti, hogy a Firefox csak biztonságosan kapcsolódhat hozzá. Nem adhat hozzá kivételt, hogy felkeresse ezt az oldalt.
További tudnivalók…
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Jött a hírlevelük rákattintottam erre ez fogad
Szerk;
És tényleg már megy
Amúgy oké hogy ez van kiírva
Weboldalunk karbantartás miatt 23 órától nem lesz elérhető.Na de pont akkor akar felnézni mégis honnan tudja, hírlevélbe nem lehetett volna beleírni, ma jött az is
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
xLRico
friss újonc
Sziasztok. Nem tudom jó helyre írok-e, szeretnék érdeklődni egy rendelés után, beszéltem egy kollégával ( mert amit rendeltem nem volt elérhető ) 23.-án, péntekre kellett volna kapnom emailt, hogy feladták a csomagot, de semmi. Nem tudom hogy hétvégén van-e munkatárs aki emailre válaszol, ezért itt próbálkozok. A rendelesszám a következő: 1887166
Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
SI
tag
Üdv Mindenkinek
Garanciális ügyintézésben kérnék segítséget.
28-án lesz 40 napja,hogy a videó kártya garanciális ügyintézésen van az Iponnál.
Van erre valami szabály mennyi idő alatt kell ezt lebonyolítani és meg kapnom a csere kártyát
Vagy forduljak a fogyasztó védelemhez ?
Válaszokat előre is köszönöm.Üdvözlettel SI
-
SI
tag
szia
meg történt már írtam többet is,de ennyi idő alatt már illett volna kicserélni a kártyát.üdv SI
-
SI
tag
MSI
-
Borishun
újonc
Én is megjártam az Iponnal...
Megvásároltam augusztus végén egy wd black 6tb-os winyót, de gyorsan kiderült, hogy rossz. Ment is vissza, és ennek már 40 napja... elsőre 15 nap után érdeklődtem, mert nem írtak semmit, ez volt a válasz: "A leadott terméket továbbítottuk a beszállítója felé, aki még nem rendezte." Ezzel sokra nem mentem, de türelmesen vártam, hátha 1-2 nap után megoldódik. 40! nap után írtam végül, ugyanez volt a válasz, kiegészítve a pénzvisszaadás módjaival. Ezzel sem voltam előrébb, ezért kicsit morcosabban, de tisztelettudóan kértem, hogy nézzenek már utána mi a probléma, mert a terméket a beszállító (kértem, hogy adják meg, ki a beszállító, hátha többre megyek velük, már ha egyáltalán érdeklődött azóta náluk az ipontól valaki), és rajtuk keresztül az ipon is forgalmazza, ezért teljesen indokolatlan az időhúzás azon kívül, hogy azóta 15k-val többe kerül... (nyilván ezért ... )
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Linux - haladóknak
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Android játékok topikja
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- További aktív témák...