- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz T-online #228 üzenetére
Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.
Én konkrétan arra gondoltam,hogy a szolgáltató időszakosan megnézi a sávszélt, és levonja ebből a saját számára is a megfelelő kővetkeztetést/merre kell bőviteni, javitani/, valamint érdemben tájékoztatja az űgyfelet és biztositja számára a hiteles műszaki szakvéleményt a vonali paraméterekkel kapcsolatban.
Gondolom, ha teszthivásokra van idő, talán ez is belefér.
Azt azért ne felejtsük el, hogy az űgyfél nem szakember a legtöbb esetben, nem biztos, hogy általában észreveszi a sebesség csökkenést.Javaslat. célszerű volna, az online űgyfélszolgálaton hozzáférhetővé tenni a hibabejelentések
aktuális állapotát, és a végső megoldást.Összegezve, azt a szándékot értékelem, bármelyik szolgáltató részéről, hogy megpróbál javitani a minőségen, és ennek talán a legegyszerűbb módja megfelelő kommunikáció.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen